DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychlejší časy dosahoval dominantní Mercedes, jenž nejvíce získával v prostřední a zejména v poslední části katalánského okruhu. Na rovinkách dosahovali nejvyšších rychlostí vozy poháněné motory Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 15.05.2019 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2019 17:52
Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly… »
» Miroslav D. (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 17:19
Já zas furt nevidim, jak Renault zářil, když byl… »
» Miroslav D. (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 18:35
Já se na to klidně podívam znova, ale měl sem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    podle té tabulky nejrychlejších kol koukám, že již nyní sledujeme závody bezpilotních formulí - no driver 18 18 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Já zas furt nevidim, jak Renault zářil, když byl absolutně mimo hru. Ty upgrade co přinesl byly jen na stažení výkonu, aby vydržel. S tim dosáhnout top speed znamená jen kompromitovat auto. A Sainzovo body byla haluz na entou...... Byl sem hodně naštvanej, a ještě sem, Mclaren neměl v top ten co dělat, prostě na to neměl, ale strejda příhoda má vlastní názor na věc..... Nějaká karma nebo co..... 😁

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly, dostat kolo ztráty už ve 40 kole? Zvláště u McLaren u jsem očekával lepší závodní tempo než v kvalifikaci.

        Po včerejšku může čtvrtý až desátý tým začít řešit, zda se soustředit na sezónu 2020 nebo rovnou na 2021.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Já se na to klidně podívam znova, ale měl sem dojem že to bylo 26 kolo.... ale pár piv po práci už sem stihl.... 😁

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Tak na začátku jim Mercedes dával 2,5 sekundy na kolo, a určitě vím že v cca. 40 kole byly už oba Renaulty a McLareny o kolo...ale zamotali se do toho i pitstopy, takže to možná bylo i dříve. Každopádně zvláště pro Renault je to hodně špatná vizitka.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Tak Ricci tak hrozně nejel, a to auto ještě nebude mít na ruku, to snad až příští rok. Jako Renault zatim tápe... Kdo posoudí opravdovej potenciál týmu a auta, z fanoušků..... 😁

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Mám za to, že po změně pravidel jsou všechny vozy nové a jezdci i týmy se učí. První dvě třetiny závodu jel Rici na úrovni Carlose.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.160.XXX
            Norrise bral Hamilton o kolo v 37. kole závodu, Sainze v 42.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Ono to podle mě bylo spíše tím, jak silný byl Mercedes. Jeho závodní tempo bylo ještě lepší než kvalifikační, všichni oproti sobotě na něj ztráceli ještě více (tedy krom Williamsu, který je ale pořád dost mimo).
          [odkaz na stránku]
          Jinak McLaren ve Španělsku snížil svou ztrátu, tedy možná ne na Mercedes, ale na čelo středu pole.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            McLarenu ve středu pole působí troufám si říct zatím nejlépe, ale být nejlepší ve středu pole, se ztrátou kolo na vítěze asi není to, co by si vedení týmu a fanoušci přáli.

            Pokud je pravda, že Barcelona je komplexní okruh který ukáže na slabiny vozu, tak mají jak McLarenu tak i Renault vážný problém.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Na Mercedes mít letos určitě nebudou. Ale to žel ani Red Bull a asi ani Ferrari. McLaren i Renault ale rozhodně mají na čem pracovat, to je fakt. Ve Wokingu ví, že aerodynamika je slabá, ale nový balík v Barceloně celkem fungoval, tak třeba se jim povede v dalším vývoji. Ale vzhledem k té ztrátě a zdrojům týmů před nimi bych nečekal, že budou atakovat pódia. Možná pro fanoušky McLarenu zklamání, ale proti loňsku rozhodně krok vpřed.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Ano krok vpřed to je, ale bude to letos a pravděpodobně i příští rok jen na boj o čtvrté místo v týmech. A je otázka, jak moc má smysl řešit vůz na sezónu 2020, pokud na rok 2021 dojde k radikální změně vozů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Nahlas to nikdo neřekne, ale já si myslím že to jen odkrouží a v módu 4-5 místo. Vše se soustředí do investic do továrny, nastavení procesů a na auto pro rok 2021.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Koukám, že minimálně tři diskutéři byly včera s výkony Renaultu a McLarenu spokojeni. 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Upgrade na stažení výkonu ? To nevymyslíš.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Sebastian Vettel v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska 2019

Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

George Russell s Williamsem FW42 v kvalifikaci v Maďarsku

"Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

Mattia Binotto letos převzal vedení celého týmu

Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari přivítalo letní pauzu - dokáže se pochlapit a potrápit po ní své soupeře?

Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama