DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?
Maurizio Arrivabene byl kdysi považován za ideálního šéfa pro závodní tým Ferrari a výbornou pravou ruku Sergia Marchionne. Co nakonec vedlo ke změně a jeho pádu? A jaké dědictví po sobě v Maranellu zanechává?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
15:18 26.01.2019 89.29.32.XXX
Jasne, to uplne dava logiku rozbit jedine realne uskupeni, ktere by mohlo celit tvrde budoucnosti, kdy svetu budou vladnout nejlidnatejsi zeme sveta. To opravdu desetimilionove CR a petimilionova SK bude mit ve svete velkou vahu a budou s nami vsichni jednat jako rovny s rovnym ....
Lidi, zkuste prosim pouzivat mozek a zkuste se podivat na horizont nekolika dekad a nemejte jako prioritu, zda vam nekdo prida par korun nebo ne.
Lidi, zkuste prosim pouzivat mozek a zkuste se podivat na horizont nekolika dekad a nemejte jako prioritu, zda vam nekdo prida par korun nebo ne.
David.S.
13:26 11.01.2019 88.81.89.XXX
Je kecání a kecání.... blbý je když by někomu do něčeho kecal, kdyby o tom nic nevěděl.... na druhou stranu je kecání, neboli snažení se postavit si tým, se kterým budeš společně budovat a společně sbírat úspěchy...... né, že jeden diktátorsky nakáže co a jak bude a ostatní musí držet hu*u a krok.
airwar1939
08:26 11.01.2019 176.74.141.XXX
U Ferrrari se stále příliš mnoho politikaří, v tom vidím v současnosti nejvěštší problém. Jinak článek mě připoměl "kult osobnosti" po smrti Stalina a Gotwalda. Nic proti článku, ten za to nemůže, špatně je, když se hledá jeden viník a obětní beránek.
api
15:27 10.01.2019 88.212.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
SergioPÉREZ
03:52 10.01.2019 91.234.248.XXX
Arrivabene si hlavně pod sebou podřezal větev, že do FERRARI neangažoval jezdce, kteří by mu byli loajální a táhli za jeden provaz. Je to tak! Vettel a Kimi by ale museli poslouchat šéfa, a ne! aby šéf poslouchal Kimiho a Vettela. Právě teď nastává u FERRARI doba, kdy levá ruka neví co dělá pravá,. ona už tam vlastně ani není,..
Škoda! Arrivabene byl dobrý týpek, do závodů zapálený tělem i duší, za poslední dva roky zvedl FERRARI jako málo kdo v celé jeho historií. Bohužel Kimi a Vettel zklamali zápal Arrivabeneho a nedokázali s Mistrovským vozem mu a hlavně FERRARI přivézt Titul.
Škoda! Arrivabene byl dobrý týpek, do závodů zapálený tělem i duší, za poslední dva roky zvedl FERRARI jako málo kdo v celé jeho historií. Bohužel Kimi a Vettel zklamali zápal Arrivabeneho a nedokázali s Mistrovským vozem mu a hlavně FERRARI přivézt Titul.
daaviid23
17:01 09.01.2019 91.245.26.XXX
No nevím no, opadne pevná ruka, opadne forma.
Podle mě je škoda, že se rozpadla osa Marchione-Arrivabene- Binotto.
Navíc proč by měl být Binotto nenahraditelný? To se říkalo i o podrazákovi Allisonovi když odcházel a teď po něm neštěkne pes
Podle mě je škoda, že se rozpadla osa Marchione-Arrivabene- Binotto.
Navíc proč by měl být Binotto nenahraditelný? To se říkalo i o podrazákovi Allisonovi když odcházel a teď po něm neštěkne pes
Adi
16:49 09.01.2019 81.19.11.XXX
Naposledy bylo Ferrari dominantní, když ho vedli angličan s francouzem a pilotoval ho němec. Dnes tuto rovnici splňují pouze z 1/3. Každá reorganizace si žádá čas a je zásah do fungování struktury. Měli by být silní i příští sezónu, uvidíme, jestli to bude stačit.
Ferda
14:57 09.01.2019 46.47.176.XXX
Doufám, že se Renault trochu zvetí. Určitě na to dělali a třeba nepustili do světa dříve než se rozejdou s RB.
TR prý bude dostávat novinky až ve druhé půli roku, to ale neznamená, že ty loňské díly od RB byly špatné. Podobně to vidím i u ostatních zákaznických týmů. Prachy jsou mocná čarodějka a určitě nikdo nebude mít zájem házet do šrotu díly, které ještě velice dobře poslouží.
TR prý bude dostávat novinky až ve druhé půli roku, to ale neznamená, že ty loňské díly od RB byly špatné. Podobně to vidím i u ostatních zákaznických týmů. Prachy jsou mocná čarodějka a určitě nikdo nebude mít zájem házet do šrotu díly, které ještě velice dobře poslouží.
GRAHAM
14:43 09.01.2019 77.236.218.XXX
Wiliams má vyhodu jistoty v motoru. U Mclarenu je to otázka, ač věřím že Renault by mohl být už taky v cajku, ač slabší bude zcela určitě. Teď je jen otázka o kolik.
TR a bude mít povětšinou rok staré věci, co jsem četl... ti druzí asi také, výhoda to bezesporu asi bude. Uvidíme...
TR a bude mít povětšinou rok staré věci, co jsem četl... ti druzí asi také, výhoda to bezesporu asi bude. Uvidíme...
Ferda
14:40 09.01.2019 46.47.176.XXX
Hodně bude záležet na tom jak postaví letošní vůz. Ale budou to mít hodně těžké. FI, TR, Haas a Sauber budou brát díly od továren, ale Mek s Williamsem jako jediní se budou muset postarat sami o sebe.
Moc velké vyhlídky nemají, ale třeba jim pomůže změna v aero. Alespoň Williamsu tyhle změny vždycky pomohly.
Moc velké vyhlídky nemají, ale třeba jim pomůže změna v aero. Alespoň Williamsu tyhle změny vždycky pomohly.
Ferda
14:19 09.01.2019 46.47.176.XXX
Když se člověk podívá o kolik peněz v posledních létech přišel, tak to moc růžově nevypadá.
Jak jsi psal, tak přišli o sponzoring Mercedesu. Pak o sponzoring Hondy. K tomu vyplacení Hondy za předčasné ukončení smlouvy, pořádný balík za vyplaceni Dennise. K tomu připočtěme ztráty v F1 a v GT.
Úroky z půjček taky nebudou pomíjivé a získali pouze peníze od Latifiho.
Přitom chce McL investovat do série Le Mans a INDY.
Je tohle únosné? Jak dlouho budou mít majitelé Meku trpělivost jen sypat z rukávu a nic nedostat zpátky? Žádná trpělivost není bezedná.
Jak jsi psal, tak přišli o sponzoring Mercedesu. Pak o sponzoring Hondy. K tomu vyplacení Hondy za předčasné ukončení smlouvy, pořádný balík za vyplaceni Dennise. K tomu připočtěme ztráty v F1 a v GT.
Úroky z půjček taky nebudou pomíjivé a získali pouze peníze od Latifiho.
Přitom chce McL investovat do série Le Mans a INDY.
Je tohle únosné? Jak dlouho budou mít majitelé Meku trpělivost jen sypat z rukávu a nic nedostat zpátky? Žádná trpělivost není bezedná.
Ferda
13:57 09.01.2019 46.47.176.XXX
Je to tak. Veškeré jméno McL stojí předevší na F1 a i když má mnoho vedlejších produktů, tak díky špatným výsledkům v F1 přicházejí o velké zisky. I Gtéčkách přišli o velké peníze. Navíc je McL velká mašínerie a uživit tak velký počet zaměstnanců není lehké uživit. Jen F1 je prý 760 zaměstnanců kteří z celkového rozpočtu ukousnou pořádný krajíc a když neodvedou adekvátní práci, tak je hodně zle.
GRAHAM
13:57 09.01.2019 77.236.218.XXX
Jo i to je cesta. Bude to o tom co budou chtít, zda více sportu a nebo to nechají jak to je. Stejně budou vždy rozdíly. tak či onak, aby projekt F1 fungoval, je potřeba to zlevnit. jak moc, je věc druhá.
A k tomu socialismu, když někdo dotuje tým, to jest vydělá méně než utratí a dělá to dlouhodobě, je to taky svým způsobem socialismus. Že to vybere jinde je věc druhá. V NHL stropy taky fungují a nikdo se nad ničím nepozastavuje.
Liberty jako vlastník ať si určí, co je pro ni výhodné a dlouhodobě udržitelné , aby tenhle projekt fungoval a nebyl závislej na automobilkách které mohou kdykoli odejít a pak tam mohou zbejt týmy, který nebudou umět díky tomu že nakupují, postavit monopost a bude vymalováno. Tahle schopnost by měla být zachována. Jasně, můžou být vždy dvojice co budou spolupracovat, ale nesmí to být tak, že aby jsi byl úspěšný, tak to tak musíš mít. Ale jak pišeš, je to na akademickou debatu.
A k tomu socialismu, když někdo dotuje tým, to jest vydělá méně než utratí a dělá to dlouhodobě, je to taky svým způsobem socialismus. Že to vybere jinde je věc druhá. V NHL stropy taky fungují a nikdo se nad ničím nepozastavuje.
Liberty jako vlastník ať si určí, co je pro ni výhodné a dlouhodobě udržitelné , aby tenhle projekt fungoval a nebyl závislej na automobilkách které mohou kdykoli odejít a pak tam mohou zbejt týmy, který nebudou umět díky tomu že nakupují, postavit monopost a bude vymalováno. Tahle schopnost by měla být zachována. Jasně, můžou být vždy dvojice co budou spolupracovat, ale nesmí to být tak, že aby jsi byl úspěšný, tak to tak musíš mít. Ale jak pišeš, je to na akademickou debatu.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek