DISKUZE K ČLÁNKU "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko

Vedení Red Bull je spokojeno s probíhajícím vývojem v továrnách a věří, že po odchodu od Renaultu bude mít příští rok s Hondou opět šanci na zisk mistrovského titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 05.11.2018 14:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 02.11.2018 13:25
Tak jsem se koukal na to jak si týmy na motorech… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2018 13:23
Jak může být nátlak na Hondu prezentování čísel… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2018 12:53
Uvidíme, co spojení RB Honda přinese. Těším se na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Od Helmuta hodně odvážné tvrzení, a ten odhad ztráty beru z rezervou, ale když se podívám na loňské TR a jeho ztrátu na vítěze v kvalifikaci loni, když měli Renault, a letos, když mají Hondu, je 0,3-0,6 sekundy ve prospěch Hondy. To znamená že pokud loni RB ztrácel na PP do půl vteřiny s Renaultem, tak letos s Hondou už by o něj reálně mohl bojovat.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Kde si na ta čísla došel? To je nějaký průměr za celou sezóny? Nebo tvůj odhad? Já vidím pouze to měřitelné a to je fakt, že si TR s Hondou oproti loňsku celkem zásadně pohoršilo. Tolik čísla. Ale jelikož nejsem pouze zastánce čísel, tak určitě je vidět, že na jedno kolo mají nyní větší potenciál než loni touto dobou, to bez debat.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        37.188.183.XXX
        Ja myslel, ze uz si ty cisla cetl i jinde. Rikal to snad Horner nebo kdo.
        Hodnotit Jondu podle schopnosti TR je asi tak vypovidajici, jako hodnotit Mercedes podle Williamsu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Jsou to kvalifikace z VC Japonska, USA a Mexika letos a loni. Například loni v Mexiku ztráto na pole 2,2 sekundy, letos 1,8 sekundy. Koukal jsem pochopitelně na poslední závody kde má Honda nejvýkonější motor letos a kdy už má TR odladěné jeho usazení, jaký byl odstup v prvních závodech nevím, ale to není podstatné, protože příští rok bude RB jezdit s motorem který bude blízký tomu, co má TR k dispozivci na konci sezony. A pokud je pravda co tvrdí TR, že vývoji auta moc nedali, a je jasné, že M a F na vývoj tlačili co to dá, jde ten posun oproti čelu na vrub motoru.

        PS: na těch časech je jedna věc děsivá, loni jelo ty kvalifikace v USA a Mexiku TR naplno, protože jim šlo o lepší pozici na startu a body, letos měli penalizace za výměnu PU, a tudíž je nic nenutilo jet naplno... a přesto se zlepšili.

        To měřitelné v čem si TR pohoršilo je podle tebe co???

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Počkej, koukám že v tom plaveš, Honda měla v Mexiku specifikaci 2. Rozhodně ne tu nejsilnější....

          Ona je otázka, když jsou zcela jiné pneumatiky, zda to lze relevantně porovnat. Porovnat lze všechno, ale je otázka co to řekne o motorech.

          Ber v potaz, že naopak v Mexiku se PJ srovnávají, takže jak Renault tak Honda jsou konkurence schopné, to jest výkonově srovnatelné. Tam je to spíše o tom zbytku.....

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • B2SoS

            B2SoS

            85.207.74.XXX
            To jo, ale Airwar porovnává Mexiko s Mexikem a posun mezi lety a to je relevantní.
            Ani jiná pneu nehrají roli, ovlivní jak TR, tak špičku, ke které srovnáváme.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To zcela jistě ano, ale jak v tom najdeš o kolik je lepší motor, mi není jasné.....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • B2SoS

                B2SoS

                85.207.74.XXX
                Je fakt, že čistě motor v tom nepřečte nikdo. Ale posun tam prostě je. TR si prostě nepohoršilo, resp. tvrzení, že si motorově pohoršilo by mělo být pokaždé doprovázené tím, že motorovou ztrátu nejen dohnali, ale ještě předehnali šasi. A to je další spekulativní vyjádření...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Jasný, jenže tou samou optikou si polepšil i Mclaren, Přesto jsou tam kde jsou. ( šásko zcela špatné) TR má teď zhruba stejně bodů jako Mclaren loni a to na tom byla Honda spolehlivostně mnohem hůře. Honda zvedla výkon, o tom žádná. Ale těch motorů....Renault taky zvednul výkon. Posun tam je taky..... Mclaren 4 motory, Honda jede po 8.....

                  Je mi jasné, že jde spíše o budoucnost a tak to bylo i bráno, ale F1 je závodění a způsob jakým Honda funguje, to jest vylepšuje motor, do F1 určitě nepatří.......

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Honda si hodně polepšila, ale srovnávat loňské Mexiko s letošním Mexikem kde loni ti jezdci nastoupili na rychlo místo Sainze a Kvjata, a bez přípravy, to to strašně deformuje. Koukněte jak začínal třeba Vandoorne, dostával od Alonsa sekundu, a to měl za sebou celé předsezonní testy! Ono hlavně je docela zarážející že loni dostali v závodě nálož jen jedno kolo a letos 2. A to neplatí jen pro ně.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Obávám se že jsi neporozumněl psanému textu. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Vůbec neberes v potaz složení pilotů TR loni v Mexiku a letos. Jiné smesy pneumatik a dal TR vloni od asijské části nemělo žádnou podporu Renaultu a jelo s dosti utlumenymi motory. Brát jako argument, ze díky výměny komponent nejeli naplno vůbec neberu, naopak, to, ze mají dvojnásobnou spotřebu dílu opravdu není argument pro Hondu, ale proti Hondě. Až má výjimky jezdí TR o dost hůře než loni a počet bodu + aktuální pozice v PK to jen dokazuje. uznávám, ze loni za TR jezdil skvěle Sainz, který je oproti těm patlalum, kteří tam sou letos někde jinde.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            To jaké argumenty bereš či nebereš je tvoje věc. Já na sport a Formuli 1 i sázím a proto si nemohu dovolit se nechat ovlivňovat city. Prostě když se na to dívám co nejobjektivněji, tak tvrdím, že Honda stáhla konkurenci a že příští rok bude Honda lepší než Renault z ohledu výkonu. Spolehlivost věřím tomu, že budou schopni odjet sezonu se čtyřmi motory. A věřím, že RB bude schopno ve více závodech bojovat o vítězství.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Jo, to je fajn, že vsázíš a že si tedy profesionál bez emocí. Ještě není úplný konec sezóny, ale již nyní se dá s určitostí konstatovat, že Mclaren si přechodem na Renault dost pomohl (dle počtu bodů v PK) a TR dost pohoršilo (dle počtubodů v PK). Jestli sleduješ F1 dobře, tak vidíš, jak se v závodech TR dlouhodobě pohybuje a že body jsou až na vyjímky pouze shoda okolností a štěstí s tím, že od nejlepších týmů středu pole dostávají 40s a více za závod nehledě na to, jestli mají 3. specifikaci, nebo 2. specifikaci Hondy. Takže jediný, co vidím je zlepšení na jedno kolo (ale stejně to na TOP 10 nestačí) a druhá nejhorší rychlost v závodě. Poslední vybojované body má TR z Belgie, spoléhat na to, že každý závod odpadne 6 lepších vozů, nebo budou diskvalifikace opravdu nejde. Honda příští rok nebude lepší než Renault, nejsou k tomu žádné relevantní indicie. Naopak si myslím, že Renault bude schopen RB porazit a Mclaren si hravě poradí s TR. Každopádně se na to spojení RB Honda těším.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Lobo

    Lobo

    89.102.79.XXX
    Fandim,ale silne neverim. Letos snad jedinej motor Hondy neodjel,co mel.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      89.24.51.XXX
      Nikdo se ale o zivotnosti motoru nebavi. Takze ano, Honda bude klidne o 10kw pozadu, ale muze po chvilce schoret.
      Neverim tem hodnotam a ani moc neverim ve spolehlivost hondy. Chtej delat opet novej motor. Letos se jim ani na stare verzi spolehlivost nevyskytuje.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lobo

        Lobo

        89.102.79.XXX
        Tak jestli tim nemysli pri normalni zivotnosti motoru,tak to nemusi ani vyslovovat. To je jako rict,ze auto ma nulovou spotrebu a uz nevyslovit,ze tim myslim pri vypnutym stavu. S trochou nadsazky 😉

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Tak jelikož se Honda v hybrid éře nikdy ani nepřiblížila normální životnosti jedné PJ, je pochopitelná Pokyho pochybnost nad spolehlivostí.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Uvidíme, co spojení RB Honda přinese. Těším se na to. Již tato prohlášení jsou tlakem na Hondu.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jak může být nátlak na Hondu prezentování čísel od Hondy. Navíc je to normální. Loni taky prohlašoval Mclaren, že jim nový motor zajistí návrat na špici. 03

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama