DISKUZE K ČLÁNKU

Najde někdo v nových pravidlech díry a získá díky nim výhodu? Podle Lowea nepravděpodobné

Před sezónou 2019 se mění pravidla pro aerodynamiku. Podaří se některému z týmů v nich nalézt nějakou díru a využít ji ke svému prospěchu, aby tak nad ostatními získal výhodu? Podle technického ředitele Williamsu Paddyho Lowea to je vzhledem k velmi podrobným předpisům nepravděpodobné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Najde někdo v nových pravidlech díry a získá díky nim výhodu? Podle Lowea nepravděpodobné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 04.01.2019 22:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 09:16
Hehe, vždycky se najdou díry v pravidlech. Kdo… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 13:21
víte, ale pak zjistí. že ono to tak NEVYPADÁ!!!! … »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 19:56
Tak já holt příště na vtip či parodii nějak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ty "šedé zóny" pravidel mám hrozně rád. vždycky se najde někdo, kdo zajde do krajnosti a využije možnosti na maximum. ať už to byly Fkanály, flefi křídla, dvojitý difuzor, náprava navíc, ventilátor pro odsávání vzduchu z pod auta...….. vždycky to bylo něco, na co ostatní koukali a v případě prokazatelného přínosu se to snažili okopírovat, případně okamžitě nechat zakázat. a fandové na tom vždycky vydělali. bylo to zajímavé a o čem debatovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Hehe, vždycky se najdou díry v pravidlech.
    Kdo najde nejlepší díru, tak vyhraje....něco jako v životě 18 19

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      90.182.38.XXX
      Kromě díry ale musí mít i něco navíc :D Myslím motor ehm... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hmm, ale s tou dírou je to povětšinou pyrrhovo vítězství a vždycky je to hooodně drahý. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        nemusí to nutně být vítezství Pyrhy ( dříve Pyrhovo vítezství ), a rozhodně to nemusí být drahé. když je to dobrý nápad, tak to naopak může za zlomek ceny udělat stejně práce, jako "standardní" řešení, nebo nebývale navýšit výkon za přijatelnou cenu. třeba takový dvojitý difuzor, když už byl zmíněn. určitě přinesl spoustu užitku ( konec konců i titul mistra světa ) a nemyslím si, že to byla ta nejdražší věc na autě....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Tady bude řeč tak trochu o jiných dírách 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Jen pro upřesnění, Graham uvedl Pyrrhovo jméno správně. Stejně tak termín Pyrrhovo vítězství je též správně užit, vzhledem k tomu, že byl myšlen jako metafora. 03
          Ale chtěl jsem reagovat na dvojitý difuzor. Ten sám o sobě nebyl nijak drahý, pokud se s ním počítalo už od prvotního návrhu designu. Horší to bylo pro ostatní stáje, které museli toto řešení okopírovat a implementovat na svůj design. Tak už to bylo trochu horší, protože takto dramatický nárůst přítlaku v zadní části vozu totálně přeskupil celé vyvážení vozu.
          Plošně tato finanční náročnost platí u většiny nápadů. Nejdražší je návrh a vývoj designu. Takže pokud tam uprostřed práce musím zakomponovat něco, s čím se nepočítalo a zásadně to mění situaci, musím zásadní část práce obětovat a přepracovat. Pokud tedy někdo nemá štěstí a nezapadne to balíku na první dobrou. Což ale není příliš pravděpodobné u špičkových stájí, kde řeší spoustu drobných detailů, díky kterým si drží tak extrémní náskok na zbytek pole. U nich je vysoká pravděpodobnost, že je v případě implementace takového prvku čeká zásadní předělání vozu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jj, tak to bylo. Tehdá nebylo jednoduché to tam dodělat. 11 I Adrian se zapotil....
            [odkaz na stránku]

            Frank Wilimas dodnes lituje, že mu nedal podíl ve své společnosti. Vím nemohl tehdá tušit....ale byla to velká chyba.

            V roce 1996 požádal Franka Williamse o podíl v týmu a nedostal ho, a tak odešel.

            "Chtěl akcie, které jsem mu v té době nechtěl dát," vzpomínal Williams pro F1 Racing. "S odstupem času se dá říct, že to byla chyba.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Vidíš, já ten rozhovor ani nečetl, ale jen to potvrzuje to, co bylo Tebou nastíněno. V případě RB, (dnes) Mercedesu, Ferrari a dříve třeba McLarenu takový zásah do konceptu znamenal v podstatě urychlené vydání B-specifikace. Což už se nebavíme o řádu milionů EUR. Pro veliké stáje to vždy bylo relativně v pohodě, protože tyto peníze prostě odepsaly a holt je ta sezóna přišla dráž. Kdykoli se pokusil o něco podobného soukromník, jednalo se skutečně o Pyrrhovo vítězství, protože si sice pomohli na pár závodů, ale po zbytek sezóny to byl game over.
              Když to vezmeme kolem a kolem, Ross Brawn to tehdy také tak měl. Vsadil na jedinou kartu. Kdyby mu ten dvojitý difuzor zakázali, bylo by vymalováno po testech. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            193.86.205.XXX
            Tak já holt příště na vtip či parodii nějak upozorním. Já moc dobře vím, jak to s panem Pyrrhou je. Je pravda, že mi tam jedno "r" chybí, to se omlouvám. ale jinak to měl být odkaz na klasiku - na cimrnany, konkrétně na nejistou sezónu. scénku jsem i pro nezasvěcené našel:
            https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DlYV_voCNZLo&ved=2ahUKEwj0of_35NTfAhVBCCwKHY-xBrgQtwIwAHoECAcQAQ&usg=AOvVaw3FAv0l05FmH0XpYHRzCrWN

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen s Red Bullem RB15

"Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Nico Hülkenberg ve Velké ceně Kanady

"Vůz funguje všude, výsledek z Kanady můžeme zopakovat." Co chystá Renault pro domácí závod?

Pneumatiky Pirelli pro sezónu 2019

Pirelli přes četné stížnosti od týmů nedostalo ani jeden požadavek na změnu pneumatik. Na čem zapracuje?

Sebastian Vettel v Kanadě

Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

V kuloárech se formuje budoucnost královny motorsportu

Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Mechanici Mercedesu stihli těsně před startem dát vůz Lewise Hamiltona dohromady

Mercedes o dramatické opravě Hamiltonova vozu před startem. Co stálo za zrychlením Lewise v GP Kanady?

Robert Kubica v kvalifikaci na Velkou cenu Kanady 2019

"Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Přilba Sebastiana Vettela před závodem v Monaku

Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Lando Norris s porouchaným McLarenem ve Velké ceně Kanady

"Zdi jsem se nedotkl." McLaren stále vyšetřuje záhadnou poruchu Norrise + VIDEO

Nico Hülkenberg s Renaultem RS19 na okruhu Gillese Villeneuva

Renault sáhl po týmové režii, Hülkenberga tím naštval

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama