DISKUZE K ČLÁNKU "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Tlak a nutnost vítězit, to jsou podle Felipeho Massy ty největší problémy jeho bývalého zaměstnavatele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.02.2019 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2019 09:20
To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2019 08:39
Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát jezdců není o tlaku, ale o tom že po tomto roce už nikdy neměli úplně tu nejlepší kombinaci vozu a jezdce. Tlak leží na všech týmech, na týmech které mají rozpočet 200 milionu a více je tlak pochopitelně větší, protože od nich se očekává titul, ale pokud nemáte ty nejschopnější konstruktéry a inženýry (a špičkového jezdce), tak prostě prohrajete. A je jedno jestli ztrácíte 0,05 sekundy na kolo nebo celou sekundu.

    Ferrari v roce 2019 vyhraje pokud bude mít nejlepší auto a jeho jezdci odvedou minimálně stejně dobrý výkon jako konkurence. V tom je to celé.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě enormní, tam je nutné mít lidi který s tím tlakem umějí pracovat a který to dokážou vyfiltrovat a zůstat soustředění. Když ti jedinec daný tlak nezvládne a začne ti tvořit chybu za chybou tak se to podepíše na výsledku.

      A ztrácet desetinu nebo sekundu je v šanci na úspěch docela velký rozdíl, protože čím blíže rychlostně jsi k tomu druhému tak nastupují další faktory který to můžou dorovnat či přehoupnout na tvou strnu. Patří tam především spolehlivost u techniky, u jezdce pak nezahazovat body, u týmu strategicky dosahovat maximum. A taky štěstěna na SC, žluté fáze či třeba počasí. Ferrari a Mercedes jsou již určitě v rozmezí kde ty další faktory hrají roli, proto si taky nejeden jedinec myslí že prohození jezdců by mělo vliv i na to kam by titul putoval. Zkrátka rychlost, spolehlivost a chybovost musí být vyvážena, a rozdíl sekundy či desetiny je ohledně celého balíku velmi zásadní. Stačí si vzít třeba rok 2010, tam měl RedBull rychlostní výhodu nějakých 4 desetiny a přesto se rozhodovalo až v posledním závodě. Loni měl Mercedes výhodu asi jen jedné desetiny a rozhodlo se s přehledem 3 závody před koncem. Nebo rok 2012 kdy bojovalo Ferrari až dokonce při tom ztrácelo přes půl sekundy, za to McLaren který na to rychlostně měl z toho boje s RedBullem vypadl.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama