DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Maurizio Arrivabene byl kdysi považován za ideálního šéfa pro závodní tým Ferrari a výbornou pravou ruku Sergia Marchionne. Co nakonec vedlo ke změně a jeho pádu? A jaké dědictví po sobě v Maranellu zanechává?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 28.01.2019 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 5 lidé) 09.01.2019 16:40
Adresa kritika Vettela - nebylo to náhodou až po… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2019 13:10
Pokud větší počet důležitých lidí nechce pod… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.01.2019 12:42
Mě nikdy neseděl, i když určité charisma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

95.82.135.XXX
Když tam byl Alonso a Dominicali, bylo to Dominicalim a Montežemlou, vyměnili je .. a teď se mění zase .. opravdu je to ve vedení? nebo v jezdcích? není to spíše komplexní kombinace? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Jasne, to uplne dava logiku rozbit jedine realne uskupeni, ktere by mohlo celit tvrde budoucnosti, kdy svetu budou vladnout nejlidnatejsi zeme sveta. To opravdu desetimilionove CR a petimilionova SK bude mit ve svete velkou vahu a budou s nami vsichni jednat jako rovny s rovnym .... 20
Lidi, zkuste prosim pouzivat mozek a zkuste se podivat na horizont nekolika dekad a nemejte jako prioritu, zda vam nekdo prida par korun nebo ne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
Arrivederci... vypadal dobře

Bohužel to stačilo jen na začátky sezon, pak sbírání druhých míst a závodění s Red Bellem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
Je kecání a kecání.... blbý je když by někomu do něčeho kecal, kdyby o tom nic nevěděl.... na druhou stranu je kecání, neboli snažení se postavit si tým, se kterým budeš společně budovat a společně sbírat úspěchy...... né, že jeden diktátorsky nakáže co a jak bude a ostatní musí držet hu*u a krok.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
U Ferrrari se stále příliš mnoho politikaří, v tom vidím v současnosti nejvěštší problém. Jinak článek mě připoměl "kult osobnosti" po smrti Stalina a Gotwalda. Nic proti článku, ten za to nemůže, špatně je, když se hledá jeden viník a obětní beránek. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
api

api

88.212.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

91.234.248.XXX
Arrivabene si hlavně pod sebou podřezal větev, že do FERRARI neangažoval jezdce, kteří by mu byli loajální a táhli za jeden provaz. Je to tak! Vettel a Kimi by ale museli poslouchat šéfa, a ne! aby šéf poslouchal Kimiho a Vettela. Právě teď nastává u FERRARI doba, kdy levá ruka neví co dělá pravá,. ona už tam vlastně ani není,.. 12
Škoda! Arrivabene byl dobrý týpek, do závodů zapálený tělem i duší, za poslední dva roky zvedl FERRARI jako málo kdo v celé jeho historií. Bohužel Kimi a Vettel zklamali zápal Arrivabeneho a nedokázali s Mistrovským vozem mu a hlavně FERRARI přivézt Titul.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jinak 29.Března by měl být Brexit, jsem zvědav co to ohledně F1 ovlivní a zda vůbec... 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.176.21.XXX
Jaké jsou zdroje k tomuto článku? To je napsáno skoro jako osobní zkušenost. A docela negativní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No nevím no, opadne pevná ruka, opadne forma.
Podle mě je škoda, že se rozpadla osa Marchione-Arrivabene- Binotto.05
Navíc proč by měl být Binotto nenahraditelný? To se říkalo i o podrazákovi Allisonovi když odcházel a teď po něm neštěkne pes 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Naposledy bylo Ferrari dominantní, když ho vedli angličan s francouzem a pilotoval ho němec. Dnes tuto rovnici splňují pouze z 1/3. Každá reorganizace si žádá čas a je zásah do fungování struktury. Měli by být silní i příští sezónu, uvidíme, jestli to bude stačit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

37.48.48.XXX
Adresa kritika Vettela - nebylo to náhodou až po tom, co se dostalo na veřejnost, že kecá všem a do všeho? Je pak negativní, že ho usměrní?

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Doufám, že se Renault trochu zvetí. Určitě na to dělali a třeba nepustili do světa dříve než se rozejdou s RB.
TR prý bude dostávat novinky až ve druhé půli roku, to ale neznamená, že ty loňské díly od RB byly špatné. Podobně to vidím i u ostatních zákaznických týmů. Prachy jsou mocná čarodějka a určitě nikdo nebude mít zájem házet do šrotu díly, které ještě velice dobře poslouží.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Wiliams má vyhodu jistoty v motoru. U Mclarenu je to otázka, ač věřím že Renault by mohl být už taky v cajku, ač slabší bude zcela určitě. Teď je jen otázka o kolik.
TR a bude mít povětšinou rok staré věci, co jsem četl... ti druzí asi také, výhoda to bezesporu asi bude. Uvidíme...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Hodně bude záležet na tom jak postaví letošní vůz. Ale budou to mít hodně těžké. FI, TR, Haas a Sauber budou brát díly od továren, ale Mek s Williamsem jako jediní se budou muset postarat sami o sebe.
Moc velké vyhlídky nemají, ale třeba jim pomůže změna v aero. Alespoň Williamsu tyhle změny vždycky pomohly.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že o tom rozhodují....takže trpělivost bych neřešil. Je tam tisíce jiných aktivit, Mclaren má spousty odnoží.
Ale nevím, jak je na tom celek.....nakonec jsou to investice do budoucna. Asi je třeba vydržet....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Když se člověk podívá o kolik peněz v posledních létech přišel, tak to moc růžově nevypadá.
Jak jsi psal, tak přišli o sponzoring Mercedesu. Pak o sponzoring Hondy. K tomu vyplacení Hondy za předčasné ukončení smlouvy, pořádný balík za vyplaceni Dennise. K tomu připočtěme ztráty v F1 a v GT.
Úroky z půjček taky nebudou pomíjivé a získali pouze peníze od Latifiho.
Přitom chce McL investovat do série Le Mans a INDY.
Je tohle únosné? Jak dlouho budou mít majitelé Meku trpělivost jen sypat z rukávu a nic nedostat zpátky? Žádná trpělivost není bezedná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Snad to zvládnou. Majitelé jsou bohatí, takže strach nemám, případně do toho někdo zainvestuje. Mclaren je dobrá značka, ač teď bez výsledků.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Je to tak. Veškeré jméno McL stojí předevší na F1 a i když má mnoho vedlejších produktů, tak díky špatným výsledkům v F1 přicházejí o velké zisky. I Gtéčkách přišli o velké peníze. Navíc je McL velká mašínerie a uživit tak velký počet zaměstnanců není lehké uživit. Jen F1 je prý 760 zaměstnanců kteří z celkového rozpočtu ukousnou pořádný krajíc a když neodvedou adekvátní práci, tak je hodně zle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo i to je cesta. Bude to o tom co budou chtít, zda více sportu a nebo to nechají jak to je. Stejně budou vždy rozdíly. tak či onak, aby projekt F1 fungoval, je potřeba to zlevnit. jak moc, je věc druhá.
A k tomu socialismu, když někdo dotuje tým, to jest vydělá méně než utratí a dělá to dlouhodobě, je to taky svým způsobem socialismus. Že to vybere jinde je věc druhá. V NHL stropy taky fungují a nikdo se nad ničím nepozastavuje.
Liberty jako vlastník ať si určí, co je pro ni výhodné a dlouhodobě udržitelné , aby tenhle projekt fungoval a nebyl závislej na automobilkách které mohou kdykoli odejít a pak tam mohou zbejt týmy, který nebudou umět díky tomu že nakupují, postavit monopost a bude vymalováno. Tahle schopnost by měla být zachována. Jasně, můžou být vždy dvojice co budou spolupracovat, ale nesmí to být tak, že aby jsi byl úspěšný, tak to tak musíš mít. Ale jak pišeš, je to na akademickou debatu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama