DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychlejší časy dosahoval dominantní Mercedes, jenž nejvíce získával v prostřední a zejména v poslední části katalánského okruhu. Na rovinkách dosahovali nejvyšších rychlostí vozy poháněné motory Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Mercedes o sekundu před Ferrari, na rovinkách zářil Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 15.05.2019 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2019 17:52
Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 21:31
Norrise bral Hamilton o kolo v 37. kole závodu,… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.05.2019 21:34
McLarenu ve středu pole působí troufám si říct… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    podle té tabulky nejrychlejších kol koukám, že již nyní sledujeme závody bezpilotních formulí - no driver 18 18 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Upřímně McLaren a Renault mě včera hodně zklamaly, dostat kolo ztráty už ve 40 kole? Zvláště u McLaren u jsem očekával lepší závodní tempo než v kvalifikaci.

        Po včerejšku může čtvrtý až desátý tým začít řešit, zda se soustředit na sezónu 2020 nebo rovnou na 2021.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Ono to podle mě bylo spíše tím, jak silný byl Mercedes. Jeho závodní tempo bylo ještě lepší než kvalifikační, všichni oproti sobotě na něj ztráceli ještě více (tedy krom Williamsu, který je ale pořád dost mimo).
          [odkaz na stránku]
          Jinak McLaren ve Španělsku snížil svou ztrátu, tedy možná ne na Mercedes, ale na čelo středu pole.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            McLarenu ve středu pole působí troufám si říct zatím nejlépe, ale být nejlepší ve středu pole, se ztrátou kolo na vítěze asi není to, co by si vedení týmu a fanoušci přáli.

            Pokud je pravda, že Barcelona je komplexní okruh který ukáže na slabiny vozu, tak mají jak McLarenu tak i Renault vážný problém.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Na Mercedes mít letos určitě nebudou. Ale to žel ani Red Bull a asi ani Ferrari. McLaren i Renault ale rozhodně mají na čem pracovat, to je fakt. Ve Wokingu ví, že aerodynamika je slabá, ale nový balík v Barceloně celkem fungoval, tak třeba se jim povede v dalším vývoji. Ale vzhledem k té ztrátě a zdrojům týmů před nimi bych nečekal, že budou atakovat pódia. Možná pro fanoušky McLarenu zklamání, ale proti loňsku rozhodně krok vpřed.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Ano krok vpřed to je, ale bude to letos a pravděpodobně i příští rok jen na boj o čtvrté místo v týmech. A je otázka, jak moc má smysl řešit vůz na sezónu 2020, pokud na rok 2021 dojde k radikální změně vozů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Nahlas to nikdo neřekne, ale já si myslím že to jen odkrouží a v módu 4-5 místo. Vše se soustředí do investic do továrny, nastavení procesů a na auto pro rok 2021.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Koukám, že minimálně tři diskutéři byly včera s výkony Renaultu a McLarenu spokojeni. 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Upgrade na stažení výkonu ? To nevymyslíš.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama