DISKUZE K ČLÁNKU Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší
Spolehlivost pohonné jednotky Hondy se dostala podle jejich zástupců na přijatelnou úroveň, která se naprosto liší od předchozích ročníků s McLarenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:25 03.01.2019 185.149.130.XXXChce to nějaký konzistentní pohled.
Tak buď řekněme, že za instalaci motoru může tým a pořád jsme na dvou.
Nebo je to vina výrobce a pak pojďme dopočítat odstoupení kvůli motoru u RB z těch dvou na nejmíň dvojnásobek. Jestli si vzpomínám, tak tam byl špatně instalovaný výfuk a nejaká vadná elektroinstalace.
Tento přístup, kdy u RB za to může RB a u STR za to samé může Honda se mi zdá poněkud zvláštní. -
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:17 31.12.2018 85.70.164.XXXPro Mexiko pokud vím se akorát vrátili ke staré specifikaci 2 kvůli nadmořské výšce a Austin jim přinesl 2 poslední závody bez penalizace kde chtěli bodovat ale stejně nebodovali, se Sauberem prohráli a Gaslymu ten motor stejně poslední závod nevydržel. Ono se testování Hondy u TR démonizuje, on stav těch spotřebovaných komponenet u Hondy nebude daleko od těch které vyměnit museli, podobně jako jinde.-
-
Situs
10:46 31.12.2018 85.70.164.XXXMě Honda docela připomínala rok 2016 u McLarenu, i když tam se tehdy McLarenu dařilo lépe než TR letos. Dalo se čekat že oproti prvnímu roku s novým konceptem opět dojde ke zlepšení výkonu i spolehlivosti, a to došlo, teď se dá čekat další krok. Počítám že všichni budou blíže k sobě, a hlavně v kvalifikaci kde dojde ke zpřísnění pravidel s olejem, na tom by měl Renault hodně vydělat.-
GRAHAM
22:33 01.01.2019 77.236.218.XXXHonda dostala pod kontrolu ERS systém. Sice nevím zda je na úrovni ostatních, ale vypadá to, že to má pod kontrolou, myslím spolehlivostně. To za Mclarenu neměla, tam to byl průšvih. S MGU-K pomohl Mclaren a zbytek doladila tuší až s upgrade v Bahrajnu. Pak se snažili štandopéde vyvíjet, aby aspoň něco stáhli, bohužel prostě vždy chybí čas, tam to moc okecat nejde. Vše má svou posloupnost, když něco vynecháš, zaplatíš za to. Renault by mohl vyprávět. Honda to bude mít moc těžký....
-
-
-
-
-
uzivatel003302
08:37 31.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
22:27 01.01.2019 77.236.218.XXXU Renaultu bych si tipl Turbo, tam měli nějaký problém že nedrželo jak mělo, ale spekuluji.
Jinak Honda testovala ( na konci sezóny ) to co bude mít příští rok na začátku roku, takže se asi žádná revoluce výkonu úplně čekat nedá.Chtěli znát oscilace motoru a ano opět tam byli, ač protože to bylo "narychlo", tak se tomu divit nemusíme, málo času na stolici, ostatně to samé měl Mclaren, dělá vždy nějaké problémy. Honda už má snad pod kontrolou MGU-H, takže snad ten motor bude šlapat, ale zázraky ve výkonu nejde imho očekávat.Do dalšího upgrade (tipuji) budou mít problém, držet se ( řeším pouze motorově) Renaultu. Bohužel už to nepůjde asi úplně relevantně srovnávat, respektive mnohem hůře, než doteď. Uvidíme kam to posunou F a M, o tom to bude. Pokud dají zase 40-60 HP, tihle dva nemají asi šanci.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek