DISKUZE K ČLÁNKU

Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Maurizio Arrivabene byl kdysi považován za ideálního šéfa pro závodní tým Ferrari a výbornou pravou ruku Sergia Marchionne. Co nakonec vedlo ke změně a jeho pádu? A jaké dědictví po sobě v Maranellu zanechává?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 28.01.2019 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 5 lidé) 09.01.2019 16:40
Adresa kritika Vettela - nebylo to náhodou až po… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2019 13:10
Pokud větší počet důležitých lidí nechce pod… »
» api (Hlasovali 4 lidé) 10.01.2019 15:27
na brexit sa samozrejme všetci tešíme 11 ja by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Hodně bude záležet na tom jak postaví letošní vůz. Ale budou to mít hodně těžké. FI, TR, Haas a Sauber budou brát díly od továren, ale Mek s Williamsem jako jediní se budou muset postarat sami o sebe.
                    Moc velké vyhlídky nemají, ale třeba jim pomůže změna v aero. Alespoň Williamsu tyhle změny vždycky pomohly.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Wiliams má vyhodu jistoty v motoru. U Mclarenu je to otázka, ač věřím že Renault by mohl být už taky v cajku, ač slabší bude zcela určitě. Teď je jen otázka o kolik.
                      TR a bude mít povětšinou rok staré věci, co jsem četl... ti druzí asi také, výhoda to bezesporu asi bude. Uvidíme...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Doufám, že se Renault trochu zvetí. Určitě na to dělali a třeba nepustili do světa dříve než se rozejdou s RB.
                        TR prý bude dostávat novinky až ve druhé půli roku, to ale neznamená, že ty loňské díly od RB byly špatné. Podobně to vidím i u ostatních zákaznických týmů. Prachy jsou mocná čarodějka a určitě nikdo nebude mít zájem házet do šrotu díly, které ještě velice dobře poslouží.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tým je živej organismus, Ferrari má hodně velkou organizaci, to ukočírovat není jednoduché. Nemůžeš být ani zlej a ani hodnej. Holt se Marchione netrefil a přesto se zadařilo.

    Ono třeba takovej Haas, který funguje v počtu 150 lidí, bude na ukočírovaní zcela jistě jednoduší , ač princip je zcela jistě stejný.
    Když teď čtu těch 150 lidí, tak na dnešní dobu je to směšné číslo, ty snad nic nevyrábí, jen to složí. 12 Nevím, nevím, jako obchodní model určitě dobré, ale nejsem si jist, zda by to tak mělo být.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      212.47.19.XXX
      "...nejsem si jist, zda by to tak mělo být". No jo, ale díky tomu zas nedělají jen křoví a občas mají šanci si přičichnout k relativně dobrýmu výsledku. Vždy byly a nejspíš budou velké a malé týmy, které nikdy nebudou mít jejich zdroje.
      Je na dlouhou filozofickou diskuzi, zda by se to mělo nějak dramaticky - řekl bych, až socialisticky - narovnávat, protože je to sport, nebo naopak reflektovat obecnou realitu - že jsou velké a silné organizace a jedinci stejně tak malé a malí.
      Já si naopak myslím, že tohle nakupování od velkých týmu je cestou, jak menší týmy mohou dostat kvalitní technologii za relativně rozumné prostředky; rozhodně levněji než si vše vyvíjet a vyrábět vlastními silami. A neni to jen o těch materiálnícha finančních zdrojích, ale i o know how, které nemusí vždý mít k dispozici.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jo i to je cesta. Bude to o tom co budou chtít, zda více sportu a nebo to nechají jak to je. Stejně budou vždy rozdíly. tak či onak, aby projekt F1 fungoval, je potřeba to zlevnit. jak moc, je věc druhá.
        A k tomu socialismu, když někdo dotuje tým, to jest vydělá méně než utratí a dělá to dlouhodobě, je to taky svým způsobem socialismus. Že to vybere jinde je věc druhá. V NHL stropy taky fungují a nikdo se nad ničím nepozastavuje.
        Liberty jako vlastník ať si určí, co je pro ni výhodné a dlouhodobě udržitelné , aby tenhle projekt fungoval a nebyl závislej na automobilkách které mohou kdykoli odejít a pak tam mohou zbejt týmy, který nebudou umět díky tomu že nakupují, postavit monopost a bude vymalováno. Tahle schopnost by měla být zachována. Jasně, můžou být vždy dvojice co budou spolupracovat, ale nesmí to být tak, že aby jsi byl úspěšný, tak to tak musíš mít. Ale jak pišeš, je to na akademickou debatu. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mě nikdy neseděl, i když určité charisma Italského mafiosa nezapře, což mi k Ferrari docela sedělo 11 Ale nemám rád když se vytahuje kritika hlavně takhle po jeho odchodu, vyčítal jsem mu dost věcí když byl u kormidla, stejně tak Sebovi, nemusím se v tom teď rochnit a přidávat mu k odchodu. Určitě ve Ferrari udělal i hodně dobré práce, takhle najednou vypadá jak černá ovce Ferrari.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Já to jsem si to převedl do módu, že to fungovalo špatně lidsky a to není dobré.

      Třeba RD se tvařil taky jak kakabus a na veřejnosti přisná tvář , nelida....ale v soukromí zjihnul. Byla to jen hra a fungovala....taky něco dokázal. On to uměl...ač nikdy nic nestavěl....uměl sehnat lidi a dát tomu směr a investovat. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mezi Binottem a Arrivabenem bylo hodně dusno a proto si myslím že to dopadlo jak mělo, o Binotta přijít bych viděl jako hodně špatné, ale kdo ví co přijde jen s Binottem. Ten "nelidský" přístup Arrivebeneho měl určitě ve Ferrari i pozitiva, aby tam ve Ferrari neměli zase jen 4hodinový šichty 18 To je jedno, já nemám problém s jeho koncem, naopak, jen té kritiky co čtu mi přijde najednou až moc.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Víš já tomu moc nevěřím, nelidský přístup pozitiva může mít v krátkodobém horizontu, ne však ve středně dobém, natož v dlouhodobém. Lidi potřebují tlak, ale musí být pozitivní... a dlouhodobě přiměřený.
          Na Ferrari se vymyslelo historicky spousty nálepek, jasně pár jich určitě platí, záleží co si pod tím pojmem lidé představi, ale nemyslím si že by to bylo tak vždy, jak to lidé chápou. Občas je potřeba informace na Ferrari když se trojčí
          vydělit 5 a odečíst 10 a tam někde je +- realita.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sebastian Vettel dojel až čtvrtý za oběma Mercedesy a Red Bulem Maxe Verstappena, ale nebýt zákroku týmu, mohl dopadnout ještě hůř

Ferrari svému nečekanému výpadku v Austrálii nerozumí, Itálie kritizuje "slabého" Vettela

Max Verstappen v Melbourne před Ferrari Charlese Leclerca

Hondu těší pódium, na které se s Red Bullem dostala, přiznává ale "jasnou ztrátu" na špičku

Sebastian Vettel v Melbourne zaostal za očekáváními

Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem

Tři nejlepší jezdci na pódiu po závodě v  Melbourne

FOTO: První závod sezóny v režii Mercedesů, zklamané Ferrari až za Red Bullem

Daniil Kvjat a Pierre Gasly využívají motory Honda

Nejrychlejší sektory a maximální rychlosti závodu: Bottas bezchybný, Honda zaujala na rovinkách

Charles Leclerc musel poslechnout pokyny z boxů a na svého stájového kolegu neútočit

O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama