DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari přiveze novou specifikaci motoru již do Barcelony
Ferrari se nachází po ne zrovna zdařilém úvodu sezóny pod tlakem od konkurence a ve stáji z Maranella se tak rozhodli vývojové tempo a nasazování novinek urychlit. Do Ázerbajdžánu přivezli upravený aerodynamický balík a pro nadcházející španělskou grand prix se chystají nastoupit s výkonnější pohonnou jednotkou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari přiveze novou specifikaci motoru již do Barcelony
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 4 lidé)
07.05.2019 19:03
Jel pěkně než měl problém s převodovkou, není-liž… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pikaso
13:21 10.05.2019 77.104.216.XXX
Ještě jsem zapomněl napsat, že o nějakém agresivnějším módu v Číně nic nevím a nechápu o jaké první řadě v Baku mluvíš. Kdyby vše šlo jak šlo celý víkend tak CHL by stál na pole, pak dlouho nic, pak Mergly a pak teprve SV. Pokud jsi se špatně díval, tak při pokusu, kdy měl dle strategie M dělat VB vodiče LH, zajel si sám pro sebe čas na pole..... Takže slova o první řadě jsou opět lživá a laciná.
Pikaso
12:08 10.05.2019 77.104.216.XXX
Trošku stále nerozumím té obhajobě pana SV. Je to pořád dokola a vlastně ani nepíšete pravdu. Ano v Baku to CHL rozštípal, ale!!!!!! Bylo to poprvé a to se prostě stane, hlavně pokud chceš dokázat, že jsi lepší a i přes jasná data to vedení týmu nechce vidět. Zde lze jenom skromně položit dotaz. Kolikrát, že to SV rozštípal loni sám ????? A nevzal v několika případech sebou jiného jezdce a dokonce i svého týmového kolegu ???? Ptám se tedy co je to za argument, že CHL jednou rozštípal auto ??? No a Čínu už tedy napíšu konečně i já. Po startu kdy vše běží jak běží je těžké někomu odjet a navíc dokonce občas jasně pomalejší auto dokáže předjet jasně lepší. V Číně to ale nebyl tento případ. Nebudu rozebírat jestli to náhodou neměl CHL nařízené od týmu "rozjet SV a pak ho pustit", to nemá jak dokázat, ale mohu jednoznačně napsat, že sice pomalu, ale jistě po desetinkách začal CHL - SV odjíždět a ten se ho držel jenom díky DRS, které je v číně velmi významné a tak, když se v detekční zóně sotva vešel do sekundy a při zapnutí DRS měl již pravidelně ztrátu přesahující 1 s, dokázal se SV kvůli nesmyslně dlouhé a časté DRS udržet. Ještě dvě kola a DRS bylo v podání SV minulostí a CHL by mu začal dávat minimálně 0,3s na kolo. A to nejsou výmysly, na to stačí během závodu sledovat Livetiming, kde to bylo všechno vidět. Právě kvůli tomu přišel příkaz, aby CHL pustil SV. Tolik fakta a není co řešit. A tohle všechno u F moc dobře vědí. Takže rozhodování pro každého kdo chce vyhrávat je jednoduché.
Miroslav D.
07:20 10.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Pikaso
23:27 09.05.2019 194.228.68.XXX
Podle mě si u F musí uvědomit, že je nutno stavět tým kolem CHL. Jestli to už pochopili, titul v jezdcích je v pohodě a možná to vyjde i na titul v poháru konstruktérů, i když to skutečně vypadá, že SV je z této čtveřice nejslabší. Když se SV smíří s tím, že je prostě minimálně v současné době horší než CHL, třeba to pomůže i jemu. No uvidíme jak jsou na tom u F s rozumem.
HellHogr
15:16 09.05.2019 89.24.58.XXX
Proč jsi tak neskutečně sarkastickej? srovnáváš fotbal, kde rozhoduje 11 lidí na hřišti během 90 minut, F1 není o 11 lidech na 90 minut, to by si vědět mohl, Ferrari může začít bojovat o vítězství pokud začne dělat věci líp jak Mercedes
Petr Hloušek
10:53 09.05.2019 89.203.220.XXX
Já jim věřim - vyhrajou titul. Stejně jako ve fotbale Liverpool po jasné prohře na Barceloně otočil a vyřadil je a stejně jako Tottenham po poločase, kdy prohrával prakticky 0:3 otočil a postoupil. Stejně tak Ferrari už teď v Barceloně vyhraje a Mercedesy začnou dělat chyby, do konce sezony je ještě daleko
airwar1939
15:06 08.05.2019 176.74.141.XXX
Zájem o F1 údajně roste, zvláště pokud jde o digitální média.
A pokud jde o letošní sezónu, tak ta je teprve na začátku, ještě bych ji neuzavíral.
A pokud jde o letošní sezónu, tak ta je teprve na začátku, ještě bych ji neuzavíral.
airwar1939
14:56 08.05.2019 176.74.141.XXX
Toto Wolff a Lauda si nic kupovat nemuseli, Wolff byl šéfem stáje normálně jmenován (a ano má akcie týmu), Lauda byl do nevykoné funkce rovněž jmenován (akcie nemá). A mimo jiné Toto Wolff velmi pravděpodobně bude z pozice šéfa týmu po roce 2020 odvolán.
dene
11:18 08.05.2019 188.167.252.XXX
Arrivabenemu vyčítali, že vie len po taliansky a preto nechce komunikovať so svetovými médiami. Že je to príliš málo na tím akým je Ferrari. Tak ho vyštípali a navyše nasadili Leca, ktorý evidentne ide Sebovi po krku, ale na Ferrari stále nemá konzistenciu a vyrovnanosť výkonov. Korunu tomu nasadia, keď sa Seba definitívne zbavia a angažujú Micka. To bude definitívna vnútorná vojna.
Miroslav D.
04:59 08.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
04:44 08.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
04:36 08.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek