DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari přiveze novou specifikaci motoru již do Barcelony

Ferrari se nachází po ne zrovna zdařilém úvodu sezóny pod tlakem od konkurence a ve stáji z Maranella se tak rozhodli vývojové tempo a nasazování novinek urychlit. Do Ázerbajdžánu přivezli upravený aerodynamický balík a pro nadcházející španělskou grand prix se chystají nastoupit s výkonnější pohonnou jednotkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari přiveze novou specifikaci motoru již do Barcelony

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 10.05.2019 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 07.05.2019 19:03
Jel pěkně než měl problém s převodovkou, není-liž… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 07.05.2019 19:31
Binotto spíš ne, teď je obětní beránek Vettel.… »
» Miroslav D. (Hlasovali 4 lidé) 08.05.2019 04:44
To bylo na tom motoru slyšet, jak krásně šel do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    194.228.68.XXX
    Podle mě si u F musí uvědomit, že je nutno stavět tým kolem CHL. Jestli to už pochopili, titul v jezdcích je v pohodě a možná to vyjde i na titul v poháru konstruktérů, i když to skutečně vypadá, že SV je z této čtveřice nejslabší. Když se SV smíří s tím, že je prostě minimálně v současné době horší než CHL, třeba to pomůže i jemu. No uvidíme jak jsou na tom u F s rozumem.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Jim tohle půjde pochopit špatně, když nebyl schopnej Vettelovi odjet v Číně i přes agresivnější motorovej mod, a hned na to ta minela v Baku, kde Ferrari popravil o první řadu na startu..... nutno podotknout.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Trošku stále nerozumím té obhajobě pana SV. Je to pořád dokola a vlastně ani nepíšete pravdu. Ano v Baku to CHL rozštípal, ale!!!!!! Bylo to poprvé a to se prostě stane, hlavně pokud chceš dokázat, že jsi lepší a i přes jasná data to vedení týmu nechce vidět. Zde lze jenom skromně položit dotaz. Kolikrát, že to SV rozštípal loni sám ????? A nevzal v několika případech sebou jiného jezdce a dokonce i svého týmového kolegu ???? Ptám se tedy co je to za argument, že CHL jednou rozštípal auto ??? No a Čínu už tedy napíšu konečně i já. Po startu kdy vše běží jak běží je těžké někomu odjet a navíc dokonce občas jasně pomalejší auto dokáže předjet jasně lepší. V Číně to ale nebyl tento případ. Nebudu rozebírat jestli to náhodou neměl CHL nařízené od týmu "rozjet SV a pak ho pustit", to nemá jak dokázat, ale mohu jednoznačně napsat, že sice pomalu, ale jistě po desetinkách začal CHL - SV odjíždět a ten se ho držel jenom díky DRS, které je v číně velmi významné a tak, když se v detekční zóně sotva vešel do sekundy a při zapnutí DRS měl již pravidelně ztrátu přesahující 1 s, dokázal se SV kvůli nesmyslně dlouhé a časté DRS udržet. Ještě dvě kola a DRS bylo v podání SV minulostí a CHL by mu začal dávat minimálně 0,3s na kolo. A to nejsou výmysly, na to stačí během závodu sledovat Livetiming, kde to bylo všechno vidět. Právě kvůli tomu přišel příkaz, aby CHL pustil SV. Tolik fakta a není co řešit. A tohle všechno u F moc dobře vědí. Takže rozhodování pro každého kdo chce vyhrávat je jednoduché.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Ještě jsem zapomněl napsat, že o nějakém agresivnějším módu v Číně nic nevím a nechápu o jaké první řadě v Baku mluvíš. Kdyby vše šlo jak šlo celý víkend tak CHL by stál na pole, pak dlouho nic, pak Mergly a pak teprve SV. Pokud jsi se špatně díval, tak při pokusu, kdy měl dle strategie M dělat VB vodiče LH, zajel si sám pro sebe čas na pole..... Takže slova o první řadě jsou opět lživá a laciná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Je tu ještě někdo, kdo věří letos Ferrari?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      89.203.220.XXX
      Já jim věřim - vyhrajou titul. Stejně jako ve fotbale Liverpool po jasné prohře na Barceloně otočil a vyřadil je a stejně jako Tottenham po poločase, kdy prohrával prakticky 0:3 otočil a postoupil. Stejně tak Ferrari už teď v Barceloně vyhraje a Mercedesy začnou dělat chyby, do konce sezony je ještě daleko 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        Proč jsi tak neskutečně sarkastickej? srovnáváš fotbal, kde rozhoduje 11 lidí na hřišti během 90 minut, F1 není o 11 lidech na 90 minut, to by si vědět mohl, Ferrari může začít bojovat o vítězství pokud začne dělat věci líp jak Mercedes

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    Ferrari musí jet na hranu, když už se traduje, že maj o level horší jezdce než Mergl, tak prostě postaví o level lepší auto.... Jinak penalty bych neřešil, dosavadní motory můžou v klidu použít v Maďarsku, Monacu, Singapuru.... Učí se od Hondy ve Ferrari, hlavní je progress.... 🤣

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Čekal jsem víc hejtu na Ferrari 13

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Takže se nic nemění, u Ferrari favoriti 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Sebastian Vettel v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska 2019

Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

George Russell s Williamsem FW42 v kvalifikaci v Maďarsku

"Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

Mattia Binotto letos převzal vedení celého týmu

Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari přivítalo letní pauzu - dokáže se pochlapit a potrápit po ní své soupeře?

Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama