DISKUZE K ČLÁNKU "Letos to byla pouze příprava," reagoval šéf stáje Toro Rosso na spolupráci s Hondou
V životě je někdy zapotřebí odvahy k uskutečnění kroku, který se může zdát na první pohled zcela jdoucí proti proudu. V týmu Toro Rosso se po skončení loňské sezóny rozhodli opustit agregáty Renaultu a po rozchodu Hondy a McLarenu se postavili do role jediného klienta japonského dodavatele motorů. Mnozí nad tímto jen kroutili nechápavě hlavou...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Letos to byla pouze příprava," reagoval šéf stáje Toro Rosso na spolupráci s Hondou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
18:51 26.12.2018 83.240.61.XXX
Kazdej, kdo trochu rozumí F1 a sleduje ji, tak moc dobre ví, ze loni měl McLaren o dost lepší sasi než letos a hlavně měli o dost lepší sezonní vývoj než letos. Pokud si pamatuji dobre, tak TR loni jelo poslední 1/3 sezóny se stejnými piloty jako letos a defakto bez jakékoliv podpory ze strany Renaultu, naopak museli velmi tlumit výkon a nebyli horší než letos v poslední 1/3 sezóny, kdy jezdci byli o rok zkušenější a měli za zady plnou podporu Hondy a jejich peněz. To je mi panecku progres! Sleduj a hodnot porovnatelné a buď tak laskav a nepřekrucuj si fakta jak se ti hodí.
GRAHAM
17:45 26.12.2018 77.236.218.XXX
No ADi, sice taky "doufám" že Mclaren by měl mít lepší šásko než TR, v přištím roce, ale ruku do ohně za to nedám. Proč? Protože RB a TR budou mít všechno co je možné dle "nových" pravidel stejné, to jest využíjí všech možných komponetů RB a "koupí" je od nich. Takže TR bude základově stejné jako nový RB. To samé využívají další týmy ve spolupráci s Ferrari, ač tam je vše o rok zpožděné. Takže v tomto bych byl velmi opatrný.
Hondu nepodceňuj, už mají dva roky "testů" za sebou, takže to tak nějak v kupě mají.O dva roky více zkušeností, to se projeví. Na co to bude stačit uvidíme, ale nepodceňuj je. Že to nejspíše na F a M stačit nebude, se dá předpokládat, ale nepodceňoval bych je.
Hondu nepodceňuj, už mají dva roky "testů" za sebou, takže to tak nějak v kupě mají.O dva roky více zkušeností, to se projeví. Na co to bude stačit uvidíme, ale nepodceňuj je. Že to nejspíše na F a M stačit nebude, se dá předpokládat, ale nepodceňoval bych je.
Mike17
13:41 26.12.2018 185.149.130.XXX
Jo máš pravdu. S nováčky, co každou chvíli byli mimo trať nebo se zničenými auty, vyjezlil polovinu bodů co loni se zkušenými piloty a body získávali jako Mclaren díky odstoupením soupeřů. A ano, měli podobně špatné šasi, jako Mclaren. Nebo jak chceš vysvětlit, že nejlepší umístění měli na motorové trati (Bahrajn)? Mít skvělé šasi, excelovali by v Monaku, Maďarsku, Singapuru. Místo toho bodovali v Bahrajnu. V monaku i Singapuru jezdili za Mclareny. Tak kdo z nich měl lepší šasi?
Když se podívám, s čím končili loni a s čím končil Mclaren, tak vidím, že zrychlili o 0,351s na kolo, zatímco Mclaren zpomalil o 0,752s. To je dost podivné, když Mclaren měl zrychlit o 1s a STR zpomalit ne? Čímpak to asi bude? Tedy ty tvoje body jsou jen o tom, kolik letos v některých závodech vypadlo soupeřů. Realita je jiná. Máš to v číslech. Jsou teď prokazatelně rychlejší a s prokazatelně spolehlivějším motorem, než loni.
Když se podívám, s čím končili loni a s čím končil Mclaren, tak vidím, že zrychlili o 0,351s na kolo, zatímco Mclaren zpomalil o 0,752s. To je dost podivné, když Mclaren měl zrychlit o 1s a STR zpomalit ne? Čímpak to asi bude? Tedy ty tvoje body jsou jen o tom, kolik letos v některých závodech vypadlo soupeřů. Realita je jiná. Máš to v číslech. Jsou teď prokazatelně rychlejší a s prokazatelně spolehlivějším motorem, než loni.
Adi
11:31 26.12.2018 83.240.61.XXX
Tak si to shrňme. Ztratili jsme skoro polovinu bodu oproti roku 2017. Spadli jsme má chvost pole, ze kterého se příští rok budou dost blbě zvedat. Spotrebovali jsme nejvíce komponent z celého startovního pole a z toho, co jsem mohli vidět hlavně v poslední třetině sezóny opravdu nemám pocit progresu. PJ Hondy tak tak vydržela 3 víkendy v radě a ze to umí pustit v Q o par kW nad Renault je sice fajn, ale za jakou cenu ;) Od GP Spa bodovali chabě a jen díky odstoupení soupeřům. Ne Toste, ti lidé, co vás nazývají blázny tak daleko od pravdy nebyli. A jestli si někdo mysli, ze mělo letos TR horší sasi než McLaren, tak to samozřejmě vůbec není pravda. TR bude příští rok poslední. Kde jsou ty časy, kdy TR před par lety jezdilo skvěle a občas umělo i RB zatopit.
GRAHAM
20:46 25.12.2018 77.236.218.XXX
Jj, co by za to Mclaren dal, to máš pravdu. Kapku jsem to prostudoval, jak vše co bylo (zpětně a do detailů) a dospěl jsem k názoru, který je zcela jednoznačný. Honda to nemohla zvládnout, nebyla nejmenší šance.
Ferrari aspoň dostalo šanci, od Zimmermana ( Rakousko AVL) a mohlo velice rychle dotáhnout Mercedes, který s nimi taky kdysik spolupracoval, dnes už si písty ale dělá prý sám, ale to HCCI a účinnost, to byl pro Mercedes dobrej mastrštyk, měli to prý od začátku. To je to co naznačoval Bernie, že bylo Ferrari "pomoženo".
Podobně to měl i Renault. Honda s tím přišla v roce 2017, jenže to navrhla špatně a proto motor nefungoval, osciloval a měl malý výkon. Jednoduše předělat to nešlo. Až tehdy začali souhlasit, že jim bude externě pomoženo, respektive, bude možnost čerpat informace zvenčí ...
Na tohle by šlo udělat nádherný článek se všemi posloupnostmi, jak vše bylo, co nefungovalo, z jakých důvodů... protože když vidím, jak se všude šíří polopravdy, lži , kterým se i věří, tak by to chtělo nějakou nápravu.
Úmyslné lži typu že Mclaren vyráběl MGU-H 'pletou si to s MGU-K) a proto motor nefungoval a MGU-H se zadíral, nebo že oscilace motoru byli dány převodovkou, což je nesmysl na druhou a další věci, no je to úsměvné.
Ferrari aspoň dostalo šanci, od Zimmermana ( Rakousko AVL) a mohlo velice rychle dotáhnout Mercedes, který s nimi taky kdysik spolupracoval, dnes už si písty ale dělá prý sám, ale to HCCI a účinnost, to byl pro Mercedes dobrej mastrštyk, měli to prý od začátku. To je to co naznačoval Bernie, že bylo Ferrari "pomoženo".
Podobně to měl i Renault. Honda s tím přišla v roce 2017, jenže to navrhla špatně a proto motor nefungoval, osciloval a měl malý výkon. Jednoduše předělat to nešlo. Až tehdy začali souhlasit, že jim bude externě pomoženo, respektive, bude možnost čerpat informace zvenčí ...
Na tohle by šlo udělat nádherný článek se všemi posloupnostmi, jak vše bylo, co nefungovalo, z jakých důvodů... protože když vidím, jak se všude šíří polopravdy, lži , kterým se i věří, tak by to chtělo nějakou nápravu.
Úmyslné lži typu že Mclaren vyráběl MGU-H 'pletou si to s MGU-K) a proto motor nefungoval a MGU-H se zadíral, nebo že oscilace motoru byli dány převodovkou, což je nesmysl na druhou a další věci, no je to úsměvné.
Mike17
20:25 25.12.2018 46.135.83.XXX
Taky nečekám, že špičku úplně dotáhnou. V závodě jsou o něco slabší, ale absence bodů je víc o neschopnosti pilotů a nevypočitatelnosti fungování jejich šasi s gumami. Kde jim gumy sedly a piloti nedělali chyby, bylo bodů dost.
Každopádně se spolehlivost brutálně zlepšila. Co by za tu jejich letošní dal loni Mclaren.
Každopádně se spolehlivost brutálně zlepšila. Co by za tu jejich letošní dal loni Mclaren.
GRAHAM
19:14 25.12.2018 77.236.218.XXX
Tak testovali, takže proč měnili vědí opravdu jen oni. V roce 2017 , ač koncept byl skopčen od Mercedesu se jim to na začátku nepovedlo, pravda měli málo času, ale prostě kvalitně ten motor udělat za 9 měsíců nejde, obzvlášť bez zkušeností.Pak to dali na dýno , měsíc před závody a byl z toho průšvih, ani to nešlo lehce opravit. Nezkušenost s HCCI se projevila v plné nahotě. Nutno uznat, že tam byl i novej palivovej partner, to ale na vibrace vliv mít nemohlo.Prostě se učili, defacto začínali od nuly, bylo málo času a dělat tohle za pochodu, to moc nejde. Takže snad to nějak dotáhly, aby to fungovalo, nakonec to uvidíme v přímém přenose. Oscilací se uplně nezbavili, protože vždy museli tlumit, když přišli s Upgrade. Co je pozitvní, tak kvalifikaci co jsem četl vylepšili hodně. V závodě to ještě není ono, nevím zda za to může efectivita PU, nebo ještě není spolehlivost kde by měla být, nevím.Ono už za Mclarenu dokazála Honda tak nějak v kvalifikaci zafungovat dobře. Jenže do kvaldy se jde s "nabitým" ERS a no a v závodě je vše jinak. V každém případě vypadají stabilizovaně, dotáhnout ale MOTOROVĚ špičku, to si myslím že určitě ne, to imho pokud půjde navyšovat jako v min. sezónách je bez šance.
SergioPÉREZ
13:59 25.12.2018 78.108.149.XXX
V sezoně 2019 si určitě někdo z Týmu polepší, někdo pohorší a někdo na tom bude stejně,..no uvidíme, jak to nakonec dopadne,..
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek