DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari má nejvýkonnější motor, na rovinkách získává až půl sekundy," prozrazuje Wolff po analýze

Šéf Mercedesu si náskok Ferrari v Bahrajnu vysvětluje výkonnější pohonnou jednotkou, po stránce aerodynamiky by jejich monoposty dle analýzy měly být na podobné úrovni.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari má nejvýkonnější motor, na rovinkách získává až půl sekundy," prozrazuje Wolff po analýze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 02.04.2019 21:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 01.04.2019 20:26
A ještě ti přidám třeba Jedno ale mají Renault… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 02.04.2019 08:28
Napsal jsem ti i jasnou metodu která k tomu byla… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 01.04.2019 11:53
Rosberg během kvalifikace ve sky sport řekl:… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.33.XXX
    Rosberg během kvalifikace ve sky sport řekl: Ferrari spoaluje více oleje než Mercedes, tenhle postup začali používat až v pátek tady v Bahrajnu jako používali v Barceloně, v Austrálii se tomu vyhli, protože jak Ferrari, tak Alfa Romeo a Haas měli s tímhle vyšším výkonem problém, který vyustil k "rozapdu" výfuku. Jestli je tohle pravda, měla by FIA zasáhnout a zakázat další podvody Ferrari 13

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Že by do toho tak viděl? Pokud spalují v normě, nic neporušují. A hlavně, to jde dělat jen chvilku....díky normě oleje. Ferko bylo rychlé "pořád".

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.33.XXX
        Ta restrikce není omezená na jedno kolo či závod, jsou tam šedé zóny a očividně toho dokázali využít 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak kolik lze spotřebovat oleje je stanoveno přece.....a to je tak na kvalifikaci. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.33.XXX
            No to právě není, Grhame Grhame, ty kluku ušatá, kdyby to tak bylo, nikdo by to nepřeváděl do závodu 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Hele, tak dej bližší info jak to funguje.....tohle je debata o ničem.
              Píšeš že spotřeba oleje není stanovena a to si myslím že nemáš pravdu. je to tuším 0,6 litru? A má být v budoucnu 0,3.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                37.48.33.XXX
                0,6 litru na co? na kolo? na závod? 20

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Je to na 100km

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    jo je to tak....

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      37.48.33.XXX
                      V tom případě nechápu, proč nejsou senzory průtoku? protože tohle během závodu fakt neholídáte

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Tohle prý až příští rok. Zase snížení objemu na 0,3 a má se nově hlídat i konstantnost spotřeby oleje v závodě. Trvá jim to 17

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          vždyť už nesmějí mít odvětrání skříně fyzicky propojené se sáním motoru, to se potom dost těžko něco spaluje. Tohle všechno jsou pouhé spekulace

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • airwar1939

                            airwar1939

                            176.74.141.XXX
                            Spalování oleje byla nepodložená spekulace už loni, ale lidi na to zjevně slyší i letos. V závodním režimu, zvláště v situaci kdy týmy ani nevyužívají maximální množství paliva pro závod je to holá pitomost.

                            + 2 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              37.48.33.XXX
                              Tvoje logika je naprosto úžasná - takže dle tebe nemůžou navýšit výkon zvýšením průtoku paliva na kolo- dvě? a takhle měnit nastavení, když třeba výjde i SC? 19

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Jestli to spojuješ s tím že ani nespotřebují maximální množství paliva v závodě tak vůbec nevíš o čem to je. Je to hlavně o tom dostat víc než dovoluje průtokoměr 03

                              Jinak to zpřísňování nedělají pro srandu nebo z dlouhé chvíle.

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • airwar1939

                                airwar1939

                                176.74.141.XXX
                                Obávám se že o čem to je neví ve Formuli 1 zatím nikdo. Ano v každém voze je průtokoměr, ale týmy nejdou v závodním režimu na takovou hodnotu, aby se jen blížili maximu, to by totiž museli jezdit s kvalifikačním nastavením a to v závodě opravdu nejezdí. Takže v závodě fakt nejsou u limitu prtokoměru, a tudíž by bylo logičtější mít o několik litrů paliva, než pokoutně spalovat olej.

                                Ale zpět k té spekulaci. Ano ten olej tam zjevně nejde přes průtokoměr, takže kudy tam jde? Všichni o tom mluví, ale FIA za rok nedokázala zjistit, kudy se tam ten olej dostává, a ostatní to nedokázali za rok zkopírovat.

                                A mimo jiné, FIA testuje i oleje, aby neobsahovali něco, co olej obsahovat nemá, a co se hodí spíše do paliva. A opět nula od nuly pošla.

                                Takže si trvám na tom, že je to super spekulace na pobavení lidí, nic víc.

                                + 2 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Jasně že mají různé režimy, a i v závodě využívají třeba při bránění pozice, na startu, při pokusu o podseknutí nebo při předjetí lepší režimy kde průtokoměr jede na maximum. No a k tomu si pomoci ještě olejíčkem má přece cenu zlata. Proto se to zpřísňuje, na mě ale hodně pomalu!

                                  + 2 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • airwar1939

                                    airwar1939

                                    176.74.141.XXX
                                    Ale Leclerc byl pekelně rychlý pořád, ne jenom při několika tebou zmiňovaných situacích.

                                    Spalovací motor funguje tak že spaluje nějaké paliva, v našem případě uhlovodíky získané z ropyy obohacené isooktan, toluen, benzen a další složky (aditiva) jejich úkolem je zajistit co největší účinek hoření. Plus jsou tam zlomkyy maziv na mazaní třeba palivového čerpadla, vstřikovacího systému atd. V zásadě je ale benzín skvělé odmašťovadlo a rozpouštědlo.

                                    Proto by motor mohl běžet a nezadřel se, musí motor obsahovat i zásobu motorového oleje, který využívá k mazání. Motorový olej je minerální olej vyyrobený destilací z ropy, podobně jako třeba nafta či benzín a nebo existují i oleje syntetické, či kombinace obojeho. U olejů jsou klíčové vlastnosti především mazivost, tekutost a nízká odparnost. A hlavně musí mít vysokou teplotní odolnost.

                                    Obě popsané složky jsou tedy v přímem rozporu, a snažit se jednu složku obohatit o druhou by vedlo ke snížení účinnosti. Benzn co obsahuje mnoho mazivových složek bude hůře hořet. Olej co bude obsahovat palivové složky, bude hůře mazat, a motor se bude přehřívat a hrozí poškození. Tudíž využívat olej jako palivo je z logiky věci nesmysl.

                                    Pozor, tím ale netvrdím že motor olej nespotřebovává, olej se na stěnu pístu a válce nanese v mikronové vrstvě, o číím je řidší tím lepší kluzné podmínky nabízí, ale o to více se ho dostane do spalovacího prostoru a spolu s cyklem výfuku z motoru ven, a v motorové skříni pak ten olej ubývá. Ale opět paltí, že čím více by se ho takto do pracovního prostoru dostalo, tím více by to poškozovalo proces hoření paliva. Tudíž v praxi jde o kompromis co nejlepšího mazání a co nejlepšího průběhu spálení paliva.

                                    + 0 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama