DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychlejší časy dosahoval dominantní Mercedes, jenž nejvíce získával v prostřední a zejména v poslední části katalánského okruhu. Na rovinkách dosahovali nejvyšších rychlostí vozy poháněné motory Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 15.05.2019 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2019 17:52
Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 21:31
Norrise bral Hamilton o kolo v 37. kole závodu,… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 21:34
McLarenu ve středu pole působí troufám si říct… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    podle té tabulky nejrychlejších kol koukám, že již nyní sledujeme závody bezpilotních formulí - no driver 18 18 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly, dostat kolo ztráty už ve 40 kole? Zvláště u McLaren u jsem očekával lepší závodní tempo než v kvalifikaci.

        Po včerejšku může čtvrtý až desátý tým začít řešit, zda se soustředit na sezónu 2020 nebo rovnou na 2021.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Ono to podle mě bylo spíše tím, jak silný byl Mercedes. Jeho závodní tempo bylo ještě lepší než kvalifikační, všichni oproti sobotě na něj ztráceli ještě více (tedy krom Williamsu, který je ale pořád dost mimo).
          [odkaz na stránku]
          Jinak McLaren ve Španělsku snížil svou ztrátu, tedy možná ne na Mercedes, ale na čelo středu pole.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            McLarenu ve středu pole působí troufám si říct zatím nejlépe, ale být nejlepší ve středu pole, se ztrátou kolo na vítěze asi není to, co by si vedení týmu a fanoušci přáli.

            Pokud je pravda, že Barcelona je komplexní okruh který ukáže na slabiny vozu, tak mají jak McLarenu tak i Renault vážný problém.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Na Mercedes mít letos určitě nebudou. Ale to žel ani Red Bull a asi ani Ferrari. McLaren i Renault ale rozhodně mají na čem pracovat, to je fakt. Ve Wokingu ví, že aerodynamika je slabá, ale nový balík v Barceloně celkem fungoval, tak třeba se jim povede v dalším vývoji. Ale vzhledem k té ztrátě a zdrojům týmů před nimi bych nečekal, že budou atakovat pódia. Možná pro fanoušky McLarenu zklamání, ale proti loňsku rozhodně krok vpřed.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Ano krok vpřed to je, ale bude to letos a pravděpodobně i příští rok jen na boj o čtvrté místo v týmech. A je otázka, jak moc má smysl řešit vůz na sezónu 2020, pokud na rok 2021 dojde k radikální změně vozů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Nahlas to nikdo neřekne, ale já si myslím že to jen odkrouží a v módu 4-5 místo. Vše se soustředí do investic do továrny, nastavení procesů a na auto pro rok 2021.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Koukám, že minimálně tři diskutéři byly včera s výkony Renaultu a McLarenu spokojeni. 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Upgrade na stažení výkonu ? To nevymyslíš.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama