DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?
Maurizio Arrivabene byl kdysi považován za ideálního šéfa pro závodní tým Ferrari a výbornou pravou ruku Sergia Marchionne. Co nakonec vedlo ke změně a jeho pádu? A jaké dědictví po sobě v Maranellu zanechává?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
08:26 11.01.2019 176.74.141.XXXU Ferrrari se stále příliš mnoho politikaří, v tom vidím v současnosti nejvěštší problém. Jinak článek mě připoměl "kult osobnosti" po smrti Stalina a Gotwalda. Nic proti článku, ten za to nemůže, špatně je, když se hledá jeden viník a obětní beránek. -
SergioPÉREZ
03:52 10.01.2019 91.234.248.XXXArrivabene si hlavně pod sebou podřezal větev, že do FERRARI neangažoval jezdce, kteří by mu byli loajální a táhli za jeden provaz. Je to tak! Vettel a Kimi by ale museli poslouchat šéfa, a ne! aby šéf poslouchal Kimiho a Vettela. Právě teď nastává u FERRARI doba, kdy levá ruka neví co dělá pravá,. ona už tam vlastně ani není,..
Škoda! Arrivabene byl dobrý týpek, do závodů zapálený tělem i duší, za poslední dva roky zvedl FERRARI jako málo kdo v celé jeho historií. Bohužel Kimi a Vettel zklamali zápal Arrivabeneho a nedokázali s Mistrovským vozem mu a hlavně FERRARI přivézt Titul.
-
-
api
15:27 10.01.2019 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Duncan66
15:18 26.01.2019 89.29.32.XXXJasne, to uplne dava logiku rozbit jedine realne uskupeni, ktere by mohlo celit tvrde budoucnosti, kdy svetu budou vladnout nejlidnatejsi zeme sveta. To opravdu desetimilionove CR a petimilionova SK bude mit ve svete velkou vahu a budou s nami vsichni jednat jako rovny s rovnym ....
Lidi, zkuste prosim pouzivat mozek a zkuste se podivat na horizont nekolika dekad a nemejte jako prioritu, zda vam nekdo prida par korun nebo ne.
-
-
-
Adi
16:49 09.01.2019 81.19.11.XXXNaposledy bylo Ferrari dominantní, když ho vedli angličan s francouzem a pilotoval ho němec. Dnes tuto rovnici splňují pouze z 1/3. Každá reorganizace si žádá čas a je zásah do fungování struktury. Měli by být silní i příští sezónu, uvidíme, jestli to bude stačit. -
-
David.S.
13:26 11.01.2019 88.81.89.XXXJe kecání a kecání.... blbý je když by někomu do něčeho kecal, kdyby o tom nic nevěděl.... na druhou stranu je kecání, neboli snažení se postavit si tým, se kterým budeš společně budovat a společně sbírat úspěchy...... né, že jeden diktátorsky nakáže co a jak bude a ostatní musí držet hu*u a krok.
-
-
Ferda
13:01 09.01.2019 46.47.176.XXXVíno, ženy, zpěv a tanec. Takhle si ve Ferrari představují útok na titul?
Taliáni nad sebou potřebují slyšet praskání biče, aby zabrali, ale i s bičem se musí umět zacházet a vědět, kdy je třeba prohodit i vlídné slovíčko, aby tým táhl za jeden provaz a najít tu správnou hranici je velké umění.
Tohle uměl dokonale Ron Dennis, který byl mimo okruh s ostatními kámoš, ale v práci nevrlým psem.
Ať už byla pravda s Arrivabenem pravda kdekoliv, tak v každém případě dostal Ferrari na nejlepší úrověň za dlouhá léta a nejspíše pouze vnitřní bratrovražedný boj o pozici šéfa nakonec vyústila v těžký propad týmu v druhé půli loňské sezóny.
Pravda, Vettel svými mizernými výkony taky hodně přispěl ke kroštěku na Arrivabeneho.-
GRAHAM
13:10 09.01.2019 77.236.218.XXXPokud větší počet důležitých lidí nechce pod šéfem pracovat, musí se vyměnit. Žádný tým nestojí na jednom člověku, ač to tak zvenčí může vypadat. Rozložilo by to tým a tohle si tipnu že přesně ten případ....
Debata do budoucna, pokud se Ferrari nebude dařit a že kdyby zůstal Arrivabene, tak by se dařilo, bude zcela jistě zajimavá, ač z mého pohledu bezpředmětná. Ale co už, lidé potřebují nějaké příběhy....-
Ferda
13:25 09.01.2019 46.47.176.XXXKdyž mě pořád straší jak dopadl Mekáč po odstranění Dennise. Ještě chvíli se držel a pak pořádný propad. Anabázi s Hondou ale nepočítám, tam už Ron neměl tak silné slovo a motor byl taky mizerný.
U Ferrari je to něco jiného. Je to továrna a tu by nějaké haštěření mezi vedením sice oslabit mohlo, né však položit.-
GRAHAM
13:41 09.01.2019 77.236.218.XXXTak Mclaren v posledních letech hodně finančně vytekl. Už když odcházel od Mercedesu tak platil za předčasný odchod, tam to bylo zpětně vzato, odhanuto velice špatně, ač zase Honda to nahradila, zase ale přijmy za konstruktéra byli tristní, to se nepovedlo. I Whitmarsh tehdá když byl odeji, tak dostal zlátý padák skoro 500 mil. kč....v téhle éře se nedaří. Tak to prostě je. Soupeři jsou víteční, takže pro Mclarennic jednoduchého. Myslím že stavět auta nezapoměli, ale ty nůžky výkonosti jsou rozevřené hodně a i díky motorům. Když nemáš stabilní prostředí v týmu, což Mclaren neměl + špatné a dost často "nefunkční" motory, nemohlo to dopadnout jinak. Bohužel...-
Ferda
13:57 09.01.2019 46.47.176.XXXJe to tak. Veškeré jméno McL stojí předevší na F1 a i když má mnoho vedlejších produktů, tak díky špatným výsledkům v F1 přicházejí o velké zisky. I Gtéčkách přišli o velké peníze. Navíc je McL velká mašínerie a uživit tak velký počet zaměstnanců není lehké uživit. Jen F1 je prý 760 zaměstnanců kteří z celkového rozpočtu ukousnou pořádný krajíc a když neodvedou adekvátní práci, tak je hodně zle.-
-
Ferda
14:19 09.01.2019 46.47.176.XXXKdyž se člověk podívá o kolik peněz v posledních létech přišel, tak to moc růžově nevypadá.
Jak jsi psal, tak přišli o sponzoring Mercedesu. Pak o sponzoring Hondy. K tomu vyplacení Hondy za předčasné ukončení smlouvy, pořádný balík za vyplaceni Dennise. K tomu připočtěme ztráty v F1 a v GT.
Úroky z půjček taky nebudou pomíjivé a získali pouze peníze od Latifiho.
Přitom chce McL investovat do série Le Mans a INDY.
Je tohle únosné? Jak dlouho budou mít majitelé Meku trpělivost jen sypat z rukávu a nic nedostat zpátky? Žádná trpělivost není bezedná.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek