DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff
Sportovní ředitel mistrovského Mercedesu Toto Wolff přiznal, že Mercedes při vývoji pohonné jednotky pro rok 2019 neplní ambiciózní cíle, které si stanovili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Limbi
10:32 09.12.2018 147.228.209.XXXNezlobte se na mě, ale mě tohle připadá každý rok jak PR na F1 od mercedesu. Něco ve smyslu "nejsme tak dominantní jak si myslíte, tak se určitě dívejte, protože 3 závody v sezóně určitě nevyhrajeme a až budeme mít jistý titul, tak už na to taky tak tlačit nebudem". Mercedes každý rok říká jak jsou mu soupeři blízko. Letos to byl první rok, kdy tomu tak bylo, ale jinak mi to připadá jako PR, nebo preventivní snížení očekávání a tím i tlaku na tým.-
airwar1939
08:12 10.12.2018 176.74.141.XXXPo pravdě, já to prohlášení vnímám jako špatnou zprávu pro soupeře. když Mercedes je takto skromný, bývá obvykle hodně dobrý. -
huhukoktejl
10:37 10.12.2018 46.135.83.XXXPresne ... a po zavode, ve kterem o parnik vyhraji: “Tak tak nam to vyslo, nefungovalo to a to, malem jsme nedojeli. Jeste jedno kolo a auto by se zastavilo ... “ apod.
-
-
Jirka_1
17:01 07.12.2018 217.30.64.XXXDo začátku další sezóny to máme cca 4 měsíce, tudíž se ještě mnoho věcí změní. I když nejsem fandou RB, mám takový nepříjemný dojem, že příští rok budou karty rozdány jinak. A Hondu bych nepodceňoval, nikdo z nás neví, jak na tom skutečně teď je a už vůbec ne, jak na tom bude na konci března.-
GRAHAM
15:06 08.12.2018 77.236.218.XXXNikdo ji nepodceňuje, vše je na nich, po té ostudě, co dosud Honda předváděla.Mají to ve svých rukou.
Jde spíše o to, že kult výrobce dobrých, výkoných spolehlivých motorů je navždy pošramocen.Dobře s Hondou bylo kdysi a už je to hodně vousaté. Aspoň že v těch motorkách se tak nějak drží, mám na mysli hlavně mód spolehlivosti.
To že to Honda dožene věřím také o termínu však nebudu spekulovat.
Ovšem to, s jakým produktem byla ochotna vstoupit do F1, to je neomluvitelné.Snad to teď napraví. Budou to mít ale hodně těžké, skloubit spolehlivost a výkonost v benchmarku Mercedesu a Ferrari.To je snad každému jasné.To samé Renault.
Bylo by dobré, kdyby přestali motory výkonem a spolehlivostí do vysledků kvalifikace a ať si to všichni v race módech rozdaj na trati.
-
-
-
-
-
GRAHAM
11:54 07.12.2018 77.236.218.XXXJe pravda že kvalifikační mód ma Ferrari lepší, pak se karta lehce obratí v race módu, u těch dvou motor imho vůbec nerozhoduje,
Vypadá to, že výkon motorů půjde nahoru ve zcela stejném módu jako minulé roky.
Takže pokud Honda a Renault nezvýší výkon o mnohem více , než je meziroční standart, pojede to bohužel ve stejných kolejích.-
Adi
12:14 07.12.2018 81.19.11.XXXJaké koleje máš na mysli? Rok 2014 a 2015, kde byl Mercedes 1s před ostatními? Nebo 2016, kdy Ferrari udělalo skok a i RB s Renaultem ukázali, že mají správnou cestu? Nebo rok 2017, kdy to byl regulérní boj mezi Ferrari a Mercedesem a RB jim byl nejblíže od začátku hybrid éry? Nebo letos, kdy mělo Ferrari minimálně 2/3 sezóny o malinko lepší balík než Mercedes a RB byl minimálně ve čtyřech závodech nejlepší auto a v dalších závodech tvrdě na špici útočil? Nechci se bavit jen o PJ, ale je jisté, že v race módu si letos byli 3 výrobci (M, F a R) natolik blízko, že to nebyl rozhodující faktor. V kvalifikaci je to jinak, tam Renault ztrácel cca 50 ps a Honda taktéž. Hondu v race módu nelze moc hodnotit, protože TR mělo slabé piloty a ani šasi nebylo žádná sláva, každopádně šlo celkem pěkně vypozorovat, že na R v race módu ztráceli (o F a M nemluvě). Takže nevím jak ty, ale já nevidím žádné stejné koleje, já vidím skvělou příští sezónu, kde budou (snad) 4 týmy v první lize těsně následované Mclarenem a FI. Jelikož kvůli novému křídlu nebude snadné okopírovat loňské šasi Ferrari, otrocké týmy Sauber a Haas se, počítám, lehce propadnou. Navíc se dá očekávat další přiblížení se ve výkonech všech výrobců.Já vidím vlak na konci nádraří, kdy se z mnoha kolejí stávají 2-
GRAHAM
12:54 07.12.2018 77.236.218.XXXBavím se pouze o motorech a Renaultu chybělo v race módu 15 až 20 kW a v kvalifikaci 40kW a to byl pro RB rozhodující faktor a dopručil bych brát v potaz, že i v race módu, se používají ostřejší režimy, které Renault neměl.
Pokud Honda a Renault nenavýší výkon více než ty dva v předu, mezera zůstane, což je špatně. Výkonově se to může zase i roztáhnout.
Po posledním upgrade Honda v kvalifikačním režimu Renault předčila, není potřeba to okecávat.
-
Adi
13:49 07.12.2018 81.19.11.XXXTady se úplně neshodneme. Renault C spec. nebyl v kvalifikaci méně výkonný než poslední specifikace Hondy. Tvá čísla jsou pouze čísla, která řekl RB a nikdo z továrního týmu nikdy nepotvrdil. Naopak co se opakovaně psalo byl rozdíl v race módu 15 - 20 koní, né kW. Ale to asi není podstatné. Podstatné je, že deficit mezi PJ M a R se kontinuálně snižuje a letos byl nejmenší. Jasně, něco málo chybělo i na spolehlivosti. Nikdo kromě zasvěcených neví přesné výkony, ani přesné rozdíly mezi PJ. Opakovaně zde již několik let tvrdím, že se na to nelze dívat pouze z pohledu výkonu PJ, ale jako na celé balíky (PJ + šasi + piloti + práce s pneu) týmů a tady je vidět celkem jasně ústup nadvlády týmů s PJ M na úkor týmů s PJ F a PJ R, viz. letošní pořadí v PK. Tedy bavit se pouze o motorech můžeme, ale vždy to budou jen více, či méně přesné odhady, nikoliv realita Grahame. -
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek