DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 staví zcela nové auto, z loňského RS18 zachová jedinou věc

Renault se pro sezónu 2019 rozhodl postavit zcela nový motor i monopost. RS19 od svého předchůdce zdědí pouze posilovač řízení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault pro rok 2019 staví zcela nové auto, z loňského RS18 zachová jedinou věc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 27.01.2019 18:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 25.01.2019 15:24
Jo, ať jim to šlape. Jen doufám, že ten velký… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.01.2019 13:35
Poslední dobou když se v F1 řekne že se staví od… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.01.2019 14:34
To nevím, ale kdyby to bylo zásadní, už by to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak jsem zvědav, jak ty tisíce a tisíce nových, v závodech neotestovaných dílů, budou fungovat.
    Ale dobré je, že posilovač řízení spolehlivý bude. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Neměl bych takové obavy. Renault má lidi i zázemí na to, aby to slapalo. Ale popravdě, udržet skvělou spolehlivost sasi z loňského roku bude určitě velká výzva. Naopak se mi líbí, jak laboruji výkon vs spolehlivost PJ. Je dobre vědět, ze nová PJ má velký potenciál, ale zároveň nepotřebuji z McLarenu dělat testovací panáky beta verze PJ bez ohledu na spotřebu komponent jako jiný nejmenovaný motorář! 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jo, ať jim to šlape. Jen doufám, že ten velký potenciál nového motoru nedopadne jako před 4-mi lety. 03
        A souhlas. Už si to 5 let testovali na Red Bullu, měli by to už mít vychytaný. Netřeba to testovat na dalších. 04

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Tak je testování a testování :) Muže přinášet pravidelné boje o pódia i několik vítězství v sezóně, ale take to muže byt poradna ostuda a chvost startovního roštu s trojnásobnou spotřebou dílu oproti ostatním 03 A když to konečně alespoň trochu po 4 letech funguje, tak je to za cenu obětování TR. Každopádně RB Renaultu určitě taky velmi posloužil, o tom žádná :)

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak když jezdí auto díky motoru o 1s na kolo pomaleji, než by mělo, těžko se to dá nazvat jinak, než testování. Přes utrpěná vítězství.
            Ale jo, Honda měla začátek horší. Teď jsou na tom stejně, o rok a půl rychleji. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Nejsou na tom stejně, Honda nikdy nebyla tak spolehlivá jako Renault a nikdy neměla takový race mód jsko R. Na ten blábol, ze RB ztrácelo 1s na motoru si byl proboha kde? To možná budou ztrácet letos s Hondou. Jaká nahodila vítězství mas na mysli? Mexico? Malajsie? Brazílie (nebýt demence Ocona)? Nebo napr. Monte carlo? Myslis ty desítky nahodilých pódií? Dneska si pobavil, co věta to úplná blbost vycucana z prstu ;) Srovnávat dosavadní účinkování R a H opravdu nelze, jsou to jiný vesmíry a RB to brzy pozná 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nejsou? To jsou jen tvé dojmy. 2 poruchy v závodě jsou adekvátní počtu poruch Renaultu a na srovnání výkonů nemáš jediný podklad. STR jezdí momentálně rychleji, než před rokem. A to i v závodech. To je důkaz nade vše.
                A zbytek se týkal zejména prvních 3 let (2014-2016) Poslední 2 roky dokázali vyjímečně i vyhrát bez haluze. Díky šasi RB. Mít jiný motor, něměli by 12 vítězství za 5 sezon, ale nejspíš několikanásobek a nějaký ten titul k tomu. 12
                Ale jo, věř si, že na RB ztratí 1s tam, kde STR 0,35s získalo. Víra je krásná věc, ta žádná čísla nepotřebuje. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Boulierova jedna vteřina. 11 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  83.240.61.XXX
                  Když bylo TR loni taková raketa, tak proč s tím "warpovým" pohonem od Hondy získali od léta (Spa) do konce sezóny méně bodů, než o rok dříve, co měli piloti za zády PJ R poskládanou z toho, co zbylo na skladě bez jakékoliv tovární podpory? Tvoje číselné analýzy jako 1s motorové ztráty, či jakýsi nahodilý průměr, kdy bylo TR haluzově rychlejší než loni, to jsou panečku věrohodná čísla... co můžeš měřit jsou výsledky týmu a ty byly loni po přechodu na Hondu o dost horší než rok před tím s zbytkama drobků od Renaultu! To jsou čísla. Nějaké pofiderní průměry nikoho nezajímají. Postavení týmu v PK za 21 závodů je dostatečný a hlavně ten nejprokazatelnější argument.
                  RB a jiný motor? Konečně se letos můžeš přesvědčit. BTW šasi RB v letech 2015 a 2017 byly cokoliv jen né dobrá šasi a samotný RB to přiznal. Ani nevíš, jak sem rád, že za neschopnost RB už nebude moct Renault, že konečně tuto univerzální nepravdivou a nekorektní výmluvu budou muset na chvíli uklidit, aby alespoň chvíli drželi basu s Hondou, ale jestli honda předvede co loni, nebo nedej bože co roky předtím, tak se Helmut a Christian dlouho neudrží a to nemluvím o Maxovi. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jenže ty čísla bodů hodnotí hlavně počet odstoupených soupeřů a také nezohledňuje to, že jezdili úplně jiní piloti.
                    Moje čísla nejsou nijak náhodně nebo záměrně vybraná. Je to posledních 5 závodů s motorem Renault (tedy přesně před změnou) a posledních 5 závodů momentálně. Proč 5? Protože jsou navlas stejné okruhy. Klidně si dosaď 6 nebo 7, vyjde to podobně. 13 Stejné okruhy, stejní piloti a zlepšení o 0,35s. I výsledky v závodech byly mnohem lepší. A jestli mám hodnotit aktuální formu Hondy, nebudu do toho plést údaje 10 měsíců staré. Nebo tobě by to dávalo smysl? 12
                    To tvoje prokazuje jen to, že ti dva zázraci z STR dokázali na začátku sezony prodrbat všechny dosažitelné body. Ono se stačí podívat na Mclaren, kolik bodů najel Alonso a Vandoorn.
                    Jo v roce 2015 a na začátku 2017 přiznal RB, že šasi nebylo nejlepší. V těch chvílí by s normálním motorem jen bojovali o vítězství a nebyli by 0,5-1s před ostatními. 12
                    Já o ně strach nemám. Mají data od STR a mohli je srovnat se svými. Kdyby byl Renault lepší, zůstali by u něj. Nabídek od něj měli dost. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      83.240.61.XXX
                      Nezůstali by. Nebyl zájem ze strany Renaultu. Navíc podmínky spolupráce hovoří pro Hondu, pac tovární status a ušetřené peníze. Za takových podmínek vezmes i horší produkt, než který mas. Takže o rok zkušenější piloti TR byli v průměru pouze 0,3 s blíže špičce i přes poslední specifikaci H v porovnání již notně zastaralé A spec. R 2017, se kterou dojížděli sezónu 2017... ZP opravdu není dobra vizitka pro H.

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        1. Ze strany Renaultu zájem byl. Jinak by jim nenabízeli různé výhody a hrozili termíny, které se posouvaly pro možné ukecácání RB. 12
                        2. O rok zkušenější byli i piloti konkurence. nenapadlo?
                        3. Je to porovnání s vždy s aktuální špicí. Tedy nebyli o 0,35s rychlejší, než v roce 2017, ale o 0,35s byli blíž špici, než v roce 2017. Na rozdíl od všech týmů s Renaultem, které se úplně všechny od špice vzdálili. 12

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Řešíte ale auto jako celek a ne samotný motor. Hoši , hoši....

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Až budou oba motory v jednom voze, budeme řešit motor. Do té doby můžeme řešit jen srovnání vozů. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • GRAHAM

                              GRAHAM

                              77.236.218.XXX
                              No jasně, právě proto se divím, jak si přišel na 1 vteřinu na motoru. Zkus nám vysvětlit.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tyto tvrzení jsou hlavně PR kecy, když má tým několik set lidí, tak přece musíš vykázat množství práce, aby jsi to množství lidí obhájil.

      Ale vážně, je jasné že konstruktéři se zamýšlí nad každým dílem, a pokud vidí prostor pro zlepšení, tak dojde k úpravě dílu, ale většina zlepšení je velice drobných, a týká se hlavně odlehčení, případně lepšího odvodu tepla, z mechanicko funkčního hlediska se obvkykle o žádné zlepšení nejedná.

      A konečně takto to dělají všechny týmy.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama