DISKUZE K ČLÁNKU

Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Maurizio Arrivabene byl kdysi považován za ideálního šéfa pro závodní tým Ferrari a výbornou pravou ruku Sergia Marchionne. Co nakonec vedlo ke změně a jeho pádu? A jaké dědictví po sobě v Maranellu zanechává?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 28.01.2019 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 5 lidé) 09.01.2019 16:40
Adresa kritika Vettela - nebylo to náhodou až po… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2019 13:10
Pokud větší počet důležitých lidí nechce pod… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.01.2019 12:42
Mě nikdy neseděl, i když určité charisma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    95.82.135.XXX
    Když tam byl Alonso a Dominicali, bylo to Dominicalim a Montežemlou, vyměnili je .. a teď se mění zase .. opravdu je to ve vedení? nebo v jezdcích? není to spíše komplexní kombinace? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David123

    David123

    88.81.89.XXX
    Arrivederci... vypadal dobře

    Bohužel to stačilo jen na začátky sezon, pak sbírání druhých míst a závodění s Red Bellem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    U Ferrrari se stále příliš mnoho politikaří, v tom vidím v současnosti nejvěštší problém. Jinak článek mě připoměl "kult osobnosti" po smrti Stalina a Gotwalda. Nic proti článku, ten za to nemůže, špatně je, když se hledá jeden viník a obětní beránek. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    91.234.248.XXX
    Arrivabene si hlavně pod sebou podřezal větev, že do FERRARI neangažoval jezdce, kteří by mu byli loajální a táhli za jeden provaz. Je to tak! Vettel a Kimi by ale museli poslouchat šéfa, a ne! aby šéf poslouchal Kimiho a Vettela. Právě teď nastává u FERRARI doba, kdy levá ruka neví co dělá pravá,. ona už tam vlastně ani není,.. 12
    Škoda! Arrivabene byl dobrý týpek, do závodů zapálený tělem i duší, za poslední dva roky zvedl FERRARI jako málo kdo v celé jeho historií. Bohužel Kimi a Vettel zklamali zápal Arrivabeneho a nedokázali s Mistrovským vozem mu a hlavně FERRARI přivézt Titul.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak 29.Března by měl být Brexit, jsem zvědav co to ohledně F1 ovlivní a zda vůbec... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • api

      api

      88.212.37.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Jasne, to uplne dava logiku rozbit jedine realne uskupeni, ktere by mohlo celit tvrde budoucnosti, kdy svetu budou vladnout nejlidnatejsi zeme sveta. To opravdu desetimilionove CR a petimilionova SK bude mit ve svete velkou vahu a budou s nami vsichni jednat jako rovny s rovnym .... 20
        Lidi, zkuste prosim pouzivat mozek a zkuste se podivat na horizont nekolika dekad a nemejte jako prioritu, zda vam nekdo prida par korun nebo ne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.176.21.XXX
    Jaké jsou zdroje k tomuto článku? To je napsáno skoro jako osobní zkušenost. A docela negativní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    No nevím no, opadne pevná ruka, opadne forma.
    Podle mě je škoda, že se rozpadla osa Marchione-Arrivabene- Binotto.05
    Navíc proč by měl být Binotto nenahraditelný? To se říkalo i o podrazákovi Allisonovi když odcházel a teď po něm neštěkne pes 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Naposledy bylo Ferrari dominantní, když ho vedli angličan s francouzem a pilotoval ho němec. Dnes tuto rovnici splňují pouze z 1/3. Každá reorganizace si žádá čas a je zásah do fungování struktury. Měli by být silní i příští sezónu, uvidíme, jestli to bude stačit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    37.48.48.XXX
    Adresa kritika Vettela - nebylo to náhodou až po tom, co se dostalo na veřejnost, že kecá všem a do všeho? Je pak negativní, že ho usměrní?

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David123

      David123

      88.81.89.XXX
      Je kecání a kecání.... blbý je když by někomu do něčeho kecal, kdyby o tom nic nevěděl.... na druhou stranu je kecání, neboli snažení se postavit si tým, se kterým budeš společně budovat a společně sbírat úspěchy...... né, že jeden diktátorsky nakáže co a jak bude a ostatní musí držet hu*u a krok.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Víno, ženy, zpěv a tanec. Takhle si ve Ferrari představují útok na titul?
    Taliáni nad sebou potřebují slyšet praskání biče, aby zabrali, ale i s bičem se musí umět zacházet a vědět, kdy je třeba prohodit i vlídné slovíčko, aby tým táhl za jeden provaz a najít tu správnou hranici je velké umění.
    Tohle uměl dokonale Ron Dennis, který byl mimo okruh s ostatními kámoš, ale v práci nevrlým psem.
    Ať už byla pravda s Arrivabenem pravda kdekoliv, tak v každém případě dostal Ferrari na nejlepší úrověň za dlouhá léta a nejspíše pouze vnitřní bratrovražedný boj o pozici šéfa nakonec vyústila v těžký propad týmu v druhé půli loňské sezóny.
    Pravda, Vettel svými mizernými výkony taky hodně přispěl ke kroštěku na Arrivabeneho.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Pokud větší počet důležitých lidí nechce pod šéfem pracovat, musí se vyměnit. Žádný tým nestojí na jednom člověku, ač to tak zvenčí může vypadat. Rozložilo by to tým a tohle si tipnu že přesně ten případ....
      Debata do budoucna, pokud se Ferrari nebude dařit a že kdyby zůstal Arrivabene, tak by se dařilo, bude zcela jistě zajimavá, ač z mého pohledu bezpředmětná. Ale co už, lidé potřebují nějaké příběhy.... 11

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Když mě pořád straší jak dopadl Mekáč po odstranění Dennise. Ještě chvíli se držel a pak pořádný propad. Anabázi s Hondou ale nepočítám, tam už Ron neměl tak silné slovo a motor byl taky mizerný.
        U Ferrari je to něco jiného. Je to továrna a tu by nějaké haštěření mezi vedením sice oslabit mohlo, né však položit.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak Mclaren v posledních letech hodně finančně vytekl. Už když odcházel od Mercedesu tak platil za předčasný odchod, tam to bylo zpětně vzato, odhanuto velice špatně, ač zase Honda to nahradila, zase ale přijmy za konstruktéra byli tristní, to se nepovedlo. I Whitmarsh tehdá když byl odeji, tak dostal zlátý padák skoro 500 mil. kč....v téhle éře se nedaří. Tak to prostě je. Soupeři jsou víteční, takže pro Mclarennic jednoduchého. Myslím že stavět auta nezapoměli, ale ty nůžky výkonosti jsou rozevřené hodně a i díky motorům. Když nemáš stabilní prostředí v týmu, což Mclaren neměl + špatné a dost často "nefunkční" motory, nemohlo to dopadnout jinak. Bohužel...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Je to tak. Veškeré jméno McL stojí předevší na F1 a i když má mnoho vedlejších produktů, tak díky špatným výsledkům v F1 přicházejí o velké zisky. I Gtéčkách přišli o velké peníze. Navíc je McL velká mašínerie a uživit tak velký počet zaměstnanců není lehké uživit. Jen F1 je prý 760 zaměstnanců kteří z celkového rozpočtu ukousnou pořádný krajíc a když neodvedou adekvátní práci, tak je hodně zle.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Snad to zvládnou. Majitelé jsou bohatí, takže strach nemám, případně do toho někdo zainvestuje. Mclaren je dobrá značka, ač teď bez výsledků.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Když se člověk podívá o kolik peněz v posledních létech přišel, tak to moc růžově nevypadá.
                Jak jsi psal, tak přišli o sponzoring Mercedesu. Pak o sponzoring Hondy. K tomu vyplacení Hondy za předčasné ukončení smlouvy, pořádný balík za vyplaceni Dennise. K tomu připočtěme ztráty v F1 a v GT.
                Úroky z půjček taky nebudou pomíjivé a získali pouze peníze od Latifiho.
                Přitom chce McL investovat do série Le Mans a INDY.
                Je tohle únosné? Jak dlouho budou mít majitelé Meku trpělivost jen sypat z rukávu a nic nedostat zpátky? Žádná trpělivost není bezedná.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Myslím že o tom rozhodují....takže trpělivost bych neřešil. Je tam tisíce jiných aktivit, Mclaren má spousty odnoží.
                  Ale nevím, jak je na tom celek.....nakonec jsou to investice do budoucna. Asi je třeba vydržet....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen po nárazu do Zdi šampionů v Kanadě

"Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Max Verstappen s Red Bullem RB15

"Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Nico Hülkenberg ve Velké ceně Kanady

"Vůz funguje všude, výsledek z Kanady můžeme zopakovat." Co chystá Renault pro domácí závod?

Pneumatiky Pirelli pro sezónu 2019

Pirelli přes četné stížnosti od týmů nedostalo ani jeden požadavek na změnu pneumatik. Na čem zapracuje?

Sebastian Vettel v Kanadě

Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

V kuloárech se formuje budoucnost královny motorsportu

Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Mechanici Mercedesu stihli těsně před startem dát vůz Lewise Hamiltona dohromady

Mercedes o dramatické opravě Hamiltonova vozu před startem. Co stálo za zrychlením Lewise v GP Kanady?

Robert Kubica v kvalifikaci na Velkou cenu Kanady 2019

"Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Přilba Sebastiana Vettela před závodem v Monaku

Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Lando Norris s porouchaným McLarenem ve Velké ceně Kanady

"Zdi jsem se nedotkl." McLaren stále vyšetřuje záhadnou poruchu Norrise + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama