DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Dramatickou kvalifikaci na zítřejší grand prix v ulicích Monte Carla ovládl Mercedes. Lewis Hamilton získal pole position těsně před svým stájovým kolegou Valtteri Bottasem, třetí skončil Max Verstappen. Velké zklamání zavládlo v táboře domácích fanoušků Charlese Leclerca, jenž se nedokázal prokousat již z první části.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 339, poslední 31.05.2019 07:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 26.05.2019 14:17
Sezony 2011, 2013 jasně ukázaly, že Ferrari… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2019 15:10
Daleko lépe stojí i Kimi? Tak k tomu nemám co… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2019 09:40
Jon - si zapomněl na SC v Německu 2018? Pane… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.50.XXX
        To teda, teď to Davida bude žrát o to víc, 2012 vs 2018 z pohledu Ferrari kdo jim ztratil titul? 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          David ať se utopí ve fenomenálním úspěchu Vettela ve Ferrari 11 Alonso svými výkony alespoň dokázal bojovat o ten titul do posledních závodů, byť neúspěšně 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.50.XXX
            No zase ale na to musím ukázat, strategie Ferrari Abu 2010 a Kanada 2012, nemluvě o dvou DNF, které nebyly chybou ALonsa 2012 .. jo a strategie Ferrari Barcelona 2012 též ..

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Nevím, proč sem taháte Vettela ve Ferrari? Však se bavíme o 2012.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Proč se bavíme o roku 2012? Protože Alonso předváděl výkony z kterých byli i ostatní paf? 14 To už vám nepomůže 18

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              37.48.50.XXX
              No právě, že ALonso 2012 s Ferrari předvedl lepší výsledky, než Vettel s lepší technikou 2018 - spinning master 14

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Alonso v roce 2012 vyhrál titul? Vettel je sice lopata, ale v tomhle si mohou podat ruce.
                Jestli někdo dokázal velikou věc ve Ferrari, tak to byl Kimi v roce 2007, když sebral titul ve voze, který měl do Mekáče ten rok hodně daleko.
                2010 a 2012 mělo Ferrari hodně blízko k RB - Alonso tahal za kratší konec.
                2017 a 2018 mělo Ferrari hodně blízko v Mercedesu - Vettel to podělal na celé čáře.

                V čem je tedy takový rozdíl? Ani jeden z nich nedokázal navázat na Schumi éru. Jeden na to neměl týmového ducha, druhý je přeceňovaný jezdec. Ve finále na ně historie bude pamatovat úplně stejně - věčně druzí (nebo horší). 03

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Myslím že když někdo podá takový výkon jako Alonso nebo když to poděláš na celé čáře tak to rozdíl docela je. Myslím že všichni si alespoň zapamatujeme že v roce 2010 a 2012 se bojovalo až do konce, rok 2017 a 2018 svým průběhem je jen hodně promarněná šance.

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    V roce 2017 a 2018 vyhrál titul pilot s autem, které bylo půl sezóny horší. V roce 2010 přišel Alonso o titul (slovy klasika) - while crying a river chasing Petrov. V roce 2012 měl po první půlce sezóny na Vettela náskok 44 bodů. Oba měli za tu sezónu 2 odstoupení. Alonso byl vždy průměrný v kvalifikacích, což ho stálo v obou sezónách tituly.
                    Pokud se tedy mám bavit o "takových výkonech", musím to brát objektivně. Komplexní špičkový pilot musí mít vše. Zpětnou vazbu, rychlost na jedno kolo, závodní rychlost, schopnost probojovat se polem, předvídání kolizí, schopnost budovat chemii jezdec-tým a nakonec schopnost podat neuvěřitelný výkon, když je to potřeba.
                    Hned v několika těchto faktorech Alonso těžce selhával. Nepochybně byl schopen v závodě předvádět výkony, které byly v daný moment nad očekávání. Ale díky své povaze dokázal vyhrát tituly jen v tehdy, kdy ho tým posadil do vítězného vozu. V tomto ohledu je na tom stejně jako Vettel a co hůř, o dva tituly hůře.
                    Byť jsem na Vettela alergický, tak se ho musím trochu zastat. Je mu přisuzována labilita pod tlakem, kdy začne chybovat. To se skutečně stává a stávalo. Pokud vezmu v potaz argumenty úroveň Hellhogr, kterými jsou Lewisovi tituly podceňovány, protože jeden vybojoval na úkor Massy, 2 na úkor Nicovi (kterém je navíc titul často cejchován Lewisovou smůlou v té sezóně) a 2 na úkor Vettela, tak potom by z této logiky vyšlo, že Alonso si vyjel titul 2005 s nejrychlejším vozem, titul 2006 proti končícímu důchodci a tituly 2010 a 2012 prohrál proti slabému soupeři. Nemluvě o jeho horším postavení v tabulce 2007 pod "nováčkem".
                    Vše výše jsem samozřejmě napsal s notnou dávkou nadsázky. Nicméně mě vadí to věčné vynášení Alonsa do nebes díky jeho údajným kvalitám. Kvality pilota jsou vždy jen v jeho komplexnosti, kterou jsem uvedl výše. V té je podle mě +- na úrovní Vettela. Ikony sportu jako JM Fangio, Niki, Michael, Alain a Ayrton byly do úrovně komplexnosti úplně jinde. Naschvál nezmiňuji Lewise. Jako jeho fandovi mi nepřísluší ho srovnávat s těmito velikány.

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      01

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Ale kvalita Alonsa byla v roce 2012 obzvláště nadstandardní. To není vůbec jen z mé hlavy. A co se týče špatných kvalifikacích, opravdu nevím kde se tato víra bere, protože porovnávat to můžeš akorát s parťáky a Alonso si proti nim nikdy nevedl špatně. A to měl vedle sebe i Hama, Buttona, Trulliho, Kimiho atd. Data mluví jinak.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        Proti parťákům si sice statisticky nevedl špatně, ale spíš porovnávej procentuální odstup. S Lewisem v jeho první sezóně to bylo o chlup, s Trullim to bylo hodně vyrovnané. Veliký odstup měl na Kimiho v roce 2014, kdy se Kimi přizpůsoboval konceptu pro Alonsa. Dokonce i s Jensonem to bylo hodně vyrovnané a ten byl vždy vše, jen ne rychlý v jednom kole.
                        Což je to, co jsem se snažil naznačit výše. Těch faktorů je hodně. Alonso je nepochybně jeden z největších talentů (ne-li ten největší) co se citu pro vůz týče. Do čeho sedne, v tom umí zajet nadstandard. Jenže v ostatních faktorech zaostává a to ho řadí tam, kam to dotáhl. Dva tituly má plně zasloužené a určitě budou plně odpovídat potenciálu Fernanda Alonsa - pilota F1 stájí Minardi, Renault, Ferrari a McLaren. Stejně jako odpovídá sedm titulů potenciálu, který měl MSC. V jeho případě bychom také mohli podotýkat, kolik měli rychlejší piloti smůly (Kimi, JPM, Hill), jenže na kdyby se nehraje. MSC uměl být nadprůměrně rychlý, ale měl v sobě tu vůdčí vlastnost, technickou zdatnost a správné lidi kolem sebe. A také dost kontroverze, ale tu bych vzhledem k hlavnímu tématu nechal stranou.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          No ale tak mi vysvětli z čeho usuzuješ že není dobrý v kvalifikaci. Píšeš o tom ale nikdo mu v sezoně nedokázal dát v průměru ani desetinu. Ani Ham, ani Jenson, ani Trulli. Pokud odváděl v kvalifikaci Alonso špatnou práci tak všichni zmiňovaní také a o těch kterým Alonso dával půl sekundy raději nemluvě.

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            90.176.154.XXX
                            Nastavuje si auto více pro závod. Tam si očividně více věří. V kvaldě je potom níž, než by mohl být.
                            Během své kariéry vedle sebe neměl silného kvalifikanta. Lewis byl nováček a bylo to s odřenýma ušima.
                            Pokud chceš nějaké srovnání, tak se to dá asi jedině přes Jensona, proti kterému Lewis v kvalifikacích dominoval. Alonso pak jel s Jensonem vcelku vyrovnaně.
                            Můj osobní názor je, že proti Lewisovi nebo Vettelovi by v kvalifikacích tahal za kratší konec. Což by v případě dominantního vozu znamenalo titul vicemistra, protože jak Lewis, tak Vettel umí jezdit P1 na čistém vzduchu téměř bez chyb.

                            + 0 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama