DISKUZE K ČLÁNKU "Změna konceptu předního křídla by zabrala několik měsíců," přiznává Mercedes. Bude muset? + FOTO

Mercedes v prvních předsezónních testech na Ferrari znatelně ztrácel v kratších i delších jízdách na všech typech pneumatik. Bude muset přepracovat filozofii svého předního křídla, a tím změnit i aerodynamiku celého svého vozu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Změna konceptu předního křídla by zabrala několik měsíců," přiznává Mercedes. Bude muset? + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 27.02.2019 17:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2019 13:45
Doufám, že Ferrari nechá lepšího pilota jezdit ve… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2019 14:03
Pokud se ukáže nějaký koncept jako lepší, tak… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 25.02.2019 14:04
No záleží zda Ferrari opravdu bude mít ten náskok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jak je možné, že Haas má jiné křídlo, když je to prý kopie Ferrari? No toto 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    TR to prej testuje pro RB .Zřejmě tou cestou nepůjde ...jen to chtěli otestovat.Ale kdo ví. ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Díky za krásné srovnání předních křídel a za článek. K Ferrari a Alfe bych přidal i TR.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Zítra budou nové aero balíky....tak Vyděržaj, pioněr!

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Může to tak být a nová koncepce která se s novými pravidly vynořila může být lepší než celek u Mercedesu. A je jasné že to není věc kterou dokáží vyhodnotit za den, natož na to případně rychle přejít. Já si můžu jen tipovat a myslím že tím směrem se půjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.33.XXX
      Já si myslím, že tímhle směrem se nepůjde, protože bude další velká změna pravidel pro rok 2021, to znamená měnit koncepci celého auta na dvě sezony 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ale Ferko už tím směrem jde....+ Alfa....no , je pravda že oni jsou schopni mít dva různé balíky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Tímto směrem jde i TR, na které se zapomnělo.
          A například takovej MCL to má u bočnic také posazené níž, ale ne tak vérazně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Pokud se ukáže nějaký koncept jako lepší, tak minimálně Mercedes do toho půjde ať to stojí co to stojí. Mají nejvyšší ambice kterým odpovídá i rozpočet, takže si nemyslím, že by se spokojili s horším konceptem. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No záleží zda Ferrari opravdu bude mít ten náskok až se začne závodit a kolik to bude. Pokud by třeba dominovali přes půl sekundy tak to bude na pováženou a Mercedesu či RedBullu to bude dělat velké starosti. Ale taky je možné že Mercedes se svým konceptem nebude tak moc pozadu jak se říká, pořád to jsou zatím jen testy a spousty slov a teorií, ještě se Mercedes nedá odepsat ani v myšlence 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Já bych počkal.....první 3 závody řeknou, co a jak. myslím že někteří něco vytáhnou až v Australii.... t.j že to budou tajit až do nejzaššího možného bodu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          194.228.59.XXX
          Přesně. Mercedes to jistě už teď intenzivně prověřuje a vyrobí si relativně rychle přední křídlo, aby si pak někde na trati ověřili proudění za ním v praxi a dopad na zbytek vozu, jaké to bude potřebovat úpravy. Budou pracovat na svojí původní konstrukci a bokem budou "objevovat" tuhle, jestli je použitelná. Když najdou jisté výhody, byť 0,1s, tak to uvidíme, dovolím si tipnout, s prvním evropským závodem.
          Stejně tak teď ostatní týmy prověřjují vychytávky ostatních týmů, které třeba nejsouaž tak vidět na první pohled (bočnice za předními koly apd)

          Zajímavé je, jak má RB a TR rozdílná přední křídla, jako by si navzájem odkrývali karty, co má jaké výhody.

          A křídlo u Williamsů? Asi nejsmutnější radlice..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tohle asi nepůjde, bo by jim to nefungovalo. To co používá ferrari s alfou je evidentně postaveno především na maximalizaci přítlaku od podlahy a to křídlo generuje víc víry než přítlak, kdežto mercedes to staví na přítlaku od ploch. Nelze jenom naklopit auto a myslet si, že to najednou zrychlí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama