DISKUZE K ČLÁNKU Renault rozchodu s Red Bullem nelituje. Cítí se teď svobodnější

Ještě před několika lety se to zdálo být nemyslitelné, vždyť na období nadvlády týmu producenta energetických nápojů ve Formuli 1 nelze samozřejmě zapomenout. Avšak přišly také časy, kdy se již tolik nedařilo a rakouská stáj dávala svou nespokojenost hlasitě najevo. I toto bylo jedním ze zásadních důvodů, proč partnerství mezi Renaultem a Red Bullem dospělo ke svému konci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault rozchodu s Red Bullem nelituje. Cítí se teď svobodnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 25.12.2018 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 23.12.2018 19:38
RB má neskutečný náskok v kvalitě svého vozu a… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 24.12.2018 23:51
Historie dobre zná, jak zrádne je myslet, ze… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 25.12.2018 10:34
Já bych se být tebou krotil. Dávat otázku 5 let… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tlak RB byl logicky velký , takže lze pochopit, ty neschody, ač RB se mohl chovat důstojněněji, ale to se lehce říká, hůře provádí. Holt F a M byli lepší a Renault jim koukal motorově na záda. Je otázkou, zda šlo udělat více, s jejich rozpočtem, v rámci jejich továrny. Učení za pochodu, není v F1 vůbec jednoduché, když soupeřům to funguje a tobě ne. RB to musel zkusit jinak, je to pro něj velká šance. Motorově se však nemyslím, že by Honda začala nějak excelovat. Myslím že budou rádi, když budou s Renaultem příští rok nastejno a to včetně spolehlivosti. V zásadě i to bude pro RB výhra. Zbytek bude o šáskách a jestli to bude stačit na ty v předu to se uvidí, šance ale velká není.Důležitý bude logicky i motorový rozdíl, jak v kvalifikaci, tak v závodním tempu . Snad bude menší než letos, všichni v to doufáme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Bodejť by si ztěžovali, když v přímém souboji odpadne jejích největší soupeř.
    Sice srovnáni s vozy RB bude hodně chybět a možná i nějaké data z RB, které mohy mít cenu zata, ale na druhou stranu si budou moci dělat vše podle sebe.
    Na druhou stranu si budou muset veškerou slávu vybojovat sami. V tomto případě budou body RB s jejích motory ve statistikách hodně chybět a od Mekáče se takové výkony očekávat nedají. Obzvláště teď když se Honda dere nahoru, tak budou muset pořádně zabrat jako celek, aby po Hondě nepřevzali roli Černého Petra.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Mclaren může zabrat, já bych je dlouhodobě nepodceňoval, ač teď jsou zcela z formy. Jasně, v módu RB Mclaren nejspíše nepojede, to je skoro jistota, ale časem nemusí být daleko.Jak to bude se uvidí....stejně to tyhle dva budou směřovat hlavně na nová pravidla, teď do toho nebudou sypat nic zásadního navíc.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        RB má neskutečný náskok v kvalitě svého vozu a hlavně v technickém obsazení v čele s Adrianem. Též se dá říci, že i finančně je RB mnohem lépe stabilizovaný než McL, který má teď mnohem větší výdaje, které nejsou určené pro vývoj vozu ani technického zázemí.
        A když se podíváme na startovní čáru, tak na tu oproti Red Bullu McL snad ani nevidí.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          F1 je bussines jako každý jiný. Ano Mclaren teď nebude utrácet více než si může samostatně za svoji divizi dovolit, ale když bude potřeba má hodně bohaté majitele, kteří mu mohou pomoci, když to bude mít smysl a on se nějaký investor třeba najde. Na technickém zázemí není problém zapracovat, ač jasně, může to chvilku trvat, ale nemyslím si že by to bylo na nějaký dlouhý čas, kdy budou zase moci být v předu a konkurenceschopní. Oni pomohou i stropy, ač i tam budou ti nejchytřejší a nejlepší dominovat.
          Ohledně poslední věty, no to běž k očnímu. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            U očního už jsem byl a na blízku vidím stejně špatně jako Mekáč na dálku. 12
            Podívej. Mekáč musí nejdříve udělat pořádky ve svém lidském faktoru, který nejspíše moc soudržný není a věř, že je to kujevsky těžká práce vytvořit podmínky tak, aby všichni tahali za jeden provaz. Obzvláště ve chvíli, kdy jsou lidé rozložení na dvě části a vedení v troskách.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ty poslední věty ti prostě nejdou. Ale dobře, když myslíš že Mclaren je v troskách, vymlouvat ti to nebudu. Rozhodne se příští rok na trati a pak to můžeme probrat. Osobně si naopak myslím, že je to pro ně i výzva, když se jim teď všichni smějí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Já psal, že současné vedení je v troskách a to skutečně je. Vždyť ani nikdo neví kdo je hlavním šéfem, když každý kafrá do všeho.
                Zak, Al Chalífa, Brown, Ojjeh? Nebo snad ještě někdo jiný? Kdo z nich má hlavní slovo a koho vlastně mají zaměstnanci poslouchat?

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Máš v tom chaos, na tohle odpovědět nejde, protože tohle neexistuje.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Nesmíš se dívat pouze jmenování jednotlivých osob, ale na to jak to teď v Meku skutečně chodí.
                    A věř, že Mekáč se teprve formuje a ještě chvíli bude trvat, než se vše stabilizuje.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama