DISKUZE K ČLÁNKU "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko
Vedení Red Bull je spokojeno s probíhajícím vývojem v továrnách a věří, že po odchodu od Renaultu bude mít příští rok s Hondou opět šanci na zisk mistrovského titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 6 lidí)
02.11.2018 13:25
Tak jsem se koukal na to jak si týmy na motorech… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
16:17 31.10.2018 176.74.141.XXXOd Helmuta hodně odvážné tvrzení, a ten odhad ztráty beru z rezervou, ale když se podívám na loňské TR a jeho ztrátu na vítěze v kvalifikaci loni, když měli Renault, a letos, když mají Hondu, je 0,3-0,6 sekundy ve prospěch Hondy. To znamená že pokud loni RB ztrácel na PP do půl vteřiny s Renaultem, tak letos s Hondou už by o něj reálně mohl bojovat.-
Adi
17:03 31.10.2018 81.19.11.XXXKde si na ta čísla došel? To je nějaký průměr za celou sezóny? Nebo tvůj odhad? Já vidím pouze to měřitelné a to je fakt, že si TR s Hondou oproti loňsku celkem zásadně pohoršilo. Tolik čísla. Ale jelikož nejsem pouze zastánce čísel, tak určitě je vidět, že na jedno kolo mají nyní větší potenciál než loni touto dobou, to bez debat.-
airwar1939
20:09 31.10.2018 176.74.141.XXXJsou to kvalifikace z VC Japonska, USA a Mexika letos a loni. Například loni v Mexiku ztráto na pole 2,2 sekundy, letos 1,8 sekundy. Koukal jsem pochopitelně na poslední závody kde má Honda nejvýkonější motor letos a kdy už má TR odladěné jeho usazení, jaký byl odstup v prvních závodech nevím, ale to není podstatné, protože příští rok bude RB jezdit s motorem který bude blízký tomu, co má TR k dispozivci na konci sezony. A pokud je pravda co tvrdí TR, že vývoji auta moc nedali, a je jasné, že M a F na vývoj tlačili co to dá, jde ten posun oproti čelu na vrub motoru.
PS: na těch časech je jedna věc děsivá, loni jelo ty kvalifikace v USA a Mexiku TR naplno, protože jim šlo o lepší pozici na startu a body, letos měli penalizace za výměnu PU, a tudíž je nic nenutilo jet naplno... a přesto se zlepšili.
To měřitelné v čem si TR pohoršilo je podle tebe co???-
GRAHAM
21:11 31.10.2018 77.236.218.XXXPočkej, koukám že v tom plaveš, Honda měla v Mexiku specifikaci 2. Rozhodně ne tu nejsilnější....
Ona je otázka, když jsou zcela jiné pneumatiky, zda to lze relevantně porovnat. Porovnat lze všechno, ale je otázka co to řekne o motorech.
Ber v potaz, že naopak v Mexiku se PJ srovnávají, takže jak Renault tak Honda jsou konkurence schopné, to jest výkonově srovnatelné. Tam je to spíše o tom zbytku.....-
-
-
B2SoS
09:22 01.11.2018 85.207.74.XXXJe fakt, že čistě motor v tom nepřečte nikdo. Ale posun tam prostě je. TR si prostě nepohoršilo, resp. tvrzení, že si motorově pohoršilo by mělo být pokaždé doprovázené tím, že motorovou ztrátu nejen dohnali, ale ještě předehnali šasi. A to je další spekulativní vyjádření...-
GRAHAM
09:32 01.11.2018 77.236.218.XXXJasný, jenže tou samou optikou si polepšil i Mclaren, Přesto jsou tam kde jsou. ( šásko zcela špatné) TR má teď zhruba stejně bodů jako Mclaren loni a to na tom byla Honda spolehlivostně mnohem hůře. Honda zvedla výkon, o tom žádná. Ale těch motorů....Renault taky zvednul výkon. Posun tam je taky..... Mclaren 4 motory, Honda jede po 8.....
Je mi jasné, že jde spíše o budoucnost a tak to bylo i bráno, ale F1 je závodění a způsob jakým Honda funguje, to jest vylepšuje motor, do F1 určitě nepatří.......
-
Situs
09:46 01.11.2018 85.70.164.XXXHonda si hodně polepšila, ale srovnávat loňské Mexiko s letošním Mexikem kde loni ti jezdci nastoupili na rychlo místo Sainze a Kvjata, a bez přípravy, to to strašně deformuje. Koukněte jak začínal třeba Vandoorne, dostával od Alonsa sekundu, a to měl za sebou celé předsezonní testy! Ono hlavně je docela zarážející že loni dostali v závodě nálož jen jedno kolo a letos 2. A to neplatí jen pro ně.
-
-
-
-
-
-
-
Adi
19:56 01.11.2018 83.240.61.XXXVůbec neberes v potaz složení pilotů TR loni v Mexiku a letos. Jiné smesy pneumatik a dal TR vloni od asijské části nemělo žádnou podporu Renaultu a jelo s dosti utlumenymi motory. Brát jako argument, ze díky výměny komponent nejeli naplno vůbec neberu, naopak, to, ze mají dvojnásobnou spotřebu dílu opravdu není argument pro Hondu, ale proti Hondě. Až má výjimky jezdí TR o dost hůře než loni a počet bodu + aktuální pozice v PK to jen dokazuje. uznávám, ze loni za TR jezdil skvěle Sainz, který je oproti těm patlalum, kteří tam sou letos někde jinde.-
airwar1939
21:37 01.11.2018 176.74.141.XXXTo jaké argumenty bereš či nebereš je tvoje věc. Já na sport a Formuli 1 i sázím a proto si nemohu dovolit se nechat ovlivňovat city. Prostě když se na to dívám co nejobjektivněji, tak tvrdím, že Honda stáhla konkurenci a že příští rok bude Honda lepší než Renault z ohledu výkonu. Spolehlivost věřím tomu, že budou schopni odjet sezonu se čtyřmi motory. A věřím, že RB bude schopno ve více závodech bojovat o vítězství.-
Adi
11:48 02.11.2018 81.19.11.XXXJo, to je fajn, že vsázíš a že si tedy profesionál bez emocí. Ještě není úplný konec sezóny, ale již nyní se dá s určitostí konstatovat, že Mclaren si přechodem na Renault dost pomohl (dle počtu bodů v PK) a TR dost pohoršilo (dle počtubodů v PK). Jestli sleduješ F1 dobře, tak vidíš, jak se v závodech TR dlouhodobě pohybuje a že body jsou až na vyjímky pouze shoda okolností a štěstí s tím, že od nejlepších týmů středu pole dostávají 40s a více za závod nehledě na to, jestli mají 3. specifikaci, nebo 2. specifikaci Hondy. Takže jediný, co vidím je zlepšení na jedno kolo (ale stejně to na TOP 10 nestačí) a druhá nejhorší rychlost v závodě. Poslední vybojované body má TR z Belgie, spoléhat na to, že každý závod odpadne 6 lepších vozů, nebo budou diskvalifikace opravdu nejde. Honda příští rok nebude lepší než Renault, nejsou k tomu žádné relevantní indicie. Naopak si myslím, že Renault bude schopen RB porazit a Mclaren si hravě poradí s TR. Každopádně se na to spojení RB Honda těším.
-
-
-
-
-
-
Poky
15:32 31.10.2018 89.24.51.XXXNikdo se ale o zivotnosti motoru nebavi. Takze ano, Honda bude klidne o 10kw pozadu, ale muze po chvilce schoret.
Neverim tem hodnotam a ani moc neverim ve spolehlivost hondy. Chtej delat opet novej motor. Letos se jim ani na stare verzi spolehlivost nevyskytuje. -
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek