DISKUZE K ČLÁNKU "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?

Nejen první závod, ale celá sezóna bude podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa pro jeho tým náročná. Očekává ale, že budou ve formě a souboje o vítězství budou mít ve svých rukou. V historii si úspěšně poradili už s mnoha změnami pravidel a výzvami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 14.03.2019 20:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2019 12:00
Jak bitva, však Ferrari má náskok půl sekundy. A… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2019 12:23
V dlouhých stintech mělo Ferrari náskok minimálně… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2019 12:39
Jak zase všem ujel? Vždyť poslední 2 roky tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tak schválně kdy Mercedes doveze přepracované přední křídlo po vzoru Ferrari? Už v Melbourne, nebo až do Bahrajnu, či Číny?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ono to není jen o křídle, ale jak na konkurenci předestřel pepa králů, je to o celekové koncepci auta a hlavně o tom, jak je ferrari postavené "na čumák" kdy jim tu ztrátu přítlaku kompenzuje to, že jsou blíž k silnici a na druhou stranu jim to pomáhá líp utěsnit tu hodně naklopenou podlahu. Mercedes bymusel předělat kompletně celé auto, protože je v podstatě poslední, kdo jezdí s autem "v rovině" a to není jen o jiném předním křídle...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        212.47.19.XXX
        Taky bych očekával, že nejde ani tak moc o vlastní křídlo, ale o to, co a jak se děje za ním. Což znamená prakticky přesimulovat celé auto.
        To mi nepřijde jako úkol na několik málo nejbližších závodů, navíc s omezením na tunel/CFD.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ten dotaz byl nadsázka. Na druhou stranu, Ferrari má kratší auto a proto ho musí mít více naklopené aby z něho dostal stejnou hodnotu přítlaku jako Mercedes s delším autem a podlahou. Ale to přední křídlo by mělo jít i při jiném konceptu podvozku přenést, protože hlavní rozdíl mezi křídli je v obtékání vzduchu kolem pneumatik, a ty mají všichni stejné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          212.47.19.XXX
          Ty pneumatiky mi mezi Ferrari a Mercedesem připadají jako jediná konstanta. Už jen to, že mají jiný sklon podlahy podle mě znamená, že jinak pracují s víry, které tam vznikají. Takže to opravdu nebude jen o tom přenést jiné křídlo na jiné auto. Sám jsem na to zvědav, jestli třeba RB to po několika závodech neadoptuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          no jasně, ale tam je právě ta fylozofie toho auta. Pokud to chceš změnit, tak musíš překopat celé auto. Mercedes na to zdroje určitě má, ale aby to evidentně fungovalo, tak je to auto potřeba naklopit a to je na B-specifikaci a navíc s tím má mercedes nulové zkušenosti a ty zisky nemusí převýšit ztráty....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Podle mě jde o to že díky tomu že se křídlo rozšířilo, zasahuje i před pneumatiky a rozdíl křídel vidím v tom jak usměrňují vzduch kolem kol. Mercedes a RB se v tomto prostoru snaží především získat přítlak, Ferrari tam naopak preferuje zjednodušit proudění kolem pneu, a v tom vidím klíčovou roli v rozdílnosti filozofií. A je otázka zda tho přítlaku tam už opravdu Mercedes a RedBull nemá mnoho a auto pak není dobře vyvážené, a zda by o něco méně přítlaku vpředu ale lepší proudění vzduchu kolem vozu nebylo přínosnější. Na to celý vůz měnit nemusíš.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama