DISKUZE K ČLÁNKU Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?
Renault tvrdí, že při vývoji zcela nové pohonné jednotky pro sezónu 2019 dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve během zimního období. Daří se mu i ve vývoji aerodynamiky nového vozu, ten je však narušen velkou změnou pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Situs
13:09 04.01.2019 85.70.164.XXXZní to dobře, když to Renault potvrdí na trati bude to super. Když se nad tím člověk zamyslí tak je asi pravda že Renault nikdy mezi sezonami s velkým nárůstem výkonu u svého motoru nepřišel (takového jako se povedlo třeba Ferrari), mohli by být na řadě Renault se co by továrna letos od začátku musí vymanit ze středu pole, a McLaren snad od nich nebude daleko. -
-
-
uzivatel003302
11:46 04.01.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
12:36 04.01.2019 89.24.32.XXXTo není pravda. Takto optimistické prohlášení jsem od Renaultu loni nečetl. Uvidíme na testech a v prvních závodech. Každopádně osvobození od RB a jejich kecu a neustálého ponižování to bude snad fajn sezóna. Ve Viry bylo postaveno již hodně motoru, která byla naprostá spicka, není důvod si myslet, ze je to již nemožné-
uzivatel003302
12:41 04.01.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Limbi
13:19 04.01.2019 147.228.70.XXXUpřímně si myslím, že RB jim nic nekazil, ale nijak jim nepomohl. Poslední 4-5 let slyšel Renault jen nadávky a vyhrožování odchodem. RB rychle zapomněl s kým získal jejich tituly. Jsem fanda McLarenu (zejména éry s Mercedesem za zády) a nijak zvlášť Renault nemám rád, ale tolik ponižování co si od RB museli vyslechnout, to jsem ještě neviděl. Bohužel, když do médií za RB mluví takový velkohubý člověk bez taktu jako je Marko, tak se není čemu divit. Jsem zvědavý jak se jim povede s Hondou, která prostě pořád není v takové kondici a hlavně nemá ani takovou spolehlivost jako Renault. Dávám jim 4 neúspěšné závody a Marko začne rozhlašovat jak RB odchází z F1.-
uzivatel003302
13:40 04.01.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
14:34 04.01.2019 77.236.218.XXXŘekneš A ,B, C a pak až Ž, něco jsi vynechal.... Ve spoustě věcí máš pravdu, ale je to sport a holt jiní byli lepší, mají větší továrny, více lidí a holt to udělaly lépe. To je potřeba akceptovat. Renault na začátku "zaspal" a nejen on i Ferrari a o Hondě nemá cenu ani psát. Když si člověk zjistí, jak vše bylo a vidí všechno jak bylo v časové ose, nikdo neměl šanci Mercedes dohnat, či ho atakovat. Mercedes to vymyslel a udělal tak dobře, že fakt nebyla šance a to se bavím o prvních dvou třech letech éry těchto motorů, kdy RB "hubou" odcházel. Jako já chápu, že bez dobrého motoru nejde v F1 fungovat a je pro každého hrůza mít dobré šasko a nemít možnost bojovat o bedny , to chápu, ale musí to mít štábní kultůru. Renault nestíhal a ani se tím netajil, že investovat více nechce, nemůže a taky sbíral zkušenosti, aby ty motory vůbec rozchodil, to nebylo jen o penězích,ale i o času. Výkonu lze najit hodně, ale když to pak není spolehlivé, je to k ničemu. Mercedes dohnat vůbec jednoduše nešlo a kdyby Mercedes nedal k dispozici firmu Mahle, kdo ví jak by to bylo.
Jinak RB odmítl spolupracovat s Renaultem v roce 2015 na tovární bázi a to je to co jsi zapoměl říci a je to důležité. Protože pak koupil Lotus....i RB má máslo na hlavě. Chtěl bych zažít v přímém přenose, jak by to vypadalo, kdyby RB začínal s Hondou.To by byl příběh... -
Limbi
16:12 04.01.2019 147.228.209.XXXPořád jde ale o to jak problém řešíš. McLaren Hondu začal řešit až ve třetím roce v médiích a to na tom byl o 1000% hůř, než celý RB. Jak píše Graham - pořád je to soutěž - a nemyslím, že když na někoho budeš házet špínu, tak že ti to nějak pomůže ve výsledcích, nebo v motivaci toho druhého. Dle mého spíše získáš opačný efekt, kdy ten druhý nemá potřebu se přetrhnout, aby ses měl lépe. Navíc moc nesouhlasím s tím, že si ty motory vydupal výhradně Renault, protože u sestavování pravidel pro ty pohonné jednotky byl paradoxně přizvaný Mercedes jako konzultant a já pořád tvrdím, že to je důvod toho, proč jim nikdo v prvních letech nestíhal, protože o tom co se tam technologicky bude dít (minimálně v hrubém náčrtu) věděli jako první a s předstihem. Tlak na hybrid byl kladen z více stran včetně světových trendů a rozhodně to nebylo proto aby Renault zůstal. RedBull se prostě namlsal titulů a dolů se jde vždycky hůř. Podle mě je sakra důležité držet dobré vztahy s dodavatelem a podporovat ho, případně to řešit interně a ne hulákat do novin takové hovadiny co jsme slýchali.-
odin
15:17 06.01.2019 77.240.103.XXXLimbi, GRAHAMe popsali jste to dost výstižně. Je až zarážející, kolik příznivců, nebo obhájců RedBullíčků argumentuje zjednodušenými (polo)pravdami založenými na přesvědčení, že je vše ke koupi. A že když zaplatí, (z jejich pohledu), dostatek peněz, musí za to obdržet materiál, jež jim zaručí mistrovský titul. A účelově zapomínají, že se pořád jedná o sport. Sice předražený, ale sport.
Až mne ta jejich upjatá rétorika přivádí na kacířskou myšlenku, zda ty RedBullíčkovské tituly nebyly výsledkem jakési podivného kupčení, nebo korupčního jednání.
A ještě k vyhlášením CA: Podle mne o zlepšení před novou sezónou usiluje každý tým, jak ten co zvítězil, tak ten úplně poslední. A věřím, že se také každý tým (pokud na to má finance)zlepšuje a zlepší. Platilo to loni, předloni i dříve a bude to platit také v následující sezóně. Většina týmů svá zlepšení prezentují v porovnání s jejich loňským autem (motorem) podobně, jak to udělal CA. Jen RedBull a dr.Marko ví přesně, kolik bude ztrácet jejich auto na Ferrari, či Mercedes ve výkonnosti pohonné jednotky a jak na tom budou v porovnání s těmito týmy aerodynamicky. Že ten pán plácá nesmysly, když v té době, kdy o tom mluvil, ještě ani Ferko a ani Mergl něvěděli, jak výkonné pohonné jednotky se jim povede odladit, je nabíledni. A tak nějak nechápu zdejší obhájce tohoto týmu s jeho "šedou eminencí" v čele.-
GRAHAM
20:47 06.01.2019 77.236.218.XXXA tak já klůkům nechci upírat, že to chtějí vidět tak, že bude úspěch, mít naději.Jsem na tom někdy stejně... To k tomu patří.Jen je opravdu zajímavé a je to lidské specifikum, jak funguje to, že když Honda opravdu nebyla schopna( nemohla, nebylo to možné zvládnout) postavit konkurence-schopný motor, tak přesto, že už se ví časová osa, kdo jak na tom z konkurence byl, jak některé věci byly, veškerá posloupnost chyb, vývoje...tak se to snaží hodit na Mclaren. Zpětně lze pochopit proč vše bylo, jak to bylo a Hondu za to nekritizovat, proč to ale házet na Mclaren, který jistě taky udělal nějaké chyby, ale za to, jak motory nefungovaly, nemohl. To že tomu zcela jistě dá RB novou kůlturu, je snad jasné, Honda to potřebuje jako prase drbání, protože jinak nemají šanci. Opravdu je s podivem, když Marko říká to co říká, protože to na věci stejně nic nemění.Realita se ukáže a oni si mohou zcela zbytečně uškodit. V tomto je fakt lepší pokora, ač já nic nemám proti tomu, když je někdo sebevědomej, ale jen vůči sobě. Nelze do toho tahat soupeře, když nevíš jak na tom "výkonově" jsou, či budou. Bohužel Markova "nenávist" vuči Renaultu mu zatemnila mozek. To jestli to bude jak říkal sice nevím a i to tak být může, jenže je to ale NE-pravděpodobné. Je také možné, že to myslel ztrátu na letošní jednotky Mercedesu, jenže to pak zapomněl a to je nejvíce trápilo, že Ferrari bylo lepší. (nevím zda Mercedes s poslední spec. nenavýšil výkon a nebyl lepší)v kvalifikaci . V každém případě, Ferrari i Mercedes zase zvednou výkon, o kolik nikdo neví. Jedině snad, že Honda našla jednou tolik výkonu než je běžné. Počkáme a uvidíme...
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek