DISKUZE K ČLÁNKU

Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?

Renault tvrdí, že při vývoji zcela nové pohonné jednotky pro sezónu 2019 dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve během zimního období. Daří se mu i ve vývoji aerodynamiky nového vozu, ten je však narušen velkou změnou pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 08.01.2019 21:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 04.01.2019 13:19
Upřímně si myslím, že RB jim nic nekazil, ale… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 04.01.2019 14:34
Řekneš A ,B, C a pak až Ž, něco jsi vynechal....… »
» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 04.01.2019 16:12
Pořád jde ale o to jak problém řešíš. McLaren… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Nikomu nechci brát naděje. Na druhou stranu, by měl každý používat výplň toho kulatého pod vlasy, případně pod pleší. Když si přečteš článek, tak CA vždy srovnává jejich novou pohonnou jednotku s JEJICH starou pohonnou jednotkou a pokrok který udělali. Píše se tu o největším pokroku za poslední sezóny...čili i v těch minulých nějaký pokrok (zlepšení) byl(o). Kde tedy bere Jurgenb tu odvahu zpochybňovat toto tvrzení? To není o naději, fandění atd. To je o vymytém mozku dr.Markem a bohužel není sám.
                    Je evidentní, že se všichni motoráři každou sezónu zlepšili a to včetně Hondy. I když ti nejsou (asi stále) schopni jejich motor provozovat se stejnými výsledky jako na stolici v autech při závodění.
                    Podle mého Abiteboul v článku nikde nelže ani trochu. Teď bude záležet na tom, zda to jejich zlepšení bude skutečně stačit na cíle o kterých též mluví, tedy na boj s Ferrari a Mercedesem o stupně nejvyšší. Ale to je druhá věc. Alespoň takto to chápu já. A i když se jim to nepodaří, (protože se ostatní zlepší mnohem více), tak CA nelhal.
                    Zatímco dr.Marko podle mne na 99,99999999999% lhal se svými předpověďmi. Protože jen zázrak a neuvěřitelná shoda okolností, které pan Marko nemůže ovlivnit, by vedly k opaku.
                    A ještě malá poznámka k Hondě. V minulosti většinou platily pětiletky u ambiciózních projektů. To znamená, že pátý rok by měl být už ten vítězný, což by RedBullíčkům mělo hrát do karet. (Vždyť i Schumacher s Ferrari získal titul až pátým rokem...) 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Myslím že jsi to řekl zcela přesně. 01
                      Jo ten páty rok má teď v tomto logiku asi má, když byli jak Honda tak Renault pozadu. Otázkou je jen jedno, jak půjde hodně navyšovat výkon. Pokud ano, nebude to jednoduché to dohnat. Osobně si myslím že asi dotahnou, (2020) ale horší to bude se spolehlivostí, ale spekuluji.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak když zvedne výkon jeden motorář o 50 koní a myslí-odhaduje, že ten co je před ním to zvedne jen o 25, tak to dle toho se logicky davají nějaká prohlašení.
          On nemůže vědět jak moc se druhý zlepší. Jediná možnost je mlčet. Ale co by jsi tady pak řešil.....
          Nakonec nikde neříká co dožene a co předežene. Jen konstatuje, že našli mnohem více, než v minulých létech.

          Marko ten už ví přesně na kW, kolik bude za Mercedesem. 18 Takže lepší držet mlčocha v tomto.... 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jurgenb

            jurgenb

            109.105.39.XXX
            Jako jo, je lepší, když se tu v tomto okurkovém čase troubí nějaké odhady. Aspoň je o čem debatovat/hádat se/nadávat si (dle oponenta 03). Ale spíše jsem narážel na to, že CA toto troubí každý rok a zatím se to s realitou příliš nepotkalo.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ale jasně, soupeři se zlepšily vždy o stejnou porci zrychlení, takže mezera zůstala stejná. To přeci nejde odhadnout.
              Když teď najde Renault a spekuluji, nevím, jen příklad 80 koní , je spokojený, myslí si že to je super.... a M a F to vylepší taky o 80 koní, rázem je za troubu. A to nejde odhadnout, tak snad chápeš, že po bitvě je každý generál. Snad už chápeš, co tím chci říci, nikdo teď není schopen ti říci, jaká je realita. CA (či kdokoli jiný z F1) jen ví o kolik to zvednou oni a to je všechno. A nějak to dopadne a pak my tady ho označíme za lháře, pokud ostatní odvedou stejnou práci jako on.( každý vylepší motor třeba o 45kW) Myslím že to není uplně fér....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Slavné jméno se vrací k Ferrari

Mick Schumacher se stává členem Pilotní akademie Ferrari, s F1 týmem ho čekají 2 testy

Adrian Newey se svou rudou složkou

Red Bull přišel na způsob, jak znovu naplno zaujmout Neweyho

Toro Rosso v posledních testech roku 2018 v Abú Zabí

Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Fernando Alonso s McLarenem MCL33 v Brazílii

McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

Max Verstappen s trofejí po GP Brazílie

Verstappen už Ricciarda jasně předčí, tvrdí Helmut Marko

Maurizio Arrivabene (vlevo) v pozici šéfa týmu i přes vzrůstající formu Ferrari skončil

Vsadili ve Ferrari při volbě nového šéfa týmu na správnou kartu?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama