DISKUZE K ČLÁNKU "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?
Nejen první závod, ale celá sezóna bude podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa pro jeho tým náročná. Očekává ale, že budou ve formě a souboje o vítězství budou mít ve svých rukou. V historii si úspěšně poradili už s mnoha změnami pravidel a výzvami.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasoval 1 člověk)
13.03.2019 12:23
V dlouhých stintech mělo Ferrari náskok minimálně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
14:40 14.03.2019 77.48.94.XXX
předběhnul jsi mě cca o půl hodiny. přesně na tohle jsem se tu chtěl zeptat.
to téma, ani samostný článek se mi nezdá nikterak kontroverzní a navádějící k nějaké nevhodným směrem se vyvíjející diskusi. ale možné je vše
nebo to má nějakou souvislost s Charliem?
to téma, ani samostný článek se mi nezdá nikterak kontroverzní a navádějící k nějaké nevhodným směrem se vyvíjející diskusi. ale možné je vše
nebo to má nějakou souvislost s Charliem?
GRAHAM
14:05 14.03.2019 77.236.218.XXX
Proč je zavřená diskuze pod článkem : Spolupráce Ferrari se Shellem nese ovoce: postarala se o 21 % výkonnostních zisků motoru
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95739-spoluprace-ferrari-se-shellem-nese-ovoce-postaral-se-o-21-vykonnostnich-zisku-motoru#
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95739-spoluprace-ferrari-se-shellem-nese-ovoce-postaral-se-o-21-vykonnostnich-zisku-motoru#
johnny83
19:12 13.03.2019 89.177.87.XXX
Totovi nevěřím ani nos mezi očima, ti co na to nemaj furt dělaj na oko machry a mercedes kterej vyhrál 5 let po sobě pořád říká jak se bojí... Celý testy jezdili na tvrdejch pneumatikách, aby náhodou někoho nevylekali, a když jednou nasadili měkký tak dali nechtěně stejnej čas jako už po několikátý před sezónou favorizovaný Ferrari... Rád bych se mýlil, ale...
airwar1939
17:01 13.03.2019 176.74.141.XXX
Podle mě jde o to že díky tomu že se křídlo rozšířilo, zasahuje i před pneumatiky a rozdíl křídel vidím v tom jak usměrňují vzduch kolem kol. Mercedes a RB se v tomto prostoru snaží především získat přítlak, Ferrari tam naopak preferuje zjednodušit proudění kolem pneu, a v tom vidím klíčovou roli v rozdílnosti filozofií. A je otázka zda tho přítlaku tam už opravdu Mercedes a RedBull nemá mnoho a auto pak není dobře vyvážené, a zda by o něco méně přítlaku vpředu ale lepší proudění vzduchu kolem vozu nebylo přínosnější. Na to celý vůz měnit nemusíš.
airwar1939
16:56 13.03.2019 176.74.141.XXX
Já naopak vycházím z logiky, že změna pravidel přineše větší pestrost řešení a tím větší časové rozestupy, následně se kopírováním konkurence pole vyrovná.
jumpman
15:29 13.03.2019 178.255.168.XXX
no jasně, ale tam je právě ta fylozofie toho auta. Pokud to chceš změnit, tak musíš překopat celé auto. Mercedes na to zdroje určitě má, ale aby to evidentně fungovalo, tak je to auto potřeba naklopit a to je na B-specifikaci a navíc s tím má mercedes nulové zkušenosti a ty zisky nemusí převýšit ztráty....
dannak
15:18 13.03.2019 212.47.19.XXX
Ty pneumatiky mi mezi Ferrari a Mercedesem připadají jako jediná konstanta. Už jen to, že mají jiný sklon podlahy podle mě znamená, že jinak pracují s víry, které tam vznikají. Takže to opravdu nebude jen o tom přenést jiné křídlo na jiné auto. Sám jsem na to zvědav, jestli třeba RB to po několika závodech neadoptuje.
airwar1939
15:09 13.03.2019 176.74.141.XXX
Ten dotaz byl nadsázka. Na druhou stranu, Ferrari má kratší auto a proto ho musí mít více naklopené aby z něho dostal stejnou hodnotu přítlaku jako Mercedes s delším autem a podlahou. Ale to přední křídlo by mělo jít i při jiném konceptu podvozku přenést, protože hlavní rozdíl mezi křídli je v obtékání vzduchu kolem pneumatik, a ty mají všichni stejné.
airwar1939
15:05 13.03.2019 176.74.141.XXX
Úplně bych netvrdil že ta trať neukáže co v kom je, ale je to prvnízávod a forma týmů se na začátku sezony a po změně pravidel velice rychle mnění.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek