DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!
Dramatickou kvalifikaci na zítřejší grand prix v ulicích Monte Carla ovládl Mercedes. Lewis Hamilton získal pole position těsně před svým stájovým kolegou Valtteri Bottasem, třetí skončil Max Verstappen. Velké zklamání zavládlo v táboře domácích fanoušků Charlese Leclerca, jenž se nedokázal prokousat již z první části.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
26.05.2019 15:10
Daleko lépe stojí i Kimi? Tak k tomu nemám co… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
07:45 31.05.2019 85.70.164.XXX
A tady máš důkaz jak jsi vinu vůbec nepřisuzoval hlavně Verstappenovi
[odkaz na stránku]
... prostě klasický Mike, jednou když je Vettel na vnějšku tak ho sejmul ten na vnitřku, a když je Vettel na vnitřku tak ten na vnějšku měl nechat místo a bla bla bla. Jsi charakter
[odkaz na stránku]
... prostě klasický Mike, jednou když je Vettel na vnějšku tak ho sejmul ten na vnitřku, a když je Vettel na vnitřku tak ten na vnějšku měl nechat místo a bla bla bla. Jsi charakter
Situs
16:02 29.05.2019 85.70.164.XXX
S tebou je to těžký, ačkoli k incidentu Senna/Vettel jsi napsal že Senna sejmul Vettela, tak u stejného incidentu Vettel/Max si bránil Vettela tím že Max tam měl povinnost nechat Vettelovi místo a jak je teda Max dle pravidel jednoznačným viníkem Udělej si v tom teda pořádek a nebudeš muset příště ztrácet čas, jednoduchý. Správně to je tak že v obou případech to byl závodní incident kde není vina jen na jednom a proto se netrestá. Jestli trochu rozumíš argumentům nebo si vezmeš příklad z toho jak jsi Vettela s Maxem bránil tak bys měl uznat že Senna Vettela nesejmul.
Mike17
13:53 29.05.2019 185.149.130.XXX
Napsal jsem jasně, že to byla Vettelova chyba (Suzuka). Následné hádky se týkaly situace v poslední šikaně s Kimim a Maxovým návratem na trať. Viz diskuse. Víc k tomu nemám. Mám dost jiné práce, abych ti pořád dokolečka psal to samé a ty to budeš trvale ignorovat. To už jsem zažil mockrát.
Situs
13:19 29.05.2019 85.70.164.XXX
To ty jsi použil na stejný moment že Senna sejmul Vettela Takže ještě jednou, já mám oba za závodní incidenty kde oba nesou vinu. Ty máš Sennu za toho kdo sejmul Vettela, máš už to tak i v případě Vettela na Maxe a změnil jsi tak na to názor? Netvrď že si nepamatuješ jak jsi tu tvrdil že mu Max musel nechat místo když Vettel byl kousek vedle něj (a je jedno jak moc) a že jediný kdo porušil pravidla byl tedy Max Můžeš se kroutit jak chceš ale tohle se ti hodně nepovedlo
Mike17
13:03 29.05.2019 185.149.130.XXX
A nějaký odkaz, kde tvrdím, že Max za nehodu mohl??? Nebude co? Protože jsem nic takového netvrdil. Naopak, vinu Vettela jsem přiznal. Na rozdíl od tebe, který toto použil jako dalšá Vettelovo selhání.
Takže jsi usvědčil pouze sám sebe. Jako už tradičně. Prostě vytlačit podle tebe se v této situaci vytláčet může, pokud jsi Alonso, nebo kdokoliv kdo vytláčí Vettela. Když to udělá Vettel, může si za to sám. Víc k tomu nemám, opět ztráta času. Tak zase někdy.
Takže jsi usvědčil pouze sám sebe. Jako už tradičně. Prostě vytlačit podle tebe se v této situaci vytláčet může, pokud jsi Alonso, nebo kdokoliv kdo vytláčí Vettela. Když to udělá Vettel, může si za to sám. Víc k tomu nemám, opět ztráta času. Tak zase někdy.
Situs
08:34 29.05.2019 85.70.164.XXX
Copak, najednou se k tomu už nemáš co? Dva stejné případy a jednou je to dle tebe sestřelení Vettela a v druhém případě kupa výmluv jak tam Max měl povinnost nechat Vettelovi místo a jak je teda Max dle pravidel jednoznačným viníkem Sám jsi se usvědčil, klobouček a zase někdy
jon
22:19 27.05.2019 90.176.154.XXX
Jestli Kimiho pamatuješ jen z jeho druhé kariéry, doporučuji se podívat na jeho závody v dobách Schumiho dominance, v dobách Alonsových pěti minut slávy a Kimiho následném titulu v roce 2007, kdy ukázal, že je možné s horším vozem vyhrát titul. Od té doby se to po něm nikomu nepovedlo. Lewis měl vyrovnané auto s Massou, Button měl větší část sezóny dominantní, Vettel asi netřeba řešit, stejně jako Mercedes od roku 2014. V tomto ohledu se Kimi nejeví úplně špatně, ne? Respektive ono se to dlouho nepovedlo ani nikomu před ním.
Jinak o té motivaci jsem psal v rámci jeho první kariéry. Co se týká jeho druhé kariéry, spíš mi přijde, že šel vydělávat tím, co umí nejlépe. Jeho výkony už ale byly daleko za tím, co býval jeho standard.
Vtipné na tom je, jak se odchýlila celá diskuze od Alonsa ke Kimimu, kterého jsem zmínil jen jako příklad pilota, který měl též nemalé zásluhy. Ale
jak bývá u fanoušků hrdiny ze Singapore zvykem, jakýkoli Piquet, Symonds, Briatore, Kimi, Vettel nebo prostě kdokoli jiný kdo může zrak uhnout od Alonsa je okamžitě využit a rozmazáván, protože svatoušek Alonso přeci nikdy neudělal nic špatně a byl jen ve špatnou dobu na špatném místě.
Omyl. Měl štěstí, že mohl být v Renaultu. Měl štěstí, že tam byl v letech, kdy Renault měl nejlepší vůz a nakonec měl to štěstí, že se mohl podílet na důstojném zakončení Schumiho kariéry soubojem o titul právě s legendou tohoto sportu. Měl to štěstí, že se rok poté ocitl v McLarenu v mistrovském autě. Kdyby nebyl uražená primadona, mohl ten titul hravě získat. Jasně, Dennis v tom měl veliký podíl, ale vše se dalo vyřešit daleko více v klidu. Jenže tím, jak se začal chovat si proti sobě poštval nejen Dennise, ale i svoji část garáže. Dále měl to štěstí, že mohl být v roce 2008 u Renaultu, kdy kvůli němu Piquet, Briatore a Symonds obětovali svoji kariéru, aby si mohl užít vítězství (jen bych od něj očekával trochu více upřimnosti potom, co se to provalilo - jestli ho to vítězství těší, leccos to vypovídá o jeho charakteru). Dále měl to štěstí, že po něm po tom všem sáhlo Ferrari, které mu poskytlo nadstandardní vůz a měl možnost s ním prokázat, že se s ním musí počítat. Vesměs zajímavá kariéra, ověnčená úspěchem odpovídající jeho potenciálu. Ten není jen o tom za volantem, ale i prací mimo vůz. Co do stránky komplexnosti byl určitě nadprůměrný, ale rozhodně ne špička. Proto mi celý ten kult kolem něho přijde trochu trapný. Stejně jako by mi přišel trapný kult kolem Lewise nebo Vettela. Byť jsou to piloti o parník úspěšnější. Ale i na jejich úspěch existuje univerzální omluva.
P.S. Jen pro úplnost, je trochu úsměvné kdo se do RB a poté Mercedesu snažil celé roky nacpat. Jen si tak říkám, když měli v RB toho přeceňovaného Vettela (a o třídu horšího Webbera) a v Mercedesu neméně přeceňovaného Nica, proč toho Alonsa nikdo nepodepsal.
Jinak o té motivaci jsem psal v rámci jeho první kariéry. Co se týká jeho druhé kariéry, spíš mi přijde, že šel vydělávat tím, co umí nejlépe. Jeho výkony už ale byly daleko za tím, co býval jeho standard.
Vtipné na tom je, jak se odchýlila celá diskuze od Alonsa ke Kimimu, kterého jsem zmínil jen jako příklad pilota, který měl též nemalé zásluhy. Ale
jak bývá u fanoušků hrdiny ze Singapore zvykem, jakýkoli Piquet, Symonds, Briatore, Kimi, Vettel nebo prostě kdokoli jiný kdo může zrak uhnout od Alonsa je okamžitě využit a rozmazáván, protože svatoušek Alonso přeci nikdy neudělal nic špatně a byl jen ve špatnou dobu na špatném místě.
Omyl. Měl štěstí, že mohl být v Renaultu. Měl štěstí, že tam byl v letech, kdy Renault měl nejlepší vůz a nakonec měl to štěstí, že se mohl podílet na důstojném zakončení Schumiho kariéry soubojem o titul právě s legendou tohoto sportu. Měl to štěstí, že se rok poté ocitl v McLarenu v mistrovském autě. Kdyby nebyl uražená primadona, mohl ten titul hravě získat. Jasně, Dennis v tom měl veliký podíl, ale vše se dalo vyřešit daleko více v klidu. Jenže tím, jak se začal chovat si proti sobě poštval nejen Dennise, ale i svoji část garáže. Dále měl to štěstí, že mohl být v roce 2008 u Renaultu, kdy kvůli němu Piquet, Briatore a Symonds obětovali svoji kariéru, aby si mohl užít vítězství (jen bych od něj očekával trochu více upřimnosti potom, co se to provalilo - jestli ho to vítězství těší, leccos to vypovídá o jeho charakteru). Dále měl to štěstí, že po něm po tom všem sáhlo Ferrari, které mu poskytlo nadstandardní vůz a měl možnost s ním prokázat, že se s ním musí počítat. Vesměs zajímavá kariéra, ověnčená úspěchem odpovídající jeho potenciálu. Ten není jen o tom za volantem, ale i prací mimo vůz. Co do stránky komplexnosti byl určitě nadprůměrný, ale rozhodně ne špička. Proto mi celý ten kult kolem něho přijde trochu trapný. Stejně jako by mi přišel trapný kult kolem Lewise nebo Vettela. Byť jsou to piloti o parník úspěšnější. Ale i na jejich úspěch existuje univerzální omluva.
P.S. Jen pro úplnost, je trochu úsměvné kdo se do RB a poté Mercedesu snažil celé roky nacpat. Jen si tak říkám, když měli v RB toho přeceňovaného Vettela (a o třídu horšího Webbera) a v Mercedesu neméně přeceňovaného Nica, proč toho Alonsa nikdo nepodepsal.
Situs
18:28 27.05.2019 85.70.164.XXX
Co to vytahuješ za komentáře? Já někde snad psal že Seb měl dostat penalizaci a byl jediným viníkem? Ty už jsi uplně mimo. Ty incidenty nebyly k potrestání, byly to jen závodní incidenty kde nikdo nebyl bez viny. Buď to přijmi nebo si tvrdohlavě a zaslepeně stůj za tím co není pravda. Senna, ani Vettel, ani opět Vettel, ani Max nebyli jednoznační viníci nehody. To je můj konstantní výklad tehdy i teď. Ty tu nejsi konstantní, už to by ti mělo naznačit že říkáš hlouposti. Nebo teda přiznáváš že Vettel sestřelil Verstappena ?
Mike17
17:51 27.05.2019 185.149.130.XXX
Mike17
Mike17 09:41 08.10.2018
"A proč kritizuješ Vettela? Vždyť byl na vnitřku a tím pádem PODLE TEBE mohl Maxe klidně vytlačit z dráhy. A sorry, to platí jen u Alonsa, že? 12"
Situs
Situs 09:49 08.10.2018
Jak mohl Vettel někoho vytlačit když ani nebyl před ním? *** 11
Kde jsem prosím házel vinu na Verstappena? Klidně si tu diskusi projdi celou. Dál se týká kolize s Kimim. Přistihl jsem tě jedině při lži. Opět, Omluvu nečekám, ani vysvětlení dvojího metru. Na to tě znám moc dobře.
Mike17 09:41 08.10.2018
"A proč kritizuješ Vettela? Vždyť byl na vnitřku a tím pádem PODLE TEBE mohl Maxe klidně vytlačit z dráhy. A sorry, to platí jen u Alonsa, že? 12"
Situs
Situs 09:49 08.10.2018
Jak mohl Vettel někoho vytlačit když ani nebyl před ním? *** 11
Kde jsem prosím házel vinu na Verstappena? Klidně si tu diskusi projdi celou. Dál se týká kolize s Kimim. Přistihl jsem tě jedině při lži. Opět, Omluvu nečekám, ani vysvětlení dvojího metru. Na to tě znám moc dobře.
Situs
13:50 27.05.2019 85.70.164.XXX
Krásný jak se chytáš do vlastní pasti. Kolize Vettel Max byl také závodní incident bez trestu, ale tam jsi házel vinu jen na Verstappena Tady je to jen chyba Senny? Nesedí ti to. U mě to sedí, obojí závodní incidenty kdy nesou vinu oba zúčastněný Ten rozpor máš jen ve tvém modelu, očividně zaslepenost, ale ty si stejně nenecháš poradit. Na to už tě znám moc dobře.
Mike17
12:24 27.05.2019 185.149.130.XXX
Mluvilo se o tom, ale protože Vettel titul získal, nikdo neměl potřebu brečet, že mu někdo pokazil titul. Jsi jediný s tvým názorem. Nedivím se, je to hloupost.
Když byl Petrov celým vozem na trati (ani nepotřeboval obrubník, což je součást tratě), těžko můžeš obvinit Vettela, že mu nenechal místo.
Správně, tato diskuse postrádá smysl, protože nedokážeš objasnit, proč jsi kritizoval Vettela za Suzuku s Maxem (podmínka č.5, nebyl dostatečně vepředu) a teď ho kritizuješ zase, ikdyž byl v přesně opačné pozici.
Když byl Petrov celým vozem na trati (ani nepotřeboval obrubník, což je součást tratě), těžko můžeš obvinit Vettela, že mu nenechal místo.
Správně, tato diskuse postrádá smysl, protože nedokážeš objasnit, proč jsi kritizoval Vettela za Suzuku s Maxem (podmínka č.5, nebyl dostatečně vepředu) a teď ho kritizuješ zase, ikdyž byl v přesně opačné pozici.
spinelesssheep
23:58 26.05.2019 85.70.184.XXX
V roce 2014 se obecně auta dost změnila. Kimi se jen nedokázal přizpůsobit a dostal naloženo - v přímém srovnání měl Alonso 3x více bodů a Kimi dopadl vlastně hůř než Massa, kterého nahradil (s tím u Ferrari asi nepočítali).
Jinak řeči o tom, že ztratil motivaci a že ho to nebaví snad ani nemůžeš myslet vážně.
Jinak řeči o tom, že ztratil motivaci a že ho to nebaví snad ani nemůžeš myslet vážně.
jon
23:10 26.05.2019 90.176.154.XXX
Byla ta auta opravdu tak špatná? Byla auta soupeřů o tolik lepší nebo ti soupeři jezdili stejně geniálně?
Realita je taková, že každý Alonsa chválil, ale nikdo ho nechtěl. Tedy chtěl, McLaren-Honda - velká neznámá, která přesně potřebovala pilota typu Alonsa, který je mistr v podpoře týmového ducha v těžkých dobách.
Realita je taková, že každý Alonsa chválil, ale nikdo ho nechtěl. Tedy chtěl, McLaren-Honda - velká neznámá, která přesně potřebovala pilota typu Alonsa, který je mistr v podpoře týmového ducha v těžkých dobách.
jon
23:04 26.05.2019 90.176.154.XXX
Nestyděl. Hrdě jsem fandil.
Stydět bych se musel jako fanda Renaultu po Singapore 2008. A ještě víc bych se musel stydět po provalení toho skandálu a Alonsova klasického já o ničem nevěděl. Ale měl pevnější charakter, v tomto případě nepráskal na tým.
Stydět bych se musel jako fanda Renaultu po Singapore 2008. A ještě víc bych se musel stydět po provalení toho skandálu a Alonsova klasického já o ničem nevěděl. Ale měl pevnější charakter, v tomto případě nepráskal na tým.
jon
22:58 26.05.2019 90.176.154.XXX
Možná jsi to nepostřehl, ale on ztratil motivaci po zisku titulu. V roce 2008 chtěl pomoci Massovi a oplatit mu pomoc z roku 2007. Rok 2009 už doplácal a bez většího vzruchu uvolnil místo Alonsovi, který tam dokázal udělat o jednoho vicemistra světa více, než Massa.
V roce 2014 dostal naložíno od Alonsa v autě vyvinutém pro Alonsa. Toho času 5. monopostem, se kterým Alonso opět nedovezl Ferrari vytoužený titul.
Jen pro úplnost, v roce 2014 byl Alonso po ufňukaném nátlaku na stáj z Ferrari odejit a nahrazen Vettelem, který se paradoxně stal dalším přeceněným pilotem, který opět titul nedovezl - zatím. Ale osobně pochybuji, že se na tom něco změní.
V roce 2014 dostal naložíno od Alonsa v autě vyvinutém pro Alonsa. Toho času 5. monopostem, se kterým Alonso opět nedovezl Ferrari vytoužený titul.
Jen pro úplnost, v roce 2014 byl Alonso po ufňukaném nátlaku na stáj z Ferrari odejit a nahrazen Vettelem, který se paradoxně stal dalším přeceněným pilotem, který opět titul nedovezl - zatím. Ale osobně pochybuji, že se na tom něco změní.
jon
22:50 26.05.2019 90.176.154.XXX
Nastavuje si auto více pro závod. Tam si očividně více věří. V kvaldě je potom níž, než by mohl být.
Během své kariéry vedle sebe neměl silného kvalifikanta. Lewis byl nováček a bylo to s odřenýma ušima.
Pokud chceš nějaké srovnání, tak se to dá asi jedině přes Jensona, proti kterému Lewis v kvalifikacích dominoval. Alonso pak jel s Jensonem vcelku vyrovnaně.
Můj osobní názor je, že proti Lewisovi nebo Vettelovi by v kvalifikacích tahal za kratší konec. Což by v případě dominantního vozu znamenalo titul vicemistra, protože jak Lewis, tak Vettel umí jezdit P1 na čistém vzduchu téměř bez chyb.
Během své kariéry vedle sebe neměl silného kvalifikanta. Lewis byl nováček a bylo to s odřenýma ušima.
Pokud chceš nějaké srovnání, tak se to dá asi jedině přes Jensona, proti kterému Lewis v kvalifikacích dominoval. Alonso pak jel s Jensonem vcelku vyrovnaně.
Můj osobní názor je, že proti Lewisovi nebo Vettelovi by v kvalifikacích tahal za kratší konec. Což by v případě dominantního vozu znamenalo titul vicemistra, protože jak Lewis, tak Vettel umí jezdit P1 na čistém vzduchu téměř bez chyb.
spinelesssheep
22:45 26.05.2019 85.70.184.XXX
Když měl motivaci a bavilo ho to?!...Jasně, já vím kdy ho to přestalo bavit - v roce 2014, když dostal výprask od Alonsa ve stejném voze. To je dobrý zaklínadlo napsat že ztratil motivaci a že ho to nebaví, když ve F1 jezdí skorem ve 40 letech. Pokud by to tak bylo, dávno by už skončil.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek