DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
06:40 13.03.2019 176.74.141.XXXPokud jde o možnost nakupování dílů je třeba se na to dívat racionálně.
1) řeší se snížení nákladů ve Formuli 1, toho lze dosáhnout například unifikací, ale to je v rozporu s duchem F1, a nebo právě nákupem dílů, které má ve Formuli 1 tradici. Já osobně jednoznačně hlasuji pro možnost nákupu.
2) týmy se snaží kopírovat konkurenci... jak ale rozlišímě zda někdo auto konkurence jen zkopíroval, nebo zda dostal na tajno data na základě kterých to auto postavil? Podle mě pravidlo o možnosti nákupu dílů mělo možnosti tajné spolupráce předejít.
3) pravidla platí nějakou dobu a každý měl šanci si zvolit řešení které je pro něj výhodné. Jsou týmy které považují za výhodné konstruovat vozy a motory, jsou týmy které konstruují jen vozy a motory kupují, a jsou týmy které kupují maximum možného. Ale pořád platíže je to jejich dobrovolné rozhodnutí.
4) když už se zmiňuje Williams, tak ten chce být konstruktérem. Jen pro připomenutí, v roce 2018 mohl být továrním týmem Hondy a mohl mít tovární podporu... Williams odmítnul. V letošní sezoně mohl od Mercedesu odebírat maximální množství komponentů. Mercedes jim to nabízel, Williams to konzultoval ale dospěl k přesvědčení, že mu to nepřinese dostatečnou výhodu. -
airwar1939
06:21 13.03.2019 176.74.141.XXXPokud chtějí vylepšit šou, tak ať bodují bodem každé předjetí, a dvěma body předjetí v boji o body... to by vylepšilo show. Z toho, že teď někdo v posledních kolech přezuje na nové pneu a pokusí se zajet rychlé kolo, jako fanoušek nic mít nebude. -
daaviid23
13:24 12.03.2019 90.182.169.XXXTakže co jsme se dozvěděli z diskuze:
1) Nevíme co se podle pravidel může/nemůže kupovat a od koho (konkurenční tým/třetí strana)
2) Nemáme důkazy o sdílení informací mezi zákazníkem a prodejcem (Haas-Ferrari)
3) Neumíme odpovědět na otázku, proč má letos Haas principiálně jiné přední kříslo než Ferrari, což je zásadní součástka pro celé aero auta.
4) Z těchto informací si každý usuzuje co se mu hodí
Sorry hoši ale pokud vyřknu naivní tezi o tom, že vztah Ferrari-Haas je křišťálově čistý a čestný, tak mám mnohem větší oporu v důkazním materiálu
-
-
-
GRAHAM
13:36 12.03.2019 77.236.218.XXXAle o tohle zase tolik nejde, jde o systém, princip........že to může těm, týmům pomoci více, než když budou sami. Proč by to jinak dělali ? Výhody to přinaší.... jak velké?
Tys nečetl Marka z RB , jak vyhrožoval že TR na tom bude v roce 2019 hodně dobře protože bude mít všechno co je možné od RB? Určitě četl....
Ta spolupráce výhodná prostě je.....
Haas má jiné křídlo proto, protože aero se nedodává.....ale to musíš spíše do Alfy, tam je to jinak. Netvrdím že porušují pravidla, jen to může být velká výhoda , ta spolupráce a ten kdo ji nemá, je na tom hůře.
F1 se musí rozhodnout, kterou cestou se vydá......-
-
-
-
GRAHAM
13:59 12.03.2019 77.236.218.XXXKdyž někdo 30% ošulí, nebude vadit....a strach, že se na to přijde, bude taky velký. Šulit se třeba bude, ale bude v módu, že to půjde dohnat jinak. Dneska mít k dispozici 500 mega a nebo 100 tak nejde konkurovat. Někteří ne a ne to pochopit.....při tom na to stačí základka, první stupeň. -
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek