DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso odhalí nový monopost zřejmě jako první ze všech týmů
Fanoušci Formule 1 musí vydržet alespoň asi ještě dva týdny, než spatří světlo světa nové závodní stroje královny motorsportu. Dle aktuálních zpráv bude Toro Rosso tím úplně prvním týmem, jenž odhalí křivky nového vozu pro nastávající sezónu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso odhalí nový monopost zřejmě jako první ze všech týmů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
GRAHAM
17:27 26.01.2019 77.236.218.XXXJá tipovat nebudu.....no budou mít loňský šásko RB, jasně upravené, tak rychlostně by na tom nemuseli být špatně. Záleží spíše na druhých, jak se jim povede postavit podvozek + aero. Ano budou asi testovat novinky a posuny Hondy, ale to bych neviděl zase tak špatně, ono se toho nedá zase tolik v tak krátké době vymyslet, aby upgradovali jak o život.Tomu nevěřím....to není časově možné. Ano jezdci, to bude asi "problém". Ale kdo ví....-
Adi
18:55 26.01.2019 83.240.61.XXXA k čemu jim bude loňský šasi RB, když jsou výrazně jiná aero pravidla? Tento argument bych bral v potaz mezi lety 2017 a 2018, kdy byly monoposty defakto shodné a otroci na tom dost vydělali (viz výsledky Sauberu a Haasu). Letos však nepůjde použít zdaleka tolik dílů, co loni. Jestli se Kubica přiblíží výkonům své největší slávy, mají velký problém... Myslím, že to bude více sezóna konstruktérů a otroci pujdou dolů.-
-
-
GRAHAM
19:56 27.01.2019 77.236.218.XXXO tom není spor, jen je otázka jak to sladíš dohromady. RB to viditelně umí a Renault už něco takového zkoušel ladit v roce 2018. Vše ve stylu RB a hodně nakloněného monopostu. Psalo se o tom docela dost. V zatačkách máš přítlak a pak když jedeš rovně, tak se monopost srovná a klade menší odpor. Není to ale vůbec jednoduché naladit.
To samé se říká , že chystá Mclaren. Mclaren spoustu věcí ladil už loni ( aero) pro letošní sezónu. Takže hodně toho bude, to co jsme už viděli. Podvozek bude zcela nový.
Proč myslíš že Marko řval? Ta Aero změna, co je letos, vyhovuje a jde aerodynamicky směrem k Mercedesu. Ty měli nejdelší auto a to samo o sobě vygeneruje vyšší přítlak, zjednodušeně řečeno.
-
-
-
Petr Hloušek
14:49 27.01.2019 194.79.55.XXXZadnice od RB bude velkou výhodou a mají Kvjata co vim, tak na tom s pilotama nebudou tak zle. Dovolim si tvrdit i že Kvjat je dnes lepší než Kubica-
GRAHAM
15:11 27.01.2019 77.236.218.XXXCo se píše, tak stejnej podvozek chce mít Mclaren a i Renault. Kdo ví zda to ukecávání na jeden další rok, nemělo nějakou souvislost.
Že RB "někdy" odejde bylo jasné a šlo i o peníze.
Jinak právě Mclaren díky nestabilnímu "zadku" musel zvyšovat přítlak, který mu pak "jinde" vadil. Tam byl zakopaný pes v roce 2018.-
-
-
Ferda
20:34 27.01.2019 46.47.176.XXXKopírovat to je jiná, ale to se děje zcela běžně. Jenže už kvůli větší nádrži se bude rozvor prodlužovat téměř u všech týmů a proto sklon nebude tak velký jako měl RB. Mekáč se o to pokoušel už delší dobu, ale moc se mu v tom nevedlo. delší rozvor bude lepší řešení.-
-
Ferda
22:24 27.01.2019 46.47.176.XXXJá si myslím, že u současných vozů je to opravdu lepší řešení. Bylo to dost znatelně vidět u Ferrari jak šlo nahoru když prodloužilo rozvor. RB sice byl nejlepší v zatáčkách, ale na dlouhých rovinkách neměl dostatek rychlosti a nebylo to pouze slabším motorem.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
15:00 27.01.2019 194.79.55.XXXTrochu přeháníš, jezdili asi tak jako sezonu 2018 - hlavně ve druhé desítce, ale vyjimečně na posledních 2 místech, dokonce v USA získal Kvjat bod. -
Adi
16:37 27.01.2019 83.240.61.XXXJasně Miku, TR bylo tak božské až se propadlo z 6. na 9. misto v PK... to je panecku progres Dnesk zase jedeš. Jinak dle tvé logiky je Kvyat lepší než Ricci, takže je o hodně lepší než Max a i než Sebastian? On je vlasně polobůh, protože jezdí pro otrocký TR, tak už je tvůj oblíbený pilot a určitě nám najdeš ve svých análech nějaký nahodilý případ, kdy si svoje přesvědčení obhájíš. Takže letos od tebe máme kromě pohádek o výkonu PJ H nám budeš servírovat i hemzy o dokonalosti Kvyata? Super, už se těším
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek