DISKUZE K ČLÁNKU "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri

Výkonný ředitel Ferrari Louis Camilleri se hluboce omlouvá mladému jezdci Charlesovi Leclercovi za to, jak mu zničili víkendovou Velkou cenu Monaka. Podobné chyby, jako se dopustili v úvodní části sobotní kvalifikace, se podle něj už nesmí opakovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 06.06.2019 16:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 31.05.2019 12:11
při čtení vět: "Hluboce se mu omlouváme!… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2019 12:20
Mě to zní jako hluboce se omlouváme, k takovému… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 01.06.2019 18:55
Kdyby to měli všichni, co jsou slabí jak čaj,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Oprav mě jestli se mýlím, ale právě Brawn byl se Schumim v Merglu též, ne? Auto po Buttonovi? A co Schumiho údajné nadpřirozené schopnosti v oboru ladění a konstrukce? A výsledky u Merglu? Veliký prd.
          Jestli ono to nebylo spíše tím, že v době Schumiho mělo Ferrari jako jeden z mála týmů svůj testovací okruh, tedy obrovskou výhodu nad ostatními. Brigestone dělalo pro Schumiho "na míru" pneu, které ostatním týmům nedodávalo. Tedy další zvýhodnění oproti ostatním. A v takovýchto podmínkách Schumi vítězil. Vše se pak úhledně zaobalilo a předložilo fans v podobě jakéhosi kultu osobnosti Schumachera. Čemuž spousta jeho fanoušků ráda uvěřila.
          Dnes se to samé dá říci o Hamiltonovi. Také lze stavět jeho údajné schopnosti nad všechny ostatní a maskovat tím skutečné příčiny dominance Mercedesu. Jenže nikdo není tak hloupý, aby to dělal.
          Píšeš tu o německém systému, ale přečti si znovu ta jména z vedení Merglu a řekni mi kolik je tam Němců. Potažmo sídla Mercedesu (Barcley a Brixworth) také těžko hledám na mapě Německa...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Ty fakt nechápeš psaný text, že?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Copak já psaný text chápu, ale tebe nějak nechápu.
              Co do toho a proč, pleteš Schumiho a neitaly? F1 je už několik desetiletí globální záležitostí a týmy mají pramálo společného s vlaječkou pod kterou startují.
              Nebo proč zdůrazňuješ práci u Ferrari v době Schumiho? To jako u Mercedesu nepracovali a nepracují? Vše jim padá do klína?
              Fakt ti nerozumím. Co tím básník chtěl říci???
              Dominanci Mercedesu může zastavit jen FIA s vlastníky F1. A to zásadní změnou pravidel. Tak, jak to zastavili v případě Ferrari, RedBullu a vlastně všech, kteří nějakou dobu dominovali (McLaren, Williams, Renault...)

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    Týmy chyby dělají, nakonec i Mercedes zaváhal při výběru pneumatik, ale tohle je na hranici lajdáctví. Ve Ferrari jako by občas chyběl zdravý rozum, dokážu pochopit situaci, když mají auto výkonnostně podobné nejbližším soupeřům a chtěli by podobným přístupem ušetřit např. pneumatiky do závodu. Oni ale ke všem závodům přistupují tak, jako že vítězství nebo nic. Snad kvůli image značky, snad kvůli tlaku tifosi a novinářům. Každopádně k závodům by měli přistupovat tak, na co mají vůz, ale oni vždycky riskují ve snaze porazit nejlepšího na roštu aniž by si hlídali záda. Když jsou ve výkonnosti mnohem dál od Mercedesu než k Redbullu, tak si mají pokrývat Redbull a vozit tak povinně body, na které mají auto. Mercedes si hlídá nejbližšího soupeře, Ferrari má Rebull těsně za zády a někdy ani to ne, ale míří na Mercedes Tím neustálým riskováním se připravuj o spousty bodů, které by jinak jízdou na jistotu mohli dovézt. A to se týká Vettela a v posledním závodě i Leclerca při přístupu k jejich závodům. Charlesovo rozpoložení je pochopitelné, ale je třeba za každé situace k věcem přistupovat s chladnou hlavou. Bojovat když to dává smysl a smířit se i se špatnou pozicí, když jsou špatné vyhlídky. No a Monako takové je, pokud někdo neudělá chybu případně nejede po ráfcích, tak se prakticky předjet nedá. Grosjean to řekl dobře, raději ho pustil dopředu s tím, že pokud mu někdo dobrovolně neotevře dveře, tak to jistě skončí nehodou. Tenhle závod byl v jeho podání výjimka, snad se z něj pod tlakem okolností nestane takový ten zbrklý střelec, který to pošle do každého volného prostoru s tím, že to možná vyjde. Takové jezdce, kteří neberou ohled na soupeře moc nemusím.
    Jinak si myslím, že hlavní problém Ferrari netkví v osobách šéfů týmu. Těch už tam bylo několik a nedá se moc věřit tomu, že byli všichni neschopní manageři. Ani bych to nesváděl na jejich národnost a ani nevěřím tomu, že by Wolf dokázal z téhle organizace vydupat o moc víc. Binnoto si podle mě zaslouží mnohem víc času na to, aby ukázal jestli umí nebo neumí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    při čtení vět: "Hluboce se mu omlouváme! Hlavní je, abychom už takové chyby neopakovali. K těmto věcem žel dochází, ale důležité je, abychom nedělali tytéž chyby znovu." mě jako první napadl dovětek: "je třeba najít nové chyby a udělat je". řekl bych pro Ferko zejména letos typické 18

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Momentálně to nevypadá moc dobře, ale věřím, že zase bude lépe.
    Forza Ferrari!
    ( A binnoto ven 13)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tady se asi opravdu nedá dělat nic jiného než si z toho vzít ponaučení a hodit to za hlavu, i když to v Leclercovi asi ještě chvíli přetrvá. Byla to hloupá a z mého pohledu neskutečně amatérská chyba.

    V každém případě to vypadá že ačkoliv jsem docela kvitoval vytlačení Arrivabeneho Binottem tak tady jsem se sekl, protože ten tým je teď možná bez strachu ale tím to končí a je tam teď spousta dalších negativ. Binotto by měl hlavní pozici vedoucího týmu přenechat jinému kalibru. Může si najít člověka který mu bude vyhovovat, ale někoho tam potřebuje. Ještě že můžou alespoň utrácet víc a víc, dokud to jde 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama