DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 staví zcela nové auto, z loňského RS18 zachová jedinou věc
Renault se pro sezónu 2019 rozhodl postavit zcela nový motor i monopost. RS19 od svého předchůdce zdědí pouze posilovač řízení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault pro rok 2019 staví zcela nové auto, z loňského RS18 zachová jedinou věc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Adi
15:16 25.01.2019 81.19.11.XXXNeměl bych takové obavy. Renault má lidi i zázemí na to, aby to slapalo. Ale popravdě, udržet skvělou spolehlivost sasi z loňského roku bude určitě velká výzva. Naopak se mi líbí, jak laboruji výkon vs spolehlivost PJ. Je dobre vědět, ze nová PJ má velký potenciál, ale zároveň nepotřebuji z McLarenu dělat testovací panáky beta verze PJ bez ohledu na spotřebu komponent jako jiný nejmenovaný motorář!-
-
Adi
16:38 25.01.2019 81.19.11.XXXTak je testování a testování :) Muže přinášet pravidelné boje o pódia i několik vítězství v sezóně, ale take to muže byt poradna ostuda a chvost startovního roštu s trojnásobnou spotřebou dílu oproti ostatním A když to konečně alespoň trochu po 4 letech funguje, tak je to za cenu obětování TR. Každopádně RB Renaultu určitě taky velmi posloužil, o tom žádná :)-
-
Adi
15:55 26.01.2019 83.240.61.XXXNejsou na tom stejně, Honda nikdy nebyla tak spolehlivá jako Renault a nikdy neměla takový race mód jsko R. Na ten blábol, ze RB ztrácelo 1s na motoru si byl proboha kde? To možná budou ztrácet letos s Hondou. Jaká nahodila vítězství mas na mysli? Mexico? Malajsie? Brazílie (nebýt demence Ocona)? Nebo napr. Monte carlo? Myslis ty desítky nahodilých pódií? Dneska si pobavil, co věta to úplná blbost vycucana z prstu ;) Srovnávat dosavadní účinkování R a H opravdu nelze, jsou to jiný vesmíry a RB to brzy pozná-
Mike17
16:31 26.01.2019 185.149.130.XXXNejsou? To jsou jen tvé dojmy. 2 poruchy v závodě jsou adekvátní počtu poruch Renaultu a na srovnání výkonů nemáš jediný podklad. STR jezdí momentálně rychleji, než před rokem. A to i v závodech. To je důkaz nade vše.
A zbytek se týkal zejména prvních 3 let (2014-2016) Poslední 2 roky dokázali vyjímečně i vyhrát bez haluze. Díky šasi RB. Mít jiný motor, něměli by 12 vítězství za 5 sezon, ale nejspíš několikanásobek a nějaký ten titul k tomu.
Ale jo, věř si, že na RB ztratí 1s tam, kde STR 0,35s získalo. Víra je krásná věc, ta žádná čísla nepotřebuje.-
Adi
18:48 26.01.2019 83.240.61.XXXKdyž bylo TR loni taková raketa, tak proč s tím "warpovým" pohonem od Hondy získali od léta (Spa) do konce sezóny méně bodů, než o rok dříve, co měli piloti za zády PJ R poskládanou z toho, co zbylo na skladě bez jakékoliv tovární podpory? Tvoje číselné analýzy jako 1s motorové ztráty, či jakýsi nahodilý průměr, kdy bylo TR haluzově rychlejší než loni, to jsou panečku věrohodná čísla... co můžeš měřit jsou výsledky týmu a ty byly loni po přechodu na Hondu o dost horší než rok před tím s zbytkama drobků od Renaultu! To jsou čísla. Nějaké pofiderní průměry nikoho nezajímají. Postavení týmu v PK za 21 závodů je dostatečný a hlavně ten nejprokazatelnější argument.
RB a jiný motor? Konečně se letos můžeš přesvědčit. BTW šasi RB v letech 2015 a 2017 byly cokoliv jen né dobrá šasi a samotný RB to přiznal. Ani nevíš, jak sem rád, že za neschopnost RB už nebude moct Renault, že konečně tuto univerzální nepravdivou a nekorektní výmluvu budou muset na chvíli uklidit, aby alespoň chvíli drželi basu s Hondou, ale jestli honda předvede co loni, nebo nedej bože co roky předtím, tak se Helmut a Christian dlouho neudrží a to nemluvím o Maxovi.-
Mike17
19:43 26.01.2019 185.149.130.XXXJenže ty čísla bodů hodnotí hlavně počet odstoupených soupeřů a také nezohledňuje to, že jezdili úplně jiní piloti.
Moje čísla nejsou nijak náhodně nebo záměrně vybraná. Je to posledních 5 závodů s motorem Renault (tedy přesně před změnou) a posledních 5 závodů momentálně. Proč 5? Protože jsou navlas stejné okruhy. Klidně si dosaď 6 nebo 7, vyjde to podobně. Stejné okruhy, stejní piloti a zlepšení o 0,35s. I výsledky v závodech byly mnohem lepší. A jestli mám hodnotit aktuální formu Hondy, nebudu do toho plést údaje 10 měsíců staré. Nebo tobě by to dávalo smysl?
To tvoje prokazuje jen to, že ti dva zázraci z STR dokázali na začátku sezony prodrbat všechny dosažitelné body. Ono se stačí podívat na Mclaren, kolik bodů najel Alonso a Vandoorn.
Jo v roce 2015 a na začátku 2017 přiznal RB, že šasi nebylo nejlepší. V těch chvílí by s normálním motorem jen bojovali o vítězství a nebyli by 0,5-1s před ostatními.
Já o ně strach nemám. Mají data od STR a mohli je srovnat se svými. Kdyby byl Renault lepší, zůstali by u něj. Nabídek od něj měli dost.-
Adi
20:38 26.01.2019 83.240.61.XXXNezůstali by. Nebyl zájem ze strany Renaultu. Navíc podmínky spolupráce hovoří pro Hondu, pac tovární status a ušetřené peníze. Za takových podmínek vezmes i horší produkt, než který mas. Takže o rok zkušenější piloti TR byli v průměru pouze 0,3 s blíže špičce i přes poslední specifikaci H v porovnání již notně zastaralé A spec. R 2017, se kterou dojížděli sezónu 2017... ZP opravdu není dobra vizitka pro H.-
Mike17
11:46 27.01.2019 185.149.130.XXX1. Ze strany Renaultu zájem byl. Jinak by jim nenabízeli různé výhody a hrozili termíny, které se posouvaly pro možné ukecácání RB.
2. O rok zkušenější byli i piloti konkurence. nenapadlo?
3. Je to porovnání s vždy s aktuální špicí. Tedy nebyli o 0,35s rychlejší, než v roce 2017, ale o 0,35s byli blíž špici, než v roce 2017. Na rozdíl od všech týmů s Renaultem, které se úplně všechny od špice vzdálili. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
09:12 26.01.2019 176.74.141.XXXTyto tvrzení jsou hlavně PR kecy, když má tým několik set lidí, tak přece musíš vykázat množství práce, aby jsi to množství lidí obhájil.
Ale vážně, je jasné že konstruktéři se zamýšlí nad každým dílem, a pokud vidí prostor pro zlepšení, tak dojde k úpravě dílu, ale většina zlepšení je velice drobných, a týká se hlavně odlehčení, případně lepšího odvodu tepla, z mechanicko funkčního hlediska se obvkykle o žádné zlepšení nejedná.
A konečně takto to dělají všechny týmy. -
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek