DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
11:04 12.03.2019 90.182.169.XXXVšak ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však taková FI v minulosti dělala zázraky.
Já si jen myslel, že F1 je výkladní skříň technologií a rychlosti, nejlepší z nejlepších.
Jestli se teď začne jet na poměr cena/výkon, tak to je v mých očích degradace na střední třídu....takhle si totiž nepředstavuju nejvyšší třídu.-
-
jumpman
11:23 12.03.2019 178.255.168.XXXjenže to je právě ten problém, ti co ty peníze mají si zaplatí ty nejlepší techniky (ikdyby to mělo být formou "bonusů" ) protože jak to zatím navrhují, tak je tam spoustu mezer pro úlytbu těm bohatším. navíc netuším, proč by měl mít tým, co se sotva udrží v šampionátu morální právo na vítězství v závodech? Když to dřív díky okolnostem pro nějakej takovej tým dopadlo, tak to byla velká senzace, tím, že se loserům snaží pomoct na vrchol nefér cestičkama je dost velká ostuda F1
Navíc nikdo nestojí o to, aby najednou FI byla mistrem světa jenom proto, že se zakázal mercedesu a ferrari vývoj a kdyby náhodou pořád tyto stáje byly vepředu, tak jim pro jistotu naloží 100kg zátěž navíc...-
GRAHAM
13:04 12.03.2019 77.236.218.XXXTo zas přeháníš. Vše má své, žadnej systém nebude ideální. Jistá vyrovnanost je potřeba, z pohledu vlastníka šampionátu zcela určitě. Dobře, rok dva dominance by ještě šlo, pak je ale potřeba něco udělat, aby se to srovnalo a mělo závodit smysl. Nikdy to nebude spravedlivé.
Apropo, Ferrari taky řvalo že Michelin má možnost více testovat, má vice dat a oni pak nemohou konkurovat. V zásadě je to podobné.... a to jsi (logicky) souhlasil.-
jumpman
11:49 13.03.2019 178.255.168.XXXto co říkáš je blbost. Pokud jsi fanoušek F1 a trošku se o ni zajímáš, tak nikdy nebylo pole tak vyrovnané jako je v poslední době, ale díky ohromné spolehlivosti (což je následek rýpání se v životnosti) je pro menší týmy mnohem složitější udělat nějaký "ohromující" výsledek. Nemyslíš ale, že pokud se komunisticky udělí nárok na vítězství, že to v podstatě komletně degraduje celou F1? F1 vždy byla královnou motorsportu, těžko se tak bude nazývat i nadále, pokud se vynutí nějaký rozpočtový strop, který bude mnohem nižší než mají k dispozici týmy nižších serií a nemyslím jenom formule
-
-
-
-
-
Situs
10:56 12.03.2019 85.70.164.XXXHaas od materskej stajne odoberá približne 70 percent súčiastok a vo vlastnej réžii vyrába absolútne minimum. To isté sa dá povedať o Alfe a aj o Toro Rosso, takže konkurencia silnie. Ale ide tu aj o to, že špičkový veterný tunel Alfy Romeo môže výmenou za dodávku súčiastok teoreticky fungovať čisto v prospech Ferrari. Nuž a to už nevyzerá byť fér.
Technici jednotlivých tímov sa v padoku neprestajne stretávajú a je pravdepodobné, že v rámci rozhovorov si vymieňajú aj cenné zákulisné informácie o jednotlivých konceptoch. Takéto B-tímy sú mimoriadne nápomocné a ľuďom z Renaultu to nevonia.
"Haas sa postaral o precedens, ktorý nejde len tak zrušiť," pripomenul Abiteboul. "Ja by som to vnímal ako éru pred Haasom a po ich príchode na scénu. Formulu 1 to zmenilo a možno navždy. Z desiatich tímov máme odrazu len štyri či päť, pričom my sme s tým pri pripravovaní našej stratégie nerátali. Ak nemáte béčko, tak už nebudete môcť vyhrať. Túto situáciu vnímame veľmi vážne. Neviem, ako toto zbrojenie zastaviť, ale satelitné tímy sú jeho súčasťou. FIA by si to mala uvedomiť."
Vzápätí prišli najtvrdšie slová: "My nechceme byť súčasťou takejto Formuly 1."
...... měl by si si uvědomit že už jen hlupák není ochoten přiznat že je toto spojenectví velmi výhodné.-
daaviid23
11:14 12.03.2019 90.182.169.XXXHass odebírá 70% ale očividně né jen od Ferrari. Je opravdu takový problém odběr od Dallary?
Pokud se bojíš sdílení informací, zákaz B týmů tomu má zabránit? Jak chceš kontrolovat tok informací. Však Bčko udělá to auto tu milimetr širší, tu o milimetr užší a už to nemůžeš považovat za stejný díl.
2 týmy jednoho majitele (což mimochodem je podle mě o level výš než vztah Haas-Ferrari) tu jsou přes 10 let. Proč je Haas tak revoluční
Jinak, nepochybně to výhodné je, jinak by to logicky nikdo neprovozoval. Na druhou stranu, je to tak likvidační jak se tu snažíte tvrdit? Nemyslím si.-
-
-
-
-
-
Situs
11:58 12.03.2019 85.70.164.XXXMají to šikovně vymyšlené, dokázat něco v toku informací je hodně složitá věc, FIA rozhodně není interpol. Já v tom vidím obrovský problém když máš tolik omezené možnosti pro vývoj v omezených hodinách aerodynamických tunelů. To co se zavedlo s Haasem, a důkazy mít nemohu, to opravdu mění F1 od základů. Ty jsi rád že Ferrari je průkopníkem a těží z toho, nechceš přiznat že tohle teď opravdu dělá rozdíl. Budeš nám klást otázky na který my nemůžeme znát odpovědi, ono FIA si třeba v Dallaře nejspíše nemůže ani uprdnout. Takže ano, FIA na nic nepřišla, já dodám jak by taky mohla, to by u těchto "podvodů" někdo musel mluvit. Třeba jednou bude ale to už bude všem jedno.
Když si vzpomenu jak Haas nasadil ta křidélka jak Ferrari ve stejný čas a jelikož je FIA neuznala tak je oba sundavali. Náhoda. To se děje v F1 běžně a nic to nenaznačuje
FIA řeší jak dohlížet nad stropy a že tam každý tým bude mít chlápka od FIA co na to bude dohlížet. Asi by tam měli dát ještě chlápka co bude kontrolovat neustále původ informací -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek