DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Dramatickou kvalifikaci na zítřejší grand prix v ulicích Monte Carla ovládl Mercedes. Lewis Hamilton získal pole position těsně před svým stájovým kolegou Valtteri Bottasem, třetí skončil Max Verstappen. Velké zklamání zavládlo v táboře domácích fanoušků Charlese Leclerca, jenž se nedokázal prokousat již z první části.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 339, poslední 31.05.2019 07:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 26.05.2019 14:17
Sezony 2011, 2013 jasně ukázaly, že Ferrari… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2019 15:10
Daleko lépe stojí i Kimi? Tak k tomu nemám co… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2019 09:40
Jon - si zapomněl na SC v Německu 2018? Pane… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • juras

                        juras

                        90.177.218.XXX
                        Pravdou je že smrt Marchioneho odstartovala pád Ferrari v loňském roce...
                        Jestli je tím kdo nejvíc politikařil Binnoto...to fakt nevím.

                        Co vím a co jsme mohli sledovat byly chyby Vettela, nebo snad ne?

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jestli v roce 2018 začal rozpad Ferrari tak Vettel tomu svými chybami nemálo pomohl. Výkony jezdce stály jednoduše za *píp*.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  37.48.50.XXX
                  Tak David se tváří jak fanoušek Ferrari, ale fandí jen Vettelovi, proto nepřeje Leclercovi, o to víc ho to žere, jak se Vette ukazuje ve špatným světle 13

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Možná měl, možná by byl ve Ferrari a byl ten, kdo by jim po dlouhé době ten titul přivezl. Kdo ví. Realita je jasná - Lewis 5 titulů, Vettel 4 tituly, Alonso 2 tituly. Historie se neptá. To bychom potom mohli znevažovat tituly téměř kohokoli. Včetně Ayrtona. Do takové voloviny se pouštět snad nebudeme, určitě se můžeme bavit trochu na úrovni. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Bavíme se o tom protože tituly nejsou vše. Jak řekl Ham, jeden telefonát by se nekonal a dnes by měl jen jeden titul, není to jen o tom 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          A kde by asi byl? V McLarenu? Byl by nejspíš ve Ferrari a ve spojení s Mauriziem by to fungovalo. Lewis je aktuálně jezdecky jinde než zbytek pole. Jakmile získá trochu pohodu a doladí detaily, tak chytne formu a je k nezastavení. Letos si to může podělat tak akorát sám, pokud dá šanci Valtterimu. Honda pořád zaostává a šasí RB také ztrácí. Ferrari pomůže snad jen výlet do Lourdes.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Ještě bych rád doplnil jednu věc.
          Proč v roce 2012 zazvonil ten telefon právě Lewisovi a ne Alonsovi, který v roce 2012 jezdil nadpozemsky? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ferrari si musí za Leclercův nepostup sypat popel na hlavu, to jinak ani není možný. Mrknul jsem se ještě jednou jak k tomu došlo a myslím že omluvy na zlepšení tratě a tyhle věci nemůžou stačit, protože když vypouštějí Vettela na nových gumách (ten byl mimo postup tak nebylo o čem) tak Leclerc měl k němu méně než 2 desetiny k dobru a sám byl desetinu od nepostupu, a to ostatní čekal ještě jeden pokus. Takže když máte polštář v hodnotě desetiny na vyřazení a vidíte že ostatní se zlepšují tak nevyjet s Leclercem stejně jako vyjeli s Vettelem je jednoduše nepochopitelná chyba. Tohle ani nebylo o risku, to vypadá jako kdyby se ve chvíli kdy Vettel vypadl z postupových příček všichni začali starat jen o něj a Leclerc byl opět hozen pod autobus.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.162.XXX
      Nemohli se starat jen o Vettela, jak řekl i Binotto na té rychle svolané tiskovce, každý jezdec má vlastní tým který analyzuje aktuální situaci na okruhu a vydává rozhodnutí. Když se ho pak ptali proč do toho nevstoupil on jako hlavní šéf a nedal příkaz k Leclercovu vyjetí, tak bezelstně odvětil že Leclercově části garáže věřil v tom co dělají.
      Vpodstatě ta tiskovka mimoděk odhalila jak to dnes vypadá ve Ferrari. Nikdo nechce mít hlavní odpovědnost a všichni čekají že rozhodne ten druhý. A to je velký špatný 07

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jenže tak to dopadlo, Leclerca nechali sedět v autě když ztrácel asi desetinu od vyřazení a ostatní čekalo ještě jedno kolo. Jestli jim data ukázala před 5 minutama že to bude stačit tak když vyjížděl Vettel na trať tak určitě ne, to že je Leclerc v těžkém ohrožení v tu chvíli muselo být jasné, přesto nekonali. Tohle není po válce každý generálem, Leclerc měl být vyslán na trať stejně jako Vettel protože byl v přímém ohrožení. Tam nedošlo k tomu že najednou u ostatních v posledním kole došlo k zázraku, oni měli čas vyjet po tom co viděli jak jdou časy dolů a jak se s novými pneu situace vyvíjí.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.50.XXX
          Ten moment, když se i jezdec ptá, zda nemají vyjet ještě jednou a tým řekne ne 20

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Však minule v závodě se Vettel nejdřív ptal jestli má pustit Leclercka když ho očividně zdržoval a pak při SC se ptal, jestli nebude lepší jet do boxu a něco zkusit.
            Ten tým je totálně v rozkladu.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              37.48.50.XXX
              A za všechno může Vettel, Kimi byl očividně jediný co držel vývoj auta z pohledu jezdce a dokázala ten tým držet pohromadě, Vettel jezdí jen na sebe a totálně nezvládá motivaci týmu a už ne vůbec pomoc týmu

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Když už se teda chceš zase hádat, tak Kimi je poslední mistr Ferrari.
                Dokázal to, co se nepovedlo Alonsovi a zatím ani Vettelovi.
                On hold neměl problém s předjížděním podprůměrných jezdců a neprohospodařil náskok 40 bodů.

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  37.48.50.XXX
                  To je pak těžký, když Vettel s lepším autem neumí vyhrávat z horšího než 3 místa no, taky nechápu proč Vettel zahodil loni víc jak 40 bodů kvůli svým chybám 14

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Při stejném vidění je Alonso ještě horší. Po tom, co "vylepšil" auto pro rok 2014 ho Vettel "zvedl" o třídu výš. 12

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  37.48.50.XXX
                  Jistěže, nebo to bylo tím, že Ferrari nemělo konkoruce schopnou PU a druhý pilto měl 2x min bodů než Alonso 14

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A co bylo s pohonnou jednotkou v letech 2010-2013? 12
                    Co bylo s pohonnou jednotkou Renultu v letech 2008-2009? Vettel s ní byl vicemistr a následně 4x mistr. 12
                    Že získal Kimi polovinu bodů, když zrovna přišel a sedl do auta, které se nedalo ani řídit, nastaveného na jistého geniálního "vývojáře", je celkem úsměvný argument.

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Ty srovnáváš ztrátu PU Ferrari v roce 2014 se ztrátou PU Renault 10-13? To už není o víře, to je nesmysl 12

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama