DISKUZE K ČLÁNKU Najde někdo v nových pravidlech díry a získá díky nim výhodu? Podle Lowea nepravděpodobné

Před sezónou 2019 se mění pravidla pro aerodynamiku. Podaří se některému z týmů v nich nalézt nějakou díru a využít ji ke svému prospěchu, aby tak nad ostatními získal výhodu? Podle technického ředitele Williamsu Paddyho Lowea to je vzhledem k velmi podrobným předpisům nepravděpodobné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Najde někdo v nových pravidlech díry a získá díky nim výhodu? Podle Lowea nepravděpodobné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 04.01.2019 22:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 09:16
Hehe, vždycky se najdou díry v pravidlech. Kdo… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 13:21
víte, ale pak zjistí. že ono to tak NEVYPADÁ!!!! … »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2019 19:56
Tak já holt příště na vtip či parodii nějak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

193.86.205.XXX
v pohodě. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ou, tak tuhle scénku jsem už stihl pozapomenout. 12 OK, beru zpět. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
Tak já holt příště na vtip či parodii nějak upozorním. Já moc dobře vím, jak to s panem Pyrrhou je. Je pravda, že mi tam jedno "r" chybí, to se omlouvám. ale jinak to měl být odkaz na klasiku - na cimrnany, konkrétně na nejistou sezónu. scénku jsem i pro nezasvěcené našel:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DlYV_voCNZLo&ved=2ahUKEwj0of_35NTfAhVBCCwKHY-xBrgQtwIwAHoECAcQAQ&usg=AOvVaw3FAv0l05FmH0XpYHRzCrWN

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Vidíš, já ten rozhovor ani nečetl, ale jen to potvrzuje to, co bylo Tebou nastíněno. V případě RB, (dnes) Mercedesu, Ferrari a dříve třeba McLarenu takový zásah do konceptu znamenal v podstatě urychlené vydání B-specifikace. Což už se nebavíme o řádu milionů EUR. Pro veliké stáje to vždy bylo relativně v pohodě, protože tyto peníze prostě odepsaly a holt je ta sezóna přišla dráž. Kdykoli se pokusil o něco podobného soukromník, jednalo se skutečně o Pyrrhovo vítězství, protože si sice pomohli na pár závodů, ale po zbytek sezóny to byl game over.
Když to vezmeme kolem a kolem, Ross Brawn to tehdy také tak měl. Vsadil na jedinou kartu. Kdyby mu ten dvojitý difuzor zakázali, bylo by vymalováno po testech. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jj, tak to bylo. Tehdá nebylo jednoduché to tam dodělat. 11 I Adrian se zapotil....
[odkaz na stránku]

Frank Wilimas dodnes lituje, že mu nedal podíl ve své společnosti. Vím nemohl tehdá tušit....ale byla to velká chyba.

V roce 1996 požádal Franka Williamse o podíl v týmu a nedostal ho, a tak odešel.

"Chtěl akcie, které jsem mu v té době nechtěl dát," vzpomínal Williams pro F1 Racing. "S odstupem času se dá říct, že to byla chyba.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Jen pro upřesnění, Graham uvedl Pyrrhovo jméno správně. Stejně tak termín Pyrrhovo vítězství je též správně užit, vzhledem k tomu, že byl myšlen jako metafora. 03
Ale chtěl jsem reagovat na dvojitý difuzor. Ten sám o sobě nebyl nijak drahý, pokud se s ním počítalo už od prvotního návrhu designu. Horší to bylo pro ostatní stáje, které museli toto řešení okopírovat a implementovat na svůj design. Tak už to bylo trochu horší, protože takto dramatický nárůst přítlaku v zadní části vozu totálně přeskupil celé vyvážení vozu.
Plošně tato finanční náročnost platí u většiny nápadů. Nejdražší je návrh a vývoj designu. Takže pokud tam uprostřed práce musím zakomponovat něco, s čím se nepočítalo a zásadně to mění situaci, musím zásadní část práce obětovat a přepracovat. Pokud tedy někdo nemá štěstí a nezapadne to balíku na první dobrou. Což ale není příliš pravděpodobné u špičkových stájí, kde řeší spoustu drobných detailů, díky kterým si drží tak extrémní náskok na zbytek pole. U nich je vysoká pravděpodobnost, že je v případě implementace takového prvku čeká zásadní předělání vozu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
víte, ale pak zjistí. že ono to tak NEVYPADÁ!!!! 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tady bude řeč tak trochu o jiných dírách 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
ty "šedé zóny" pravidel mám hrozně rád. vždycky se najde někdo, kdo zajde do krajnosti a využije možnosti na maximum. ať už to byly Fkanály, flefi křídla, dvojitý difuzor, náprava navíc, ventilátor pro odsávání vzduchu z pod auta...….. vždycky to bylo něco, na co ostatní koukali a v případě prokazatelného přínosu se to snažili okopírovat, případně okamžitě nechat zakázat. a fandové na tom vždycky vydělali. bylo to zajímavé a o čem debatovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
nemusí to nutně být vítezství Pyrhy ( dříve Pyrhovo vítezství ), a rozhodně to nemusí být drahé. když je to dobrý nápad, tak to naopak může za zlomek ceny udělat stejně práce, jako "standardní" řešení, nebo nebývale navýšit výkon za přijatelnou cenu. třeba takový dvojitý difuzor, když už byl zmíněn. určitě přinesl spoustu užitku ( konec konců i titul mistra světa ) a nemyslím si, že to byla ta nejdražší věc na autě....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hmm, ale s tou dírou je to povětšinou pyrrhovo vítězství a vždycky je to hooodně drahý. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

90.182.38.XXX
Kromě díry ale musí mít i něco navíc :D Myslím motor ehm... 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Hehe, vždycky se najdou díry v pravidlech.
Kdo najde nejlepší díru, tak vyhraje....něco jako v životě 18 19

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama