DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 staví zcela nové auto, z loňského RS18 zachová jedinou věc

Renault se pro sezónu 2019 rozhodl postavit zcela nový motor i monopost. RS19 od svého předchůdce zdědí pouze posilovač řízení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault pro rok 2019 staví zcela nové auto, z loňského RS18 zachová jedinou věc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 27.01.2019 18:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 25.01.2019 15:24
Jo, ať jim to šlape. Jen doufám, že ten velký… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.01.2019 13:35
Poslední dobou když se v F1 řekne že se staví od… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.01.2019 14:34
To nevím, ale kdyby to bylo zásadní, už by to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Adi pořád věří, že bude Renault bojovat s RB. Tam je 1,1s. Tedy by měl RB 1s ztratit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jasně, právě proto se divím, jak si přišel na 1 vteřinu na motoru. Zkus nám vysvětlit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Až budou oba motory v jednom voze, budeme řešit motor. Do té doby můžeme řešit jen srovnání vozů. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Řešíte ale auto jako celek a ne samotný motor. Hoši , hoši....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
1. Ze strany Renaultu zájem byl. Jinak by jim nenabízeli různé výhody a hrozili termíny, které se posouvaly pro možné ukecácání RB. 12
2. O rok zkušenější byli i piloti konkurence. nenapadlo?
3. Je to porovnání s vždy s aktuální špicí. Tedy nebyli o 0,35s rychlejší, než v roce 2017, ale o 0,35s byli blíž špici, než v roce 2017. Na rozdíl od všech týmů s Renaultem, které se úplně všechny od špice vzdálili. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Nezůstali by. Nebyl zájem ze strany Renaultu. Navíc podmínky spolupráce hovoří pro Hondu, pac tovární status a ušetřené peníze. Za takových podmínek vezmes i horší produkt, než který mas. Takže o rok zkušenější piloti TR byli v průměru pouze 0,3 s blíže špičce i přes poslední specifikaci H v porovnání již notně zastaralé A spec. R 2017, se kterou dojížděli sezónu 2017... ZP opravdu není dobra vizitka pro H.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jenže ty čísla bodů hodnotí hlavně počet odstoupených soupeřů a také nezohledňuje to, že jezdili úplně jiní piloti.
Moje čísla nejsou nijak náhodně nebo záměrně vybraná. Je to posledních 5 závodů s motorem Renault (tedy přesně před změnou) a posledních 5 závodů momentálně. Proč 5? Protože jsou navlas stejné okruhy. Klidně si dosaď 6 nebo 7, vyjde to podobně. 13 Stejné okruhy, stejní piloti a zlepšení o 0,35s. I výsledky v závodech byly mnohem lepší. A jestli mám hodnotit aktuální formu Hondy, nebudu do toho plést údaje 10 měsíců staré. Nebo tobě by to dávalo smysl? 12
To tvoje prokazuje jen to, že ti dva zázraci z STR dokázali na začátku sezony prodrbat všechny dosažitelné body. Ono se stačí podívat na Mclaren, kolik bodů najel Alonso a Vandoorn.
Jo v roce 2015 a na začátku 2017 přiznal RB, že šasi nebylo nejlepší. V těch chvílí by s normálním motorem jen bojovali o vítězství a nebyli by 0,5-1s před ostatními. 12
Já o ně strach nemám. Mají data od STR a mohli je srovnat se svými. Kdyby byl Renault lepší, zůstali by u něj. Nabídek od něj měli dost. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Když bylo TR loni taková raketa, tak proč s tím "warpovým" pohonem od Hondy získali od léta (Spa) do konce sezóny méně bodů, než o rok dříve, co měli piloti za zády PJ R poskládanou z toho, co zbylo na skladě bez jakékoliv tovární podpory? Tvoje číselné analýzy jako 1s motorové ztráty, či jakýsi nahodilý průměr, kdy bylo TR haluzově rychlejší než loni, to jsou panečku věrohodná čísla... co můžeš měřit jsou výsledky týmu a ty byly loni po přechodu na Hondu o dost horší než rok před tím s zbytkama drobků od Renaultu! To jsou čísla. Nějaké pofiderní průměry nikoho nezajímají. Postavení týmu v PK za 21 závodů je dostatečný a hlavně ten nejprokazatelnější argument.
RB a jiný motor? Konečně se letos můžeš přesvědčit. BTW šasi RB v letech 2015 a 2017 byly cokoliv jen né dobrá šasi a samotný RB to přiznal. Ani nevíš, jak sem rád, že za neschopnost RB už nebude moct Renault, že konečně tuto univerzální nepravdivou a nekorektní výmluvu budou muset na chvíli uklidit, aby alespoň chvíli drželi basu s Hondou, ale jestli honda předvede co loni, nebo nedej bože co roky předtím, tak se Helmut a Christian dlouho neudrží a to nemluvím o Maxovi. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Boulierova jedna vteřina. 11 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nejsou? To jsou jen tvé dojmy. 2 poruchy v závodě jsou adekvátní počtu poruch Renaultu a na srovnání výkonů nemáš jediný podklad. STR jezdí momentálně rychleji, než před rokem. A to i v závodech. To je důkaz nade vše.
A zbytek se týkal zejména prvních 3 let (2014-2016) Poslední 2 roky dokázali vyjímečně i vyhrát bez haluze. Díky šasi RB. Mít jiný motor, něměli by 12 vítězství za 5 sezon, ale nejspíš několikanásobek a nějaký ten titul k tomu. 12
Ale jo, věř si, že na RB ztratí 1s tam, kde STR 0,35s získalo. Víra je krásná věc, ta žádná čísla nepotřebuje. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Nejsou na tom stejně, Honda nikdy nebyla tak spolehlivá jako Renault a nikdy neměla takový race mód jsko R. Na ten blábol, ze RB ztrácelo 1s na motoru si byl proboha kde? To možná budou ztrácet letos s Hondou. Jaká nahodila vítězství mas na mysli? Mexico? Malajsie? Brazílie (nebýt demence Ocona)? Nebo napr. Monte carlo? Myslis ty desítky nahodilých pódií? Dneska si pobavil, co věta to úplná blbost vycucana z prstu ;) Srovnávat dosavadní účinkování R a H opravdu nelze, jsou to jiný vesmíry a RB to brzy pozná 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jo útočit ti jde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já na té větě chápu všechno. Takže nechápeš tradičně ty. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak když jezdí auto díky motoru o 1s na kolo pomaleji, než by mělo, těžko se to dá nazvat jinak, než testování. Přes utrpěná vítězství.
Ale jo, Honda měla začátek horší. Teď jsou na tom stejně, o rok a půl rychleji. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Co nechápeš na větě : Tak jsem zvědav, jak ty tisíce a tisíce nových, v závodech neotestovaných dílů, budou fungovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tyto tvrzení jsou hlavně PR kecy, když má tým několik set lidí, tak přece musíš vykázat množství práce, aby jsi to množství lidí obhájil.

Ale vážně, je jasné že konstruktéři se zamýšlí nad každým dílem, a pokud vidí prostor pro zlepšení, tak dojde k úpravě dílu, ale většina zlepšení je velice drobných, a týká se hlavně odlehčení, případně lepšího odvodu tepla, z mechanicko funkčního hlediska se obvkykle o žádné zlepšení nejedná.

A konečně takto to dělají všechny týmy.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ad3...To ale bude dělat TR....
RB pojede na více motorů, ne kvůli upgrade, ač ho třeba i využíjí, ale kvůli tomu, že nebudou muset dělat ten kompromis. Tím se mohou více dotáhnout. Pokud se jim povede šásko...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Tak je testování a testování :) Muže přinášet pravidelné boje o pódia i několik vítězství v sezóně, ale take to muže byt poradna ostuda a chvost startovního roštu s trojnásobnou spotřebou dílu oproti ostatním 03 A když to konečně alespoň trochu po 4 letech funguje, tak je to za cenu obětování TR. Každopádně RB Renaultu určitě taky velmi posloužil, o tom žádná :)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, ať jim to šlape. Jen doufám, že ten velký potenciál nového motoru nedopadne jako před 4-mi lety. 03
A souhlas. Už si to 5 let testovali na Red Bullu, měli by to už mít vychytaný. Netřeba to testovat na dalších. 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama