DISKUZE K ČLÁNKU Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul prozradil, že jejich motory nemohly být v úvodu sezóny 2019 kvůli problému s ojnicemi využívány na plný výkon.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 25.05.2019 13:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.05.2019 10:45
Tak to je hodně slušný. 11 Sice teda ne na… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 24.05.2019 11:16
Renault je potřeba kritizovat, protože letošní… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 24.05.2019 11:42
Sice hloupej ale taky dost hlasitej 14 Což… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mimochodem ještě jedna věc. Cyrda si stěžuje na to, že mají rozpočet jen na úrovni TR. Jaký smysl pak mělo angažování Ricciho za tak těžké prachy? Po tom co zaplatí Ricciho, tak už jim nezbyde moc peněz na vývoj a je to vidět.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Já proti angažování Ricciho nic nemám, naopak. Ale uznávám že mu dali zbytečně velký balík. Renault se možná nechal unést přílišnou rivalitou mezi nimi a RB, připlatili si za to že RB ztratil jezdce pro Renault.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        No samotné angažování Ricciho dávalo smysl docela z obou stran.
        Ricci přeci jenom není takový střelec jako Lewis nebo Max a tak hledání alternativy bylo na místě. Od Renaultu se očekávalo né že se dotáhne ale že se bude dotahovat na top 3 a od 2021 mohli útočit.
        Ale je tu to ale. Pokud mají Frantíci tak malej rozpočet, tak prostě přeplácet pilota je totální nesmysl.
        No a pak je tu ten háček, že jaksi Frantíci těžce stagnují slušně řečeno 13
        Všechno špatně 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Však jak jsi psal, Renault letos zaostává pořádně za očekáváním. Měl mít jednoznačně výhodu nad zbytkem světa, není tomu tak. U Hulka začínám pozorovat prvky oprávněné rezignace a Ricci to taky dlouho nevydrží 17

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    Víte někdo co jsou ojnice? Takže je museli zesílit, tzn přidat na váze, tim rozhodili vyvážení v celym polomotoru. A zkoušeli to utlumeny? To nevyzkoušej nic, sorryjako ale takhle jednoduchý to neni. A kterej TECH mi to tu tvrdil že to neměli utlumený, já mam svoje zdroje.... 😉. Ale klidně dál spekulujme, jako doposud. Mě nejvíc baví jak je Renault na úrovni Merglu, ne že bych jim to nepřál, ale takhle to opravdu není.....

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tak co, koho mám hejtit zejtra? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Renault je letos obrovské zklamání.


    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama