DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
06:57 13.03.2019 176.74.141.XXXTrošku se obávám že Liberty toho moc nenastaví... a týmy jako Ferrari, Mercedes a RB už teď mají páky jak to ojebat.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:09 12.03.2019 77.236.218.XXXTak každej se snaží využít všeho....to je F1. Co není zakazané, je povolené. "Zákon" (pravidla) až posléze tohle budou eliminovat a nebo to nechají. Haas neumí být konstruktér....museli by ho vyhodit.
Vše se bude řešit postupně....ne najednou. -
-
Situs
14:18 12.03.2019 85.70.164.XXXNemusí být dokonalá a neprůstřelná ale nemusí být zcela na nic. Napsat že křídla nesmí být ohebná a pak to nemít jak dostatečně změřit je na nic, napsat že olej se nesmí spalovat jako palivo je na nic když nemáš žádné nástroje to ohlídat, napsat že nesmíš utratit více jak 135 mega prostě nebude stačit.-
GRAHAM
14:28 12.03.2019 77.236.218.XXXMotor Mercedes za 100 Euronček, převodovka za 50 Euronaček, servis namontování za 300 Euronáček...., ono to půjde.
Myslím že se hodně bude časem eliminovat počet lidí v týmu, práce v tunelu, práce na CFD, bó něco nejde spočitat a každej má náklady jiné. Není to ideální.....o tom není sporu. Ono si to ale sedne...
-
-
-
-
airwar1939
06:51 13.03.2019 176.74.141.XXXTak konkurovat samozřejmě jde, to už historie mnohokrát prokázala, jde o to mít schopné lidi. Větší balík peněz ti dá více pokusů, více lidí atd... ale ani jedno negarantuje potřebnou kvalitu (viz Toyota). Druhá věc je, že není v F1 žádné pravidlo, které by bránilo týmům mít rozpočet 500 mega... jen pro připomenutí, Williams měl před dvaceti lety 2,5 krát větší rozpočet než má dnes (260-320 milionů), to že dnes není schopen sehnat tytéž peníze, je jeho problém.
Podle mě primární problém není rozpočtový strop, ale nerovnoměrné přerozdělování prostředků od promotéra, především úplatky v řádech desítek milionů.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
10:33 12.03.2019 90.182.169.XXXA co tohle- přijal bych to podmíněně.
Zakázal bych jakoukoliv spolupráci mezi týmy a zavedl strop 100 mega. Ta podmínka by byla, že pokud by ani potom nebyl Williams aspoň na podiu, tak bych to vrátil zpět
Jinak by mě ale seriozně fakt zajímalo co jiného než přizpůsobování nejhorším to je?-
-
daaviid23
10:47 12.03.2019 90.182.169.XXXPokud by byly B-týmy až tak výhodné, proč se to začalo praktikovat ve velkém až letos?
Navíc mi ještě nikdo nevysvětlil, proč když Haas sdílí všechny informace a technologie s Ferrari, proč má jiné přední křídlo, které je podstatné pro aerodynamiku celého auta?
Hmmm?
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek