DISKUZE K ČLÁNKU Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul prozradil, že jejich motory nemohly být v úvodu sezóny 2019 kvůli problému s ojnicemi využívány na plný výkon.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Miroslav D.
07:01 25.05.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Adi
11:07 24.05.2019 81.19.11.XXX40 kW v zimě je paráda, dalších 10 kW v sezóně. Taky paráda. Škoda, že to není ve spolehlivostní úrovni alespoň Hondy, či Ferrari... Mercedes je možná stejně výkonný, ale spolehlivostí je to jiná planeta
RB by s tímto motorem velmi pravděpodobně tvrdě bojoval s Mercedesem, spíš by ho byl schopen porážet, ale to je úplně jedno. Musíme se dívat na sebe - máme shit šasi, špatné aero, nemumíme s pneumatikami a zázemí, finance a piloti mají rozhodně na více než 8. místo v PK! Navíc 2. FP v Monacu mi opravdu nedává moc nadějí na silný víkend, ale nebudu házet flintu do žita, výkonnost se ukáže až zítra odpoledne...-
Petr Hloušek
13:19 24.05.2019 194.79.55.XXXmyslim si, že letos by RB ani s motorem Renault doposavaď nebyl schopen bojovat s Mercedesem. Vliv síly motoru se podle mě přeceňuje. Grip udělá víc a v takovym Monaku etrémně. Věřim, ale že pokud by Max nestál celý 2. trénink v garáži, tak by to byl on kdo by byl zdaleka nejblíž Mercedesům-
Adi
13:59 24.05.2019 81.19.11.XXXTežko říct, jen spekuluji, ale PJ R, jejich filozofii, stavbu a vše okolo znali jako své boty a nebýt přechodu na H, určo by se mohli více věnovat těm nutným malým detailům a troufnu si tvrdit, že PJ R v plné síle dává o nemálo koní více než PJ H v plné síle, takže i to by pomohlo. Loni v Monacu RB dominoval, letos to tak není.
-
-
-
GRAHAM
11:03 24.05.2019 77.236.218.XXXTak z logiky věci musí nějaký úspěch zahlásit. A tohle úspěch je a ne malej.
Na druhou stranu šásko Renaultu a Mclarenu na tom je v módu nic moc, to je potřeba také říci. Četl jsem, že Prost o motoru Renault prohlásil, že on zná data a co mají vymyšlené pro další upgrade( myšleno přiští rok) a že se o tom moc nemluví, ale že všichni mohou být hodně překvapeni. Jasně není to na dráze, není to funkční, ale tenhle člověk by nekecal. Viditelně Renault na tom po problémech s RB ( mediální) opravdu zamakal, aby svou reputaci napravil.-
Adi
11:10 24.05.2019 81.19.11.XXXOvšem jak vidno, PJ není ani zdaleka vše. Nejkrásnější příklad je Williams. Překvapit mohou a bylo by super, kdyby našli něco navíc oproti ostatním motorářům, ale raději bych byl, kdyby třeba měli nějaký ten kilowatt ztráty na F a M, ale při super spolehlivosti a samozřejmě s vymazleným šasi. -
-
-
-
-
GRAHAM
10:45 24.05.2019 77.236.218.XXXTak to je hodně slušný. Sice teda ne na první dobrou, ale hodně slušné navyšení vykonu. Některým lidem se tohle zamlouvat moc nebude. Už je jasné proč Marko o výkonu mlčí jako ryba. Na druhou stranu Honda v závodě držela více. Záplatovala ale taky.
Moc děkuji za článek.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek