DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychlejší časy dosahoval dominantní Mercedes, jenž nejvíce získával v prostřední a zejména v poslední části katalánského okruhu. Na rovinkách dosahovali nejvyšších rychlostí vozy poháněné motory Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 15.05.2019 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2019 17:52
Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 21:31
Norrise bral Hamilton o kolo v 37. kole závodu,… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 21:34
McLarenu ve středu pole působí troufám si říct… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nahlas to nikdo neřekne, ale já si myslím že to jen odkrouží a v módu 4-5 místo. Vše se soustředí do investic do továrny, nastavení procesů a na auto pro rok 2021.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Upgrade na stažení výkonu ? To nevymyslíš.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ano krok vpřed to je, ale bude to letos a pravděpodobně i příští rok jen na boj o čtvrté místo v týmech. A je otázka, jak moc má smysl řešit vůz na sezónu 2020, pokud na rok 2021 dojde k radikální změně vozů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mám za to, že po změně pravidel jsou všechny vozy nové a jezdci i týmy se učí. První dvě třetiny závodu jel Rici na úrovni Carlose.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Na Mercedes mít letos určitě nebudou. Ale to žel ani Red Bull a asi ani Ferrari. McLaren i Renault ale rozhodně mají na čem pracovat, to je fakt. Ve Wokingu ví, že aerodynamika je slabá, ale nový balík v Barceloně celkem fungoval, tak třeba se jim povede v dalším vývoji. Ale vzhledem k té ztrátě a zdrojům týmů před nimi bych nečekal, že budou atakovat pódia. Možná pro fanoušky McLarenu zklamání, ale proti loňsku rozhodně krok vpřed.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Díky za upřesnění.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Koukám, že minimálně tři diskutéři byly včera s výkony Renaultu a McLarenu spokojeni. 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
McLarenu ve středu pole působí troufám si říct zatím nejlépe, ale být nejlepší ve středu pole, se ztrátou kolo na vítěze asi není to, co by si vedení týmu a fanoušci přáli.

Pokud je pravda, že Barcelona je komplexní okruh který ukáže na slabiny vozu, tak mají jak McLarenu tak i Renault vážný problém.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Norrise bral Hamilton o kolo v 37. kole závodu, Sainze v 42.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Ono to podle mě bylo spíše tím, jak silný byl Mercedes. Jeho závodní tempo bylo ještě lepší než kvalifikační, všichni oproti sobotě na něj ztráceli ještě více (tedy krom Williamsu, který je ale pořád dost mimo).
[odkaz na stránku]
Jinak McLaren ve Španělsku snížil svou ztrátu, tedy možná ne na Mercedes, ale na čelo středu pole.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak na začátku jim Mercedes dával 2,5 sekundy na kolo, a určitě vím že v cca. 40 kole byly už oba Renaulty a McLareny o kolo...ale zamotali se do toho i pitstopy, takže to možná bylo i dříve. Každopádně zvláště pro Renault je to hodně špatná vizitka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly, dostat kolo ztráty už ve 40 kole? Zvláště u McLaren u jsem očekával lepší závodní tempo než v kvalifikaci.

Po včerejšku může čtvrtý až desátý tým začít řešit, zda se soustředit na sezónu 2020 nebo rovnou na 2021.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
podle té tabulky nejrychlejších kol koukám, že již nyní sledujeme závody bezpilotních formulí - no driver 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama