DISKUZE K ČLÁNKU Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?
Renault tvrdí, že při vývoji zcela nové pohonné jednotky pro sezónu 2019 dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve během zimního období. Daří se mu i ve vývoji aerodynamiky nového vozu, ten je však narušen velkou změnou pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
22:49 06.01.2019 77.236.218.XXX -
-
Petr Hloušek
15:39 06.01.2019 194.79.55.XXXKaždou zimu velmi podobná písnička. Věří jim to ještě někdo? Zajímavé, že Mergl i Ferrari většinou celou zimu mlčí -
airwar1939
21:05 04.01.2019 176.74.141.XXXTak výborně, už známe mistra světa pro letošní sezonu... hned jsem klidnější. -
-
Situs
18:47 04.01.2019 85.70.164.XXXPrávě čtu že došlo k neshodám mezi Hondou a AVL a také s Ilienem. A potvrdil to i Helmut. Spolupráce s AVL končí a s Ilienem též. Vypadá to že Honda je možná stále příliš "hrdá" na to aby přijímala pomoc zvenčí, to není dobrý, to jsem myslel že pro potřeby F1 tohle už v Hondě překousli. Aby ten Renault nakonec příští rok RedBullu fakt nešlapal na paty, letos ztráceli se stejným motorem asi 1,3%, bude zajímavé pozorovat kam se to s rozdílnými motory posune.-
-
uzivatel003302
08:28 05.01.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
09:17 05.01.2019 77.236.218.XXXTak co v tom vězí je zcela jasné. Motor nelze pustit naplno, protože osciluje a nejsou to schopní odstranit a každá strana na to ma jiný názor kudy vede cesta z toho ven, co jsem četl tak lidé byli ve velkých sporech tak to odpískali.
U Ferrari to bylo jinak a hlavně to bylo po 3 léte spolupráci a také do Ferrari přišel někdo od Mercedesu, takže po určite době vylepšily motorářský tým a už AVL nepotřebovali.
Tady je problém, že ačkoli výkon na stolici vidí, tak ho nejsou schopni v monopostu použít a budou muset opět tlumit.
Aspoň je vidět, že s tímhle Mclaren neměl nic společného, ačkoli je mu to podsouváno. Honda nám osciluje dál....
-
-
-
GRAHAM
14:25 05.01.2019 77.236.218.XXX2Situs : Jinak jestli si dobře pamatuji, Horner tvrdil že Honda ztrácí cca +- 1%, na motor Renaultu, nemyslím na konci sezóny, ale někdy v průběhu, pak něco dohnal...
Takže těch 1,3 %, pokud bude Renault opět silnějším motorem, by mohl ne třeba dohnat , ale hodně stáhnout a pak mohou rozhodovat niance, dle trati, pneumatiky, jezdci.....ale vím prozatím akademická debata,
-
-
-
GRAHAM
13:14 04.01.2019 77.236.218.XXXPokud ten výkon motoru opravdu zvedly a tuším že Wolff něco i naznačoval, že si kvůli někomu zvedli výkonový domací úkol pro rok 2019, tak je to dobré. Průměrné zvednutí výkonu je cca +- 50 HP za rok, takže pokud to zvednou o hodně více, mohli by se přiblížit. Můj odhad ale je, že M a F to prostě zase o těch cca 40 HP zvedne taky, takže to bude i o tom, jak se zlepší motorově soupeři a o kolik se zmenší ztráta. Dle mého názoru to úplně dohnat nepůjde. Brown z Mclarenu taky něco naznačoval a ten myslím že o výkonosti jaká přijde fakt mluvit nechce. Tož uvidíme, co se stane.... hlavně ať je to spolehlivé.
Mclaren a Renault stejně asi nebudou mít šáska aby stačily špičce, ale kdo ví....hlavně aby byl progres.
Jinak myslím že CA je občas docela velký "manipulátor" a odhaduji, že před RB vloni něco schválně skrýval....ty vztahy byly hodně špatné. Pravda, loni si naběhl, bó si myslel, že už motory výkonově zvednout nepůjdou, aspoň to tak prezentoval. Nějak se mě to ale zpětně vzato úplně nezdá, to myslím schválně hodně mlžil.... oni moc dobře věděli že RB odejde a určitě si spousty věcí nechali pro sebe.
Tož se hoši předveďte.-
Petr Hloušek
15:43 06.01.2019 194.79.55.XXXAha, a proto CA neustále posouval termín do kdy si musí RB vybrat .
Spíš mi to teď přijde takové vyjádření jako - "tak a teď si rvěte vlasy, že jste s námi skončily, limonády". Klávesnice a papír snesou všechno
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek