DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso odhalí nový monopost zřejmě jako první ze všech týmů

Fanoušci Formule 1 musí vydržet alespoň asi ještě dva týdny, než spatří světlo světa nové závodní stroje královny motorsportu. Dle aktuálních zpráv bude Toro Rosso tím úplně prvním týmem, jenž odhalí křivky nového vozu pro nastávající sezónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso odhalí nový monopost zřejmě jako první ze všech týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 28.01.2019 20:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 27.01.2019 13:40
Aero a podvozek jsou dvě rozdílné věci. Tam… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 26.01.2019 17:27
Já tipovat nebudu.....no budou mít loňský šásko… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 26.01.2019 18:55
A k čemu jim bude loňský šasi RB, když jsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já netvrdím, že je Kvjat lepší. RB měl dobrý důvod dát přednost Riccimu, stejně jako měl dobrý důvod preferovat loni Maxe. Jen tam není žádný rozdíl třídy. Nemáš jediný argument pro to, že to rozdíl třídy byl. To neříká každý, to říkáš jen ty.
"Kdo neví, myslí si..."
2014: Kdo neví, tak rok 2014 vidí jako totální rozbití Vettela. V tom roce už jsi nesledoval počet poruch co? Ani jsi nevnímal okolnosti, třeba odchod Vettela nebo z jakého vozu oba přecházeli. Tam se ti to moc nehodí.
2015: Kdo neví, že Kvjat měl o 1 dnf víc než Ricci? Ten asi ani neví, že v dojetí před kolegou vyhrál Kvjat 8:6. Nějak se nám komplexnost vytratila.
2016: Ano, Kvjat měl několik kolizí, které ho stály pozice a prohrál díky nim s Riccim v dojetí 1:2. Od Španělska už jezdil za RB Max. S Maxem vyhrál pouze 220:191, což na druhou sezonu Maxe (a první v RB) není nic zvláštního. Nutno podotknout, že sis nevšiml 2 dnf Maxe z nichž jedno byla porucha motoru. Odstup by byl menší. Ale poruchy vidíš jen loni že?
2017: Ano, opět Ricci Maxe porazil 200:168 díky jedné dnf míň. Ale dnf se počíatjí jen v roce 2018, jsem pochopil.
2018: Ano, Ricci měl více odstoupení, ale jak jsem ti spočítal už minule, Max by vyhrál i kdyby Ricci všechny poruchy navíc dojel. 249:170 je na to dost velký rozdíl.

Když Max nedělá tolik chyb (jako předvedl v 2. půlce) je prostě o parník rychlejší než Ricci. A nic s tím nenaděláš. 03
Stejně jako je Ricci možná o fous lepší pilot než Kvjat, ale rozdíl ligy je víc mezi Maxem a Riccim, než mezi Riccim a Kvjatem. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já si myslím, že u současných vozů je to opravdu lepší řešení. Bylo to dost znatelně vidět u Ferrari jak šlo nahoru když prodloužilo rozvor. RB sice byl nejlepší v zatáčkách, ale na dlouhých rovinkách neměl dostatek rychlosti a nebylo to pouze slabším motorem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No lepší, z nouze ctnost. Není jiná varianta díky nádrži.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Kopírovat to je jiná, ale to se děje zcela běžně. Jenže už kvůli větší nádrži se bude rozvor prodlužovat téměř u všech týmů a proto sklon nebude tak velký jako měl RB. Mekáč se o to pokoušel už delší dobu, ale moc se mu v tom nevedlo. delší rozvor bude lepší řešení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
O tom není spor, jen je otázka jak to sladíš dohromady. RB to viditelně umí a Renault už něco takového zkoušel ladit v roce 2018. Vše ve stylu RB a hodně nakloněného monopostu. Psalo se o tom docela dost. V zatačkách máš přítlak a pak když jedeš rovně, tak se monopost srovná a klade menší odpor. Není to ale vůbec jednoduché naladit.

To samé se říká , že chystá Mclaren. Mclaren spoustu věcí ladil už loni ( aero) pro letošní sezónu. Takže hodně toho bude, to co jsme už viděli. Podvozek bude zcela nový.

Proč myslíš že Marko řval? Ta Aero změna, co je letos, vyhovuje a jde aerodynamicky směrem k Mercedesu. Ty měli nejdelší auto a to samo o sobě vygeneruje vyšší přítlak, zjednodušeně řečeno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Typ podvozku, viz velký sklon, co používá RB.....chce mít Renault i Mclaren. Jsi to nepochopil. A vývoj nebude společný.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
McL a podvozek od Renaultu? Nevěřím.
To by byla pro ještě nedávno TOP tým hrozná potupa.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Hartley byla bída, o tom žádná. Kvyat umí být rychlý, ale doplatil na nekonzistenci a velké chyby. Ricci za působení u RB porazil 2x Maxe a 1x Sebasiana, rok 2015 byla jeho nejslabší sezóna v RB, kdyby byl Kvyat alspoň z pozoviny tak komplexní pilot jako Ricci, byl by u RB on a né Ricci. Myslím, že každý, kdo F1 sleduje pravidelně ti řekne, že Ricci je o třídu jinde než Kvyat. Navíc bych se musel na rok 2015 podívat podrobně, kdo ví, co stálo za tím, že Ricci měl méně bodů než Kvyat. Podobně jako loni - kdo neví, myslí si, jaký to byl válec ve prospěch Maxe, ale nikdo už nevidí 9x DNF vs 3x DNF v neprospěch Ricciho a samozřejmě rářez od vedení RB. Takže moje anály:Ricci: 2014 - totální rozbití 4 násobného šampiona, 2015 - nejslabší sezóna, kdy ho porazil tou dobou ve formě Kvyat, 2016 - drcení Kvyata a poté porazil i Maxe, 2017 - znovu poráží prý nejtalentovanějšího jezdce od dob Senny, 2018 - poráží opět toho vyvoleného, než oznámí, že odcházi k Renaultu a od té doby dostal od svého zaměstnavatele ten nejhorší krám, kterej se sypr co závod a hlavně díky tomu ho konečně na potřetí poráží vyvolený... Věřím, že letos mu to Ricci opět vrátí 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Předně propadlo ze 7 na 9 a díky změně jezdecké sestavy. Stačí se podívat, kolik by mělo STR bodů letos, kdyby ti dva neprobourali "první půlku" sezony. 12
Já tu nejsem od toho, abych hodnotil kdo má nejlepší a nejhorší jezdeckou dvojici. To nechám tobě. Ale jak jsi správně poznamenal, najdu v análech, že v roce 2015 Kvjat Ricciho porazil 95:92b. Je to jediná jejich společná sezona, tak nevím, jestli se to dá označit za nahodilé. Ale chápu. Pro tebe je ten s 92b nejlepší a ten s 95b nejhorší pilot v poli. Vůbec nepochybuji o tom, jak velkou roli v tom hraje to, že jeden bude jezdit za Renault a druhý zrovna za STR.
12
Mně osobně je jejich srovnání u zádele. Pro mne je podstatné, že raději vyhodili toho "už letos zkušeného Hartleyho" a raději podstoupili ten trapas, že vzali místo něj zpět už jimi vyhozeného pilota a k tomu naprostého nováčka. To je pro mne největší důkaz toho, jak "skvělé" výkony v roce 2018 Hartley předváděl. A to souvisí s tím začátkem komentáře. 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Trošičku jsem si zapřeháněl. 12
Pointou je, že konec roku 2017 byl znatelně horší, než konec roku 2018. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
zavěšení a rozvor jim nezajistí 1s. Nad 100 km/h je již důležitější aero a jak dobře víš, tak drtivá většina času se na okruhu je v podání monopostu F1 děje při vyšších rychlostech než 100 km/h. Takže aero je určitě ta důležitější část.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Jasně Miku, TR bylo tak božské až se propadlo z 6. na 9. misto v PK... to je panecku progres 11 Dnesk zase jedeš. Jinak dle tvé logiky je Kvyat lepší než Ricci, takže je o hodně lepší než Max a i než Sebastian? On je vlasně polobůh, protože jezdí pro otrocký TR, tak už je tvůj oblíbený pilot a určitě nám najdeš ve svých análech nějaký nahodilý případ, kdy si svoje přesvědčení obhájíš. Takže letos od tebe máme kromě pohádek o výkonu PJ H nám budeš servírovat i hemzy o dokonalosti Kvyata? Super, už se těším 11

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Co se píše, tak stejnej podvozek chce mít Mclaren a i Renault. Kdo ví zda to ukecávání na jeden další rok, nemělo nějakou souvislost.
Že RB "někdy" odejde bylo jasné a šlo i o peníze.

Jinak právě Mclaren díky nestabilnímu "zadku" musel zvyšovat přítlak, který mu pak "jinde" vadil. Tam byl zakopaný pes v roce 2018.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Trochu přeháníš, jezdili asi tak jako sezonu 2018 - hlavně ve druhé desítce, ale vyjimečně na posledních 2 místech, dokonce v USA získal Kvjat bod.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Zadnice od RB bude velkou výhodou a mají Kvjata co vim, tak na tom s pilotama nebudou tak zle. Dovolim si tvrdit i že Kvjat je dnes lepší než Kubica

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Propad zastavili loni v Austrálii. Po tom, co čtvrt sezony s renaultem jezdívali poslední nebo předposlední, už nic takového loni nepředvedli. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ty jsi komik. Ricci je podle tebe jeden z nejlepších a součástí nejlepšího jezdeckého týmu, STR má nejhorší sestavu. Ale ten nejhorší toho nejlepšího často porážel. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Aero a podvozek jsou dvě rozdílné věci. Tam hledej výhodu....

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Z nějakého důvodu byl Kvyat z RB sesazen a Albon nebyl špatný, ale Russel a Norris byli lepší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
snebka

snebka

185.151.252.XXX
tak mizerní piloti. Kvyat nebyl před sesazením z redbullu a celkovým vyhořením vůbec špatný, skončil před Ricciardem a Albon si vedl v juniorských soutěžích dost dobře. Nejslabší závodní sestavu z F1 asi mají, ale ono nebylo moc kde brát.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama