DISKUZE K ČLÁNKU "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?

Nejen první závod, ale celá sezóna bude podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa pro jeho tým náročná. Očekává ale, že budou ve formě a souboje o vítězství budou mít ve svých rukou. V historii si úspěšně poradili už s mnoha změnami pravidel a výzvami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 14.03.2019 20:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2019 12:00
Jak bitva, však Ferrari má náskok půl sekundy. A… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2019 12:23
V dlouhých stintech mělo Ferrari náskok minimálně… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2019 12:39
Jak zase všem ujel? Vždyť poslední 2 roky tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

185.99.177.XXX
To by byl přeci velmi chvályhodný důvod 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

194.228.59.XXX
Jste chtěli ohránit mladistvé před onanováním ferraristů. Jen to přiznejte 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Omlouváme se, byla technickým nedopatřením zamčená. Žádná kontroverze nebyla ve hře ani jsme vás nikterak nechtěli omezovat. Nebyl to záměr, už by to mělo být v pořádku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
předběhnul jsi mě cca o půl hodiny. přesně na tohle jsem se tu chtěl zeptat.03

to téma, ani samostný článek se mi nezdá nikterak kontroverzní a navádějící k nějaké nevhodným směrem se vyvíjející diskusi. ale možné je vše 05
nebo to má nějakou souvislost s Charliem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Proč je zavřená diskuze pod článkem : Spolupráce Ferrari se Shellem nese ovoce: postarala se o 21 % výkonnostních zisků motoru

Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95739-spoluprace-ferrari-se-shellem-nese-ovoce-postaral-se-o-21-vykonnostnich-zisku-motoru#

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
johnny83

johnny83

89.177.87.XXX
Totovi nevěřím ani nos mezi očima, ti co na to nemaj furt dělaj na oko machry a mercedes kterej vyhrál 5 let po sobě pořád říká jak se bojí... Celý testy jezdili na tvrdejch pneumatikách, aby náhodou někoho nevylekali, a když jednou nasadili měkký tak dali nechtěně stejnej čas jako už po několikátý před sezónou favorizovaný Ferrari... Rád bych se mýlil, ale...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Podle mě jde o to že díky tomu že se křídlo rozšířilo, zasahuje i před pneumatiky a rozdíl křídel vidím v tom jak usměrňují vzduch kolem kol. Mercedes a RB se v tomto prostoru snaží především získat přítlak, Ferrari tam naopak preferuje zjednodušit proudění kolem pneu, a v tom vidím klíčovou roli v rozdílnosti filozofií. A je otázka zda tho přítlaku tam už opravdu Mercedes a RedBull nemá mnoho a auto pak není dobře vyvážené, a zda by o něco méně přítlaku vpředu ale lepší proudění vzduchu kolem vozu nebylo přínosnější. Na to celý vůz měnit nemusíš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já naopak vycházím z logiky, že změna pravidel přineše větší pestrost řešení a tím větší časové rozestupy, následně se kopírováním konkurence pole vyrovná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
no jasně, ale tam je právě ta fylozofie toho auta. Pokud to chceš změnit, tak musíš překopat celé auto. Mercedes na to zdroje určitě má, ale aby to evidentně fungovalo, tak je to auto potřeba naklopit a to je na B-specifikaci a navíc s tím má mercedes nulové zkušenosti a ty zisky nemusí převýšit ztráty....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
uvidímě, ale většinou, když sebrali pomocí pravidel přítlak, se pole spíš sjelo dohromady a rozdíly se natáhli až během roku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

212.47.19.XXX
Ty pneumatiky mi mezi Ferrari a Mercedesem připadají jako jediná konstanta. Už jen to, že mají jiný sklon podlahy podle mě znamená, že jinak pracují s víry, které tam vznikají. Takže to opravdu nebude jen o tom přenést jiné křídlo na jiné auto. Sám jsem na to zvědav, jestli třeba RB to po několika závodech neadoptuje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ten dotaz byl nadsázka. Na druhou stranu, Ferrari má kratší auto a proto ho musí mít více naklopené aby z něho dostal stejnou hodnotu přítlaku jako Mercedes s delším autem a podlahou. Ale to přední křídlo by mělo jít i při jiném konceptu podvozku přenést, protože hlavní rozdíl mezi křídli je v obtékání vzduchu kolem pneumatik, a ty mají všichni stejné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já očekávám naopak větší rozdíly než byly loni.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Úplně bych netvrdil že ta trať neukáže co v kom je, ale je to prvnízávod a forma týmů se na začátku sezony a po změně pravidel velice rychle mnění.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jak řikáš 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Okej, jdu vsadit. Taková garance se jen tak nevidí, díky 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

212.47.19.XXX
Taky bych očekával, že nejde ani tak moc o vlastní křídlo, ale o to, co a jak se děje za ním. Což znamená prakticky přesimulovat celé auto.
To mi nepřijde jako úkol na několik málo nejbližších závodů, navíc s omezením na tunel/CFD.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jestli kvůli mému úsudku vsadíš milion tak jo, jinak si za to můžeš sám 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Sorry, špatně jsem to napsal.
Tvrdíš, že Ferrari má mít navrch. Pokud nebude, přijímáš reklamace? 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já to neovlivním. Myslím 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama