DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso odhalí nový monopost zřejmě jako první ze všech týmů

Fanoušci Formule 1 musí vydržet alespoň asi ještě dva týdny, než spatří světlo světa nové závodní stroje královny motorsportu. Dle aktuálních zpráv bude Toro Rosso tím úplně prvním týmem, jenž odhalí křivky nového vozu pro nastávající sezónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso odhalí nový monopost zřejmě jako první ze všech týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 28.01.2019 20:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 27.01.2019 13:40
Aero a podvozek jsou dvě rozdílné věci. Tam… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 26.01.2019 17:27
Já tipovat nebudu.....no budou mít loňský šásko… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 26.01.2019 18:55
A k čemu jim bude loňský šasi RB, když jsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Tak uvidíme, jestli TR zastaví loňský propad. Vzhledem k tomu, ze budou testovací panáci pro A tým s mizernyma pilotama je tipuji na boj o 9. Místo v PK s Williamsem.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Já tipovat nebudu.....no budou mít loňský šásko RB, jasně upravené, tak rychlostně by na tom nemuseli být špatně. Záleží spíše na druhých, jak se jim povede postavit podvozek + aero. Ano budou asi testovat novinky a posuny Hondy, ale to bych neviděl zase tak špatně, ono se toho nedá zase tolik v tak krátké době vymyslet, aby upgradovali jak o život.Tomu nevěřím....to není časově možné. Ano jezdci, to bude asi "problém". Ale kdo ví....

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        A k čemu jim bude loňský šasi RB, když jsou výrazně jiná aero pravidla? Tento argument bych bral v potaz mezi lety 2017 a 2018, kdy byly monoposty defakto shodné a otroci na tom dost vydělali (viz výsledky Sauberu a Haasu). Letos však nepůjde použít zdaleka tolik dílů, co loni. Jestli se Kubica přiblíží výkonům své největší slávy, mají velký problém... Myslím, že to bude více sezóna konstruktérů a otroci pujdou dolů.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Aero a podvozek jsou dvě rozdílné věci. Tam hledej výhodu....

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            zavěšení a rozvor jim nezajistí 1s. Nad 100 km/h je již důležitější aero a jak dobře víš, tak drtivá většina času se na okruhu je v podání monopostu F1 děje při vyšších rychlostech než 100 km/h. Takže aero je určitě ta důležitější část.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              O tom není spor, jen je otázka jak to sladíš dohromady. RB to viditelně umí a Renault už něco takového zkoušel ladit v roce 2018. Vše ve stylu RB a hodně nakloněného monopostu. Psalo se o tom docela dost. V zatačkách máš přítlak a pak když jedeš rovně, tak se monopost srovná a klade menší odpor. Není to ale vůbec jednoduché naladit.

              To samé se říká , že chystá Mclaren. Mclaren spoustu věcí ladil už loni ( aero) pro letošní sezónu. Takže hodně toho bude, to co jsme už viděli. Podvozek bude zcela nový.

              Proč myslíš že Marko řval? Ta Aero změna, co je letos, vyhovuje a jde aerodynamicky směrem k Mercedesu. Ty měli nejdelší auto a to samo o sobě vygeneruje vyšší přítlak, zjednodušeně řečeno.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          194.79.55.XXX
          Zadnice od RB bude velkou výhodou a mají Kvjata co vim, tak na tom s pilotama nebudou tak zle. Dovolim si tvrdit i že Kvjat je dnes lepší než Kubica

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Co se píše, tak stejnej podvozek chce mít Mclaren a i Renault. Kdo ví zda to ukecávání na jeden další rok, nemělo nějakou souvislost.
            Že RB "někdy" odejde bylo jasné a šlo i o peníze.

            Jinak právě Mclaren díky nestabilnímu "zadku" musel zvyšovat přítlak, který mu pak "jinde" vadil. Tam byl zakopaný pes v roce 2018.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              McL a podvozek od Renaultu? Nevěřím.
              To by byla pro ještě nedávno TOP tým hrozná potupa.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Typ podvozku, viz velký sklon, co používá RB.....chce mít Renault i Mclaren. Jsi to nepochopil. A vývoj nebude společný.....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Kopírovat to je jiná, ale to se děje zcela běžně. Jenže už kvůli větší nádrži se bude rozvor prodlužovat téměř u všech týmů a proto sklon nebude tak velký jako měl RB. Mekáč se o to pokoušel už delší dobu, ale moc se mu v tom nevedlo. delší rozvor bude lepší řešení.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    No lepší, z nouze ctnost. Není jiná varianta díky nádrži.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Já si myslím, že u současných vozů je to opravdu lepší řešení. Bylo to dost znatelně vidět u Ferrari jak šlo nahoru když prodloužilo rozvor. RB sice byl nejlepší v zatáčkách, ale na dlouhých rovinkách neměl dostatek rychlosti a nebylo to pouze slabším motorem.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      185.151.252.XXX
      tak mizerní piloti. Kvyat nebyl před sesazením z redbullu a celkovým vyhořením vůbec špatný, skončil před Ricciardem a Albon si vedl v juniorských soutěžích dost dobře. Nejslabší závodní sestavu z F1 asi mají, ale ono nebylo moc kde brát.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Z nějakého důvodu byl Kvyat z RB sesazen a Albon nebyl špatný, ale Russel a Norris byli lepší.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ty jsi komik. Ricci je podle tebe jeden z nejlepších a součástí nejlepšího jezdeckého týmu, STR má nejhorší sestavu. Ale ten nejhorší toho nejlepšího často porážel. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Propad zastavili loni v Austrálii. Po tom, co čtvrt sezony s renaultem jezdívali poslední nebo předposlední, už nic takového loni nepředvedli. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        Trochu přeháníš, jezdili asi tak jako sezonu 2018 - hlavně ve druhé desítce, ale vyjimečně na posledních 2 místech, dokonce v USA získal Kvjat bod.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Trošičku jsem si zapřeháněl. 12
          Pointou je, že konec roku 2017 byl znatelně horší, než konec roku 2018. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Jasně Miku, TR bylo tak božské až se propadlo z 6. na 9. misto v PK... to je panecku progres 11 Dnesk zase jedeš. Jinak dle tvé logiky je Kvyat lepší než Ricci, takže je o hodně lepší než Max a i než Sebastian? On je vlasně polobůh, protože jezdí pro otrocký TR, tak už je tvůj oblíbený pilot a určitě nám najdeš ve svých análech nějaký nahodilý případ, kdy si svoje přesvědčení obhájíš. Takže letos od tebe máme kromě pohádek o výkonu PJ H nám budeš servírovat i hemzy o dokonalosti Kvyata? Super, už se těším 11

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama