DISKUZE K ČLÁNKU "Změna konceptu předního křídla by zabrala několik měsíců," přiznává Mercedes. Bude muset? + FOTO

Mercedes v prvních předsezónních testech na Ferrari znatelně ztrácel v kratších i delších jízdách na všech typech pneumatik. Bude muset přepracovat filozofii svého předního křídla, a tím změnit i aerodynamiku celého svého vozu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Změna konceptu předního křídla by zabrala několik měsíců," přiznává Mercedes. Bude muset? + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 27.02.2019 17:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2019 13:45
Doufám, že Ferrari nechá lepšího pilota jezdit ve… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2019 14:03
Pokud se ukáže nějaký koncept jako lepší, tak… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 25.02.2019 14:04
No záleží zda Ferrari opravdu bude mít ten náskok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jak je možné, že Haas má jiné křídlo, když je to prý kopie Ferrari? No toto 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    TR to prej testuje pro RB .Zřejmě tou cestou nepůjde ...jen to chtěli otestovat.Ale kdo ví. ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Díky za krásné srovnání předních křídel a za článek. K Ferrari a Alfe bych přidal i TR.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Zítra budou nové aero balíky....tak Vyděržaj, pioněr!

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Může to tak být a nová koncepce která se s novými pravidly vynořila může být lepší než celek u Mercedesu. A je jasné že to není věc kterou dokáží vyhodnotit za den, natož na to případně rychle přejít. Já si můžu jen tipovat a myslím že tím směrem se půjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.33.XXX
      Já si myslím, že tímhle směrem se nepůjde, protože bude další velká změna pravidel pro rok 2021, to znamená měnit koncepci celého auta na dvě sezony 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ale Ferko už tím směrem jde....+ Alfa....no , je pravda že oni jsou schopni mít dva různé balíky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Tímto směrem jde i TR, na které se zapomnělo.
          A například takovej MCL to má u bočnic také posazené níž, ale ne tak vérazně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Pokud se ukáže nějaký koncept jako lepší, tak minimálně Mercedes do toho půjde ať to stojí co to stojí. Mají nejvyšší ambice kterým odpovídá i rozpočet, takže si nemyslím, že by se spokojili s horším konceptem. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No záleží zda Ferrari opravdu bude mít ten náskok až se začne závodit a kolik to bude. Pokud by třeba dominovali přes půl sekundy tak to bude na pováženou a Mercedesu či RedBullu to bude dělat velké starosti. Ale taky je možné že Mercedes se svým konceptem nebude tak moc pozadu jak se říká, pořád to jsou zatím jen testy a spousty slov a teorií, ještě se Mercedes nedá odepsat ani v myšlence 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Já bych počkal.....první 3 závody řeknou, co a jak. myslím že někteří něco vytáhnou až v Australii.... t.j že to budou tajit až do nejzaššího možného bodu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          194.228.59.XXX
          Přesně. Mercedes to jistě už teď intenzivně prověřuje a vyrobí si relativně rychle přední křídlo, aby si pak někde na trati ověřili proudění za ním v praxi a dopad na zbytek vozu, jaké to bude potřebovat úpravy. Budou pracovat na svojí původní konstrukci a bokem budou "objevovat" tuhle, jestli je použitelná. Když najdou jisté výhody, byť 0,1s, tak to uvidíme, dovolím si tipnout, s prvním evropským závodem.
          Stejně tak teď ostatní týmy prověřjují vychytávky ostatních týmů, které třeba nejsouaž tak vidět na první pohled (bočnice za předními koly apd)

          Zajímavé je, jak má RB a TR rozdílná přední křídla, jako by si navzájem odkrývali karty, co má jaké výhody.

          A křídlo u Williamsů? Asi nejsmutnější radlice..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tohle asi nepůjde, bo by jim to nefungovalo. To co používá ferrari s alfou je evidentně postaveno především na maximalizaci přítlaku od podlahy a to křídlo generuje víc víry než přítlak, kdežto mercedes to staví na přítlaku od ploch. Nelze jenom naklopit auto a myslet si, že to najednou zrychlí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama