DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 13.03.2019 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 10:56
Haas od materskej stajne odoberá približne 70… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:00
Už RD řekl tvrdě Haasu že porušily pravidla F1..… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:04
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Jasně že najdou....ale ne v poměru 100 vs 500 mega. 11

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • daaviid23

                            daaviid23

                            90.182.169.XXX
                            Ale to není žádná levota a vlastně nic proti ničemu, že má někdo hold víc peněz.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • GRAHAM

                              GRAHAM

                              77.236.218.XXX
                              To není, v tom máš pravdu....
                              Ale Liberty je majitelem soutěže.....a nastaví pravidla. Kdo chce tak se zučastní....kdo ne, tak odejde.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • airwar1939

                                airwar1939

                                176.74.141.XXX
                                Trošku se obávám že Liberty toho moc nenastaví... a týmy jako Ferrari, Mercedes a RB už teď mají páky jak to ojebat.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                To rozhodně, jen aby to nebylo o tom že Ferrari vystaví fakturu Dallaře na celé auto i s obědy na celou sezonu na 135 mega. Po těch letech vidím u nových pravidel v F1 vždy spíše fušeřinu než nová funkční pravidla.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tak každej se snaží využít všeho....to je F1. Co není zakazané, je povolené. "Zákon" (pravidla) až posléze tohle budou eliminovat a nebo to nechají. Haas neumí být konstruktér....museli by ho vyhodit.
                  Vše se bude řešit postupně....ne najednou.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  To je možná ten problém- ideálně neprůstřelná pravidla neexistují

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Nemusí být dokonalá a neprůstřelná ale nemusí být zcela na nic. Napsat že křídla nesmí být ohebná a pak to nemít jak dostatečně změřit je na nic, napsat že olej se nesmí spalovat jako palivo je na nic když nemáš žádné nástroje to ohlídat, napsat že nesmíš utratit více jak 135 mega prostě nebude stačit.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Motor Mercedes za 100 Euronček, převodovka za 50 Euronaček, servis namontování za 300 Euronáček...., ono to půjde. 03
                      Myslím že se hodně bude časem eliminovat počet lidí v týmu, práce v tunelu, práce na CFD, bó něco nejde spočitat a každej má náklady jiné. Není to ideální.....o tom není sporu. Ono si to ale sedne...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Tak konkurovat samozřejmě jde, to už historie mnohokrát prokázala, jde o to mít schopné lidi. Větší balík peněz ti dá více pokusů, více lidí atd... ale ani jedno negarantuje potřebnou kvalitu (viz Toyota). Druhá věc je, že není v F1 žádné pravidlo, které by bránilo týmům mít rozpočet 500 mega... jen pro připomenutí, Williams měl před dvaceti lety 2,5 krát větší rozpočet než má dnes (260-320 milionů), to že dnes není schopen sehnat tytéž peníze, je jeho problém.

                Podle mě primární problém není rozpočtový strop, ale nerovnoměrné přerozdělování prostředků od promotéra, především úplatky v řádech desítek milionů.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  jako neviděl bych jako problém to nerovnoměrné rozdělení, ale že ten bonus za historii má jen ferrari, měl by to mít minimálně mcl a williams taky. Nechápu, za co dostal tolik nasypáno mercedes i red bull

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Ale to je něco jiného 18
            Kudla, teď budu muset přemýšlet, jak rozbít svojí geniální argumentaci 09

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    194.228.59.XXX
    Nechápu to s tou desítkou. Naopak mohla být možnost pro ty zespodu se pokusit alespoň o něco.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Souvísí to s pohodovou možností přezout gumy. Myslím ty , co nejsou na bodech....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        194.228.59.XXX
        Jasný. To mi došlo. Ať si vymění a zkusí to. Třba by se tak o to popralo pár aut. Takhle budou důležitější body v TOP 10 za umístění a někomu to spíš spadne do klína náhodou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tohle je podle mě dost nepodstatná věc.

    Víc mě spíš zajímá to, že se čím dál víc proslýchá, že finanční strop klesne postupně až na 135 mega.
    Něco se musí změnit ale přizpůsobování se nejhorším nikdy nic nevyřešilo. 17

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Počkej, kdo má Btým má 270. 03

      Já myslím, že se vše bude postupně vyvíjet. A zapomeň, že to je o přizpůsobení se nejhorším. Takhle to fakt není a ani nebude.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        A co tohle- přijal bych to podmíněně.
        Zakázal bych jakoukoliv spolupráci mezi týmy a zavedl strop 100 mega. Ta podmínka by byla, že pokud by ani potom nebyl Williams aspoň na podiu, tak bych to vrátil zpět 13

        Jinak by mě ale seriozně fakt zajímalo co jiného než přizpůsobování nejhorším to je?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Je to přednost kvalitně utracené koruně před její kvantitou. Ale jak řekl kolega, při spolupráci mezi týmy to nemá smysl, naopak. Takže pokud nevyřeší problém s pomocnými týmy tak to nebude o kvalitně utracené koruně ale o kvantitě podtýmů.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Pokud by byly B-týmy až tak výhodné, proč se to začalo praktikovat ve velkém až letos?
            Navíc mi ještě nikdo nevysvětlil, proč když Haas sdílí všechny informace a technologie s Ferrari, proč má jiné přední křídlo, které je podstatné pro aerodynamiku celého auta?
            Hmmm?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama