DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu
Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi si pochvaluje letošní vůz C38, s nímž by se chtěl posunout na špici středu pole, kde to letos podle Kevina Magnussena z Haasu bude velmi těsné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
16:01 07.03.2019 81.19.11.XXXRozhodně to není správný směr. Díky otrokům se z toho stává sterilita typu DTM. Máme tady 3 aliance a 2 nezávislé týmy (Renault a Mclaren). Dnes je F1 o 5ti týmech, které jsou schopné navrhnout a vyrobit šasi a to je hodně málo. Tomuto stavu pomůžou pouze 2 věci. Příchod alespoň dalších dvou automobilek (což je spíše utopie), nebo se zakáže sdílení komponent, respektive nastaví maximální % možných sdílených šasi komponent někde na úrovni 30%. Renault již začal vyhrožovat odchodem. Když se obligátně přidá RB a Mercedes to přestane bavit, je velmi pravděpodobné, že s F1 je ámen-
-
-
-
-
-
-
Adi
20:55 07.03.2019 83.240.61.XXXNo tak se zase smej dál, pze většinu času měly ty dva týmy jiné motory a převodovky a i jiné filozofie sasi. Propojení Haas vs Ferrari je větší než bylo propojení RB vs TR. Samozřejmě tuto sezónu je již srovnatelné a největší v historii obou týmů.-
jumpman
08:10 08.03.2019 178.255.168.XXXto se směju, protože ferrari s haasem nesdílí v žádném případě celé auto. Podle mě, je haas v současné době na druhé koleji, protože odmítli nechat jeden kokpit pro mladé jezdce ferrari a nahradil je sauber. Tam je vidět, že proběhla podobná fylozofie při stavbě auta, ale pořád to není jako red bull/TR kdy TR mělo kompletní auto od red bullu a když jim to FIA zatrhla, tak pořád sdíleli mnohem víc komponent než ferrari dával haasu. Nevím proč nechceš vidět, že ferrari pouze jde cestou, kterou prošlápl red bull?-
Adi
09:47 08.03.2019 81.19.11.XXXNeměli stejnou filozofii aut, oba měli až na 2 sezóny (ze 13ti sezón) jiné motory a převodovky. Netvrdím, že sdílení komponent neměli, samozřejmě, že ano, ale ani zdaleka né v takové míře, jako F vs Haas. Mysli na to, že Key měl svůj tým aerodynamiků a inženýrů a i když obě šasi měly Renault, tak RB vždy víc tlačil na agresivní sklon šasi na úkor top speed, kdežto TR mělo konzervativnější šasi a pravidelně dosahovali na stejném motoru vyšších rychlostí. maximální potenciál propojení komponent využili oba Mateschitzovy týmy až při návrhu letošních vozů.-
jumpman
10:05 08.03.2019 178.255.168.XXXach jo, prosím tě, zkus si něco víc zjistit, red bull dával TR v podstatě kompletní auto, jestli měli jinej motor, ok, ale bylo to v době, kdy ty motory byly +/- stejný, jinak jezdily se stejným a převodovku měli také pořád stejnou. Zase si sundej trošku klapky z očí. Netuším, proč s tím máš takovej problém
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek