DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 13.03.2019 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 10:56
Haas od materskej stajne odoberá približne 70… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:00
Už RD řekl tvrdě Haasu že porušily pravidla F1..… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:04
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud jde o možnost nakupování dílů je třeba se na to dívat racionálně.

    1) řeší se snížení nákladů ve Formuli 1, toho lze dosáhnout například unifikací, ale to je v rozporu s duchem F1, a nebo právě nákupem dílů, které má ve Formuli 1 tradici. Já osobně jednoznačně hlasuji pro možnost nákupu.

    2) týmy se snaží kopírovat konkurenci... jak ale rozlišímě zda někdo auto konkurence jen zkopíroval, nebo zda dostal na tajno data na základě kterých to auto postavil? Podle mě pravidlo o možnosti nákupu dílů mělo možnosti tajné spolupráce předejít.

    3) pravidla platí nějakou dobu a každý měl šanci si zvolit řešení které je pro něj výhodné. Jsou týmy které považují za výhodné konstruovat vozy a motory, jsou týmy které konstruují jen vozy a motory kupují, a jsou týmy které kupují maximum možného. Ale pořád platíže je to jejich dobrovolné rozhodnutí.

    4) když už se zmiňuje Williams, tak ten chce být konstruktérem. Jen pro připomenutí, v roce 2018 mohl být továrním týmem Hondy a mohl mít tovární podporu... Williams odmítnul. V letošní sezoně mohl od Mercedesu odebírat maximální množství komponentů. Mercedes jim to nabízel, Williams to konzultoval ale dospěl k přesvědčení, že mu to nepřinese dostatečnou výhodu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud chtějí vylepšit šou, tak ať bodují bodem každé předjetí, a dvěma body předjetí v boji o body... to by vylepšilo show. Z toho, že teď někdo v posledních kolech přezuje na nové pneu a pokusí se zajet rychlé kolo, jako fanoušek nic mít nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Takže co jsme se dozvěděli z diskuze:
    1) Nevíme co se podle pravidel může/nemůže kupovat a od koho (konkurenční tým/třetí strana)
    2) Nemáme důkazy o sdílení informací mezi zákazníkem a prodejcem (Haas-Ferrari)
    3) Neumíme odpovědět na otázku, proč má letos Haas principiálně jiné přední kříslo než Ferrari, což je zásadní součástka pro celé aero auta.
    4) Z těchto informací si každý usuzuje co se mu hodí 18

    Sorry hoši ale pokud vyřknu naivní tezi o tom, že vztah Ferrari-Haas je křišťálově čistý a čestný, tak mám mnohem větší oporu v důkazním materiálu 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Přísahej na svůj život že vztah Ferrari-Haas je křišťálově čistý a čestný, to budeme brát jako důkaz který nám postačí, jen si počkáme jak to s tebou dopadne 18

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ale o tohle zase tolik nejde, jde o systém, princip........že to může těm, týmům pomoci více, než když budou sami. Proč by to jinak dělali ? Výhody to přinaší.... jak velké?

      Tys nečetl Marka z RB , jak vyhrožoval že TR na tom bude v roce 2019 hodně dobře protože bude mít všechno co je možné od RB? Určitě četl....
      Ta spolupráce výhodná prostě je.....

      Haas má jiné křídlo proto, protože aero se nedodává.....ale to musíš spíše do Alfy, tam je to jinak. Netvrdím že porušují pravidla, jen to může být velká výhoda , ta spolupráce a ten kdo ji nemá, je na tom hůře.
      F1 se musí rozhodnout, kterou cestou se vydá......

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No to je konečně rozumná řeč. Všechno záleží na nastavení mantinelů od FIA.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Přesně tak a doufam že ty stropy budou. 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Kontrolovatelné a transparentní, jinak to bude o ničem. Musí se vytyčit co se smí a nesmí a vše konkrétně jak se to bude kontrolovat a vynucovat. Bude to věda pokud to má fungovat takže najmout chytré nezávislé hlavy.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Když někdo 30% ošulí, nebude vadit....a strach, že se na to přijde, bude taky velký. Šulit se třeba bude, ale bude v módu, že to půjde dohnat jinak. Dneska mít k dispozici 500 mega a nebo 100 tak nejde konkurovat. Někteří ne a ne to pochopit.....při tom na to stačí základka, první stupeň. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Nevím jak ostatní ale třeba chápu, že se 100 mega nemůžeš konkurovat proti 500 mega 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ses posunul.....třeba se další přidají. 13

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Nabízí se ale otázka, proč nejít ještě o pár kroků dál a nezavést jednotná auta....to by byla vyrovnanost. Pak by opravdu každý měl šanci.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      To nikdo nechce. Za 130 mega to budou krásný monoposty, všichni si s tím po kapitalisticku poradí a nebudou potřeba dotace. Ferrari "dotaci" sice dostane, ale už z toho nebude moci těžit a další týmy také ne....zní to hezky co? 03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Maďarsku

S jakým zbarvením nastoupí Haas v Singapuru?

Mattia Binotto v Austrálii

Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Valtteri Bottas v závodě v Itálii na Monze

Bottas se nevzdává. "Stále se může objevit jakákoliv příležitost"

Tým Toro Rosso při prvních předsezonních testech v Barceloně

Vrací k němu piloty, kteří nepřesvědčili. Franz Tost o návratu neúspěšných z Red Bullu

Juan Pablo Montoya ve Velké ceně Brazílie 2005, v níž McLaren získal double

Montoya a jeho pohled na Vettelovu situaci

Motor Mercedes za zády Williamsu FW42

"Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025

Kimi Räikkönen při reklamní akci Shellu

Tankování ani dvě povinné zastávky se do F1 nevrátí

Charles Lecler (vlevo) se Sebastianem Vettelem na tiskové konferenci v Monze

"Neodepisujte Vettela," varuje šéf Mercedesu. Proč?

Tiskovka v Monaku

Alesi porovnává dva velké talenty F1. Jakých rozdílů si všímá?

Sergej Sirotkin s Renaultem RS18 při testu nových 18" pneumatik ve Francii

Začíná nová éra F1: Pirelli s Renaultem poprvé otestovalo 18" pneumatiky + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 12:00)
    • 2. Trénink (14:30 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama