DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
09:48 22.03.2019 37.48.33.XXXJojo, Honda po 5 letech ve F1 udělala relativně spolehlivý a výkonný motor, klap klap, sorry, ale co jejich práce 2015? 2016, 2017? i to se jich McLaren zastával, teď se tu kope do McLarenu, ale vzal by si RB Hondu z roku 2015? silně pochybuju, že se museli zlepšit je logický, pokud by byli na stejným místě, tak by to museli být lidi, kteří nejsou na svým místě, což u Hondy určitě nehrozí, je však smutný, že Honda se nechává zaprodat za PR kecy RB, kdo byl partnerem v dobrých i zlých čase, když Honda odváděla fakt zlou práci, já bych řekl, že je tohle dost smuntje pohled i na to, že Honda i tak stále nemá na Mercedes-
airwar1939
09:05 23.03.2019 176.74.141.XXXTak především Honda v roce 2015 vstupovala do Formule 1 bez zkušeností, z nedostatkem lidí, po dvou letech "testování". Ten projekt byl totálně uspěchaný. Otázka je kdo to podělal, ale osobně si myslím že na to hodně tlačit Whitmarsch a následně Dennis, protože potřebovali Hondu jako investora, a tak nějak doufali že Honda byla jen pár desetin za TOP motorem. A pak si také myslím, že Honda nikdy neodváděla zlou práci. Odváděla práci adekvátní svým možnostem, schopnostem, zkušenostem.
To že Honda ani po pěti letech nemá motor na úrovni Mercedesu není žádná ostuda, Usain Bold vyhrát tři olympiády po sobě 100 m, 200 m a štafetu a ostuda to rozhodně nebyla. Martina Sáblíková válcuje konkurentky už 10 let... prohrávat s nejlepším není ostuda.
-
-
Ferda
17:55 21.03.2019 46.47.176.XXXMcL si to pořádně pohnojil. Ronova vize továrního týmu fuč i s Ronem a McL místo toho, aby si konečně začal užívat dnes už poměrně slušného motoru jen platí odstupné. A to jak Ronovi, tak Hondě a částky to nejsou malicherné, nad kterými se dá máchnout rukou. A co hůř, tak veškerou smetanu za kterou tak draze zaplatili mizernými výkony teď slízne konkurence.
Přitom už stačilo tak málo. Kdyby nechali Rona dělat svou práci a třeba využít i Jensona který má dodnes s Hondou nadstardartní vztahy a přitom dostatek znalostí z motoristického prostředí a k tomu ještě umí výborně japonsky pro komunikaci s Hondou, tak se oba mohli kupředu posunout mnohem dříve a úspěšně. Jenže oni né, raději nechali vyřvávat Alonsa jak je Honda mizerná do celého světa.
Ale co. Už je to pryč a teď Mekáči nezbývá nic jiného než se postavit na vlastní nohy jako zákazník s Renaultem, který pod Cyrilovým vedením začíná ztrácet a doufat že tenhle tým nepřestanou beduíni i nadále dotovat.-
GRAHAM
18:07 21.03.2019 77.236.218.XXXOni se spíše ti "odzdola" zlepšují více než dříve a TOP je ještě lepší než dříve....koukni na investice, počty lidí atd, přičti k tomu zdílení součástek a je to tam. V každém případě by Mclaren i Renault měl ve vývoji monopostu zabrat, tohle není omluva, pokud ztrácí nad vteřinu.... A kdo ví, pokud v roce 2021 nestopnou systém Btymů, či to nějak neomezí, tak mohou také více spolupracovat.-
Ferda
18:41 21.03.2019 46.47.176.XXXMi osobně současný trend Béčkových týmů vůbec nezamlouvá. Je to hrob F1 jak jsme ji po několik desítiletí znali a navíc s velkými riziky. Jednak to zabíjí všechny týmy, které kopou pouze sami za sebe. (Williams, Renault, Mekáč). Ale taky může poslat do věčných lovišť i odběratelské týmy v případě odchodu továren a i k tomu časem příjde.-
airwar1939
22:23 21.03.2019 176.74.141.XXXPokud nemají týmy dostatek pěněz a kvalitní konstrukční tým, tak je nákup komponent od jiného týmu dobrým řešením. Bez něho by nevzniknul Haas, a Sauber s Torro Rosso už by zde nebyly.-
-
airwar1939
18:27 22.03.2019 176.74.141.XXXAle nikdo nenutí likvidovat tyto tři stáje. Renault je tovární stáj, pro tu by při obratu a zisku automobilky neměla být Formule 1 problém, krom toho má potenciál sehnat silné sponzory.
U McLarenu je probém že on to pohnojil tím že se rozešel s Mercedesem a pak uspěchal spolupráci s Hondou, Ale šanci má.
U Williamsu nevěřím, že nyní mají šanci přežít, pokud nepotlačí ego. Podle mě by měli využít na 100% to co jim pravidla umožňují ohledně nákupu komponent, a klidně by měli kývnout na to být juniorkou Mercedesu. Umožnilo by jim to restart... a tu jámu s které se potřebují vyhrabat si vykopali sami.-
Ferda
18:52 22.03.2019 46.47.176.XXXŘíká se to velice snadno, ale když se zamyslíš, tak realita je mnohem krutější.
Představ si, že sám buduješ továrnu se zaměřením pro F1 několik desetiletí a pak příjde nějaký ožungr který neumí zhola nic, ale i s holou pjdelí si za zlomek nákladů a bez vlastního vývoje koupí takřka celý vůz od nejbohatšího týmu v poli a hned začne sklízet úspěchy.
Né, tohle opravdu není fér.
A teď si představ situaci, že stejnou politiku začne dělat i Mercedes. Klidně by se mohlo stát, že smete ze stolu celé Ferrari i s jejich odběrateli.
Opravdu chceš vidět Ferrari jak mu dává na pjdel i Force India, Williams a ještě několik dalších týmů, které tahle možnost pravidel do F1 nově naláká?-
airwar1939
19:06 22.03.2019 176.74.141.XXXMožná neznáš historii, ale bylo množství týmů které v šedesátých a sedmdesátých letech vznikli, budovali továrny, vyhráli i nějaké tituly... a pak přišel nějakej ožungr co neuměl zhola nic, koupil auta a založil stáj s názvem Williams. A po pár letech začal vyhrávat tituly. Takže asi takto k první polovině tvého příspěvku.
A k druhé polovině, pravidla umožňují nakupovat motor, převodovku, zavěšení a chlazení. Přední část auta a kompletní aero si musí týmy navrhnout sami. Podle mě je tohle pravidlo dobré, protože výrazně snižuje náklady finančně slabších týmů a umožňuje jim být relativně konkurenceschopní. A pokud budou tyhle zákaznické týmy schopny nakoupit motor, převodovku a zavěšení a k tomu postavit auto kterým převalcují Ferrari, tak proti tomu nic nemám. Nehledě na to, že já pamatuji dobu, kdy Ferrari končilo v druhé polovině výsledkové listiny (tedy spíše na začátku poslední třetiny).
PS: První skutečný Williams byl FW 06, předchozí vozy které Frank nasadil najdeš na wikipedii pod "Frank Williams Racing Cars", viz odkaz https://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Williams_Racing_Cars-
-
airwar1939
19:16 22.03.2019 176.74.141.XXXPak víš že historie se neustále opakuje, a platí to i pro Formuli 1.
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
18:55 22.03.2019 176.74.141.XXXPříští týden by měla FIA spolu s Liberty představit svoji představu Formule 1 po roce 2020. Jsem celkem netrpělivý s čím příjdou... každopádně podle spekulaci LM zatím nedokázala pro svou vizi získat TOP týmy.
-
-
-
-
Mr.B
08:49 21.03.2019 188.92.14.XXXV McLarenu si rvou vlasy a dobře jim tak!
Od začátku tvrdím, že odmítnout Hondu byla největší chyba McLarenu v jejich novodobé historii. Ještě bych pochopil, kdyby se vrátili, v té době, k nejlepšímu motoru v poli - k Mercedesu, ale začít používat druhý nejslabší a nejproblémovější motor?!!! WTF?!!! Jako jejich skalní a dlouhodobý fanoušek si přeju jediné - vyházet všechny, kteří tohle rozhodnutí udělali!-
Situs
09:46 21.03.2019 85.70.164.XXXVím co vím teď tak jako špatné rozhodnutí vidím vetování Hondy pro RedBull Ronem na rok 2017. Samo to rozhodnutí mi dávalo velký smysl, ale vzhledem k tomu co následovalo mi teď zpětně přijde jako chybné. Další tým navíc, více dat pro vývoj motoru, přímé srovnání kde je motor a kde auto, lepší roztříštěný tlak na Hondu, lepší uvědomění si vlastních nedostatků a větší soustředěnost na sebe atd atd. To prohlášení na rok 2018 o pódiích a vítězení ukazuje že jejich přesvědčení o jejich práci už bylo trochu iluzionární. Jestli potřebovali natlouct nos až výměnou motoru a teď přebudovávat tým k lepší efektivnosti tak je to přiznání že tam někde v McLarenu byla taky chyba a přišli na ní až přímém porovnáním aut s konkurencí. Hondu a její vstup do partnerství s McLarenem ale rozhodně neomlouvám, to byl strašný debakl který hodně podlomil jejich společnou budoucnost. Já si dovedu představit že Alonso byl tak zděšen že první závod vynechal svým zoufalým činem aby tu ostudu měl na rukou někdo jiný jako první. Ale před soudem to zapřu
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek