DISKUZE K ČLÁNKU Najde někdo v nových pravidlech díry a získá díky nim výhodu? Podle Lowea nepravděpodobné

Před sezónou 2019 se mění pravidla pro aerodynamiku. Podaří se některému z týmů v nich nalézt nějakou díru a využít ji ke svému prospěchu, aby tak nad ostatními získal výhodu? Podle technického ředitele Williamsu Paddyho Lowea to je vzhledem k velmi podrobným předpisům nepravděpodobné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Najde někdo v nových pravidlech díry a získá díky nim výhodu? Podle Lowea nepravděpodobné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 04.01.2019 22:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 09:16
Hehe, vždycky se najdou díry v pravidlech. Kdo… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 13:21
víte, ale pak zjistí. že ono to tak NEVYPADÁ!!!! … »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 19:56
Tak já holt příště na vtip či parodii nějak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ty "šedé zóny" pravidel mám hrozně rád. vždycky se najde někdo, kdo zajde do krajnosti a využije možnosti na maximum. ať už to byly Fkanály, flefi křídla, dvojitý difuzor, náprava navíc, ventilátor pro odsávání vzduchu z pod auta...….. vždycky to bylo něco, na co ostatní koukali a v případě prokazatelného přínosu se to snažili okopírovat, případně okamžitě nechat zakázat. a fandové na tom vždycky vydělali. bylo to zajímavé a o čem debatovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Hehe, vždycky se najdou díry v pravidlech.
    Kdo najde nejlepší díru, tak vyhraje....něco jako v životě 18 19

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      90.182.38.XXX
      Kromě díry ale musí mít i něco navíc :D Myslím motor ehm... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hmm, ale s tou dírou je to povětšinou pyrrhovo vítězství a vždycky je to hooodně drahý. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        nemusí to nutně být vítezství Pyrhy ( dříve Pyrhovo vítezství ), a rozhodně to nemusí být drahé. když je to dobrý nápad, tak to naopak může za zlomek ceny udělat stejně práce, jako "standardní" řešení, nebo nebývale navýšit výkon za přijatelnou cenu. třeba takový dvojitý difuzor, když už byl zmíněn. určitě přinesl spoustu užitku ( konec konců i titul mistra světa ) a nemyslím si, že to byla ta nejdražší věc na autě....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Tady bude řeč tak trochu o jiných dírách 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Jen pro upřesnění, Graham uvedl Pyrrhovo jméno správně. Stejně tak termín Pyrrhovo vítězství je též správně užit, vzhledem k tomu, že byl myšlen jako metafora. 03
          Ale chtěl jsem reagovat na dvojitý difuzor. Ten sám o sobě nebyl nijak drahý, pokud se s ním počítalo už od prvotního návrhu designu. Horší to bylo pro ostatní stáje, které museli toto řešení okopírovat a implementovat na svůj design. Tak už to bylo trochu horší, protože takto dramatický nárůst přítlaku v zadní části vozu totálně přeskupil celé vyvážení vozu.
          Plošně tato finanční náročnost platí u většiny nápadů. Nejdražší je návrh a vývoj designu. Takže pokud tam uprostřed práce musím zakomponovat něco, s čím se nepočítalo a zásadně to mění situaci, musím zásadní část práce obětovat a přepracovat. Pokud tedy někdo nemá štěstí a nezapadne to balíku na první dobrou. Což ale není příliš pravděpodobné u špičkových stájí, kde řeší spoustu drobných detailů, díky kterým si drží tak extrémní náskok na zbytek pole. U nich je vysoká pravděpodobnost, že je v případě implementace takového prvku čeká zásadní předělání vozu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jj, tak to bylo. Tehdá nebylo jednoduché to tam dodělat. 11 I Adrian se zapotil....
            [odkaz na stránku]

            Frank Wilimas dodnes lituje, že mu nedal podíl ve své společnosti. Vím nemohl tehdá tušit....ale byla to velká chyba.

            V roce 1996 požádal Franka Williamse o podíl v týmu a nedostal ho, a tak odešel.

            "Chtěl akcie, které jsem mu v té době nechtěl dát," vzpomínal Williams pro F1 Racing. "S odstupem času se dá říct, že to byla chyba.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Vidíš, já ten rozhovor ani nečetl, ale jen to potvrzuje to, co bylo Tebou nastíněno. V případě RB, (dnes) Mercedesu, Ferrari a dříve třeba McLarenu takový zásah do konceptu znamenal v podstatě urychlené vydání B-specifikace. Což už se nebavíme o řádu milionů EUR. Pro veliké stáje to vždy bylo relativně v pohodě, protože tyto peníze prostě odepsaly a holt je ta sezóna přišla dráž. Kdykoli se pokusil o něco podobného soukromník, jednalo se skutečně o Pyrrhovo vítězství, protože si sice pomohli na pár závodů, ale po zbytek sezóny to byl game over.
              Když to vezmeme kolem a kolem, Ross Brawn to tehdy také tak měl. Vsadil na jedinou kartu. Kdyby mu ten dvojitý difuzor zakázali, bylo by vymalováno po testech. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            193.86.205.XXX
            Tak já holt příště na vtip či parodii nějak upozorním. Já moc dobře vím, jak to s panem Pyrrhou je. Je pravda, že mi tam jedno "r" chybí, to se omlouvám. ale jinak to měl být odkaz na klasiku - na cimrnany, konkrétně na nejistou sezónu. scénku jsem i pro nezasvěcené našel:
            https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DlYV_voCNZLo&ved=2ahUKEwj0of_35NTfAhVBCCwKHY-xBrgQtwIwAHoECAcQAQ&usg=AOvVaw3FAv0l05FmH0XpYHRzCrWN

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama