DISKUZE K ČLÁNKU

"Změna konceptu předního křídla by zabrala několik měsíců," přiznává Mercedes. Bude muset? + FOTO

Mercedes v prvních předsezónních testech na Ferrari znatelně ztrácel v kratších i delších jízdách na všech typech pneumatik. Bude muset přepracovat filozofii svého předního křídla, a tím změnit i aerodynamiku celého svého vozu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Změna konceptu předního křídla by zabrala několik měsíců," přiznává Mercedes. Bude muset? + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 27.02.2019 17:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2019 13:45
Doufám, že Ferrari nechá lepšího pilota jezdit ve… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2019 14:03
Pokud se ukáže nějaký koncept jako lepší, tak… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 25.02.2019 14:04
No záleží zda Ferrari opravdu bude mít ten náskok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jak je možné, že Haas má jiné křídlo, když je to prý kopie Ferrari? No toto 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    TR to prej testuje pro RB .Zřejmě tou cestou nepůjde ...jen to chtěli otestovat.Ale kdo ví. ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Díky za krásné srovnání předních křídel a za článek. K Ferrari a Alfe bych přidal i TR.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Zítra budou nové aero balíky....tak Vyděržaj, pioněr!

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Může to tak být a nová koncepce která se s novými pravidly vynořila může být lepší než celek u Mercedesu. A je jasné že to není věc kterou dokáží vyhodnotit za den, natož na to případně rychle přejít. Já si můžu jen tipovat a myslím že tím směrem se půjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.33.XXX
      Já si myslím, že tímhle směrem se nepůjde, protože bude další velká změna pravidel pro rok 2021, to znamená měnit koncepci celého auta na dvě sezony 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ale Ferko už tím směrem jde....+ Alfa....no , je pravda že oni jsou schopni mít dva různé balíky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Tímto směrem jde i TR, na které se zapomnělo.
          A například takovej MCL to má u bočnic také posazené níž, ale ne tak vérazně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Pokud se ukáže nějaký koncept jako lepší, tak minimálně Mercedes do toho půjde ať to stojí co to stojí. Mají nejvyšší ambice kterým odpovídá i rozpočet, takže si nemyslím, že by se spokojili s horším konceptem. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Nemyslím si že u Mercedesu jde ať to stojí, co to stojí.....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No záleží zda Ferrari opravdu bude mít ten náskok až se začne závodit a kolik to bude. Pokud by třeba dominovali přes půl sekundy tak to bude na pováženou a Mercedesu či RedBullu to bude dělat velké starosti. Ale taky je možné že Mercedes se svým konceptem nebude tak moc pozadu jak se říká, pořád to jsou zatím jen testy a spousty slov a teorií, ještě se Mercedes nedá odepsat ani v myšlence 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Já bych počkal.....první 3 závody řeknou, co a jak. myslím že někteří něco vytáhnou až v Australii.... t.j že to budou tajit až do nejzaššího možného bodu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          194.228.59.XXX
          Přesně. Mercedes to jistě už teď intenzivně prověřuje a vyrobí si relativně rychle přední křídlo, aby si pak někde na trati ověřili proudění za ním v praxi a dopad na zbytek vozu, jaké to bude potřebovat úpravy. Budou pracovat na svojí původní konstrukci a bokem budou "objevovat" tuhle, jestli je použitelná. Když najdou jisté výhody, byť 0,1s, tak to uvidíme, dovolím si tipnout, s prvním evropským závodem.
          Stejně tak teď ostatní týmy prověřjují vychytávky ostatních týmů, které třeba nejsouaž tak vidět na první pohled (bočnice za předními koly apd)

          Zajímavé je, jak má RB a TR rozdílná přední křídla, jako by si navzájem odkrývali karty, co má jaké výhody.

          A křídlo u Williamsů? Asi nejsmutnější radlice..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tohle asi nepůjde, bo by jim to nefungovalo. To co používá ferrari s alfou je evidentně postaveno především na maximalizaci přítlaku od podlahy a to křídlo generuje víc víry než přítlak, kdežto mercedes to staví na přítlaku od ploch. Nelze jenom naklopit auto a myslet si, že to najednou zrychlí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šéf Ferrari Mattia Binotto s Mickem Schumacherem

Schumachera čeká v Bahrajnu debut s Ferrari, testovat bude i s Alfou Romeo

Charles Leclerc s Ferrari SF90 v Melbourne

Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

George Russell s Williamsem FW42 v Melbourne

Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 poháněným Renaultem

"Renault konečně vyrobil motor, se kterým můžeme bojovat," pochvaluje si Sainz

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (13:00 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (14:00 - 15:00)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Neděle

    • Závod (17:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama