DISKUZE K ČLÁNKU "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko
Vedení Red Bull je spokojeno s probíhajícím vývojem v továrnách a věří, že po odchodu od Renaultu bude mít příští rok s Hondou opět šanci na zisk mistrovského titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 6 lidí)
02.11.2018 13:25
Tak jsem se koukal na to jak si týmy na motorech… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
14:35 05.11.2018 90.176.154.XXX
RB má super šasí, ale rozdíl proti F a M bude v desetinách (podle trati). Renault ale očividně na motoru hodně zapracoval a už to je i spolehlivější. A taková stabilizace si vezme hodně času.
Na druhou stranu, Honda pojede příští rok 4 motory na dráze. Bude tam velký rozdíl ve sběru dat.
Každopádně tak jako tak, na spolupráci RB/Honda se hodně těším. Honda má konečně šanci být ve špičkovém šasí bez kompromisů.
Na druhou stranu, Honda pojede příští rok 4 motory na dráze. Bude tam velký rozdíl ve sběru dat.
Každopádně tak jako tak, na spolupráci RB/Honda se hodně těším. Honda má konečně šanci být ve špičkovém šasí bez kompromisů.
dannak
10:56 04.11.2018 89.177.48.XXX
To, jak moc zaostava nebo dokonce vede RB pred/za F nebo M vic nez cokoli jineho zalezi na profilu a vlastnostech trati. Nekde proste jen nejde vytezit motorova vyhoda F/M a tam to RB docela jede, jinde zas, kde motor vytezit jde, tam proste zaostava.
A je samozrejme tazka, jak moc "dokonala" aerodynamika RB kompromituje napr. chlazeni motoru, tedy v dusledku schopnost jet nejakou dobu na max. vykon.
A je samozrejme tazka, jak moc "dokonala" aerodynamika RB kompromituje napr. chlazeni motoru, tedy v dusledku schopnost jet nejakou dobu na max. vykon.
jon
16:15 03.11.2018 90.176.154.XXX
Uvidíme příští rok, ale musím Ti dát po dlouhé době za pravdu v tom, že aktuální specifikace Renaultu vypadá hodně nadějně. Mercedes a Ferrari jedou sice lehce utlumené, ale i kdyby tam pustili 100% výkon, určitě by za nimi RB neplápolal 0,5s pomaleji. Respektive že je to velký pokrok potvrdil i Horner. A jak se zdá, Renault už konečně našel i lék na spolehlivost. Honda se také posunula, ale stále mi přijde, že se plácají v podobných vodách, jako loni touto dobou Renault. Výkon tam také byl, ale úmrtnost jednotek byla šílená.
jon
12:04 03.11.2018 90.176.154.XXX
Grahame, nedělej černobílé závěry. Renault umí také pustit výkon a odepsat motor za jeden až dva víkendy. To už nám dokonce loni předvedl. Letos je na tom o dost lépe. Když to vezmu kolem a kolem, pořád platí ten vzorec F a M, Renault -0,5 roku, Honda -1 - 1,5 roku.
airwar1939
13:25 02.11.2018 176.74.141.XXX
Tak jsem se koukal na to jak si týmy na motorech Renault a Honda meziročně polepšili či pohoršili, pokud jde o výkonnost na kolo v kvalifikaci, porovnával jsem motorové tratě, kde motor hraje významnou roli:
TorroRosso: Itálie 2017 - 2,7sec, 2018 - 2,2 sec; Belgie 2017 3,1 sec, 2018 - 2,3 sec
tedy jinak řečeno si TR výkonnostně oproti špičce meziročně polepšilo, přestup na Hondu se zjevně vyplatil
RedBull: Itálie 2017 - 1,5sec, 2018 - 1,5 sec; Belgie 2017 0,8 sec, 2018 - 1,0 sec
RedBull je na stejném odstupu, v obou sezonách používá Renault
McLaren: Itálie 2017 - 1,9 sec, 2018 - 3,4 sec; Belgie 2017 2,5 sec, 2018 - 3,4 sec
McLaren meziročně významně zpomalil, jistě má více bodů než loni, ale z hlediska boje o špičku mu přestup nepomohl.
Minimálně data při porovnání RedBullu a TorroRosso jsou zajímavá, RedBull určitě meziroční vývoj nešidí, přesto Ferrari a Mercedes nestáhnul ani o píď, TorroRosso naopak vůz příliš nevylepšuje, přesto špičku znatelně stahuje. Začínám ten optimizmus Marka docela chápat.
TorroRosso: Itálie 2017 - 2,7sec, 2018 - 2,2 sec; Belgie 2017 3,1 sec, 2018 - 2,3 sec
tedy jinak řečeno si TR výkonnostně oproti špičce meziročně polepšilo, přestup na Hondu se zjevně vyplatil
RedBull: Itálie 2017 - 1,5sec, 2018 - 1,5 sec; Belgie 2017 0,8 sec, 2018 - 1,0 sec
RedBull je na stejném odstupu, v obou sezonách používá Renault
McLaren: Itálie 2017 - 1,9 sec, 2018 - 3,4 sec; Belgie 2017 2,5 sec, 2018 - 3,4 sec
McLaren meziročně významně zpomalil, jistě má více bodů než loni, ale z hlediska boje o špičku mu přestup nepomohl.
Minimálně data při porovnání RedBullu a TorroRosso jsou zajímavá, RedBull určitě meziroční vývoj nešidí, přesto Ferrari a Mercedes nestáhnul ani o píď, TorroRosso naopak vůz příliš nevylepšuje, přesto špičku znatelně stahuje. Začínám ten optimizmus Marka docela chápat.
Adi
11:48 02.11.2018 81.19.11.XXX
Jo, to je fajn, že vsázíš a že si tedy profesionál bez emocí. Ještě není úplný konec sezóny, ale již nyní se dá s určitostí konstatovat, že Mclaren si přechodem na Renault dost pomohl (dle počtu bodů v PK) a TR dost pohoršilo (dle počtubodů v PK). Jestli sleduješ F1 dobře, tak vidíš, jak se v závodech TR dlouhodobě pohybuje a že body jsou až na vyjímky pouze shoda okolností a štěstí s tím, že od nejlepších týmů středu pole dostávají 40s a více za závod nehledě na to, jestli mají 3. specifikaci, nebo 2. specifikaci Hondy. Takže jediný, co vidím je zlepšení na jedno kolo (ale stejně to na TOP 10 nestačí) a druhá nejhorší rychlost v závodě. Poslední vybojované body má TR z Belgie, spoléhat na to, že každý závod odpadne 6 lepších vozů, nebo budou diskvalifikace opravdu nejde. Honda příští rok nebude lepší než Renault, nejsou k tomu žádné relevantní indicie. Naopak si myslím, že Renault bude schopen RB porazit a Mclaren si hravě poradí s TR. Každopádně se na to spojení RB Honda těším.
airwar1939
21:37 01.11.2018 176.74.141.XXX
To jaké argumenty bereš či nebereš je tvoje věc. Já na sport a Formuli 1 i sázím a proto si nemohu dovolit se nechat ovlivňovat city. Prostě když se na to dívám co nejobjektivněji, tak tvrdím, že Honda stáhla konkurenci a že příští rok bude Honda lepší než Renault z ohledu výkonu. Spolehlivost věřím tomu, že budou schopni odjet sezonu se čtyřmi motory. A věřím, že RB bude schopno ve více závodech bojovat o vítězství.
airwar1939
21:27 01.11.2018 176.74.141.XXX
A to tvrdí honda a nebo novináři? Jen že to není tak dávno co novináři tvrdili opak.
Adi
19:56 01.11.2018 83.240.61.XXX
Vůbec neberes v potaz složení pilotů TR loni v Mexiku a letos. Jiné smesy pneumatik a dal TR vloni od asijské části nemělo žádnou podporu Renaultu a jelo s dosti utlumenymi motory. Brát jako argument, ze díky výměny komponent nejeli naplno vůbec neberu, naopak, to, ze mají dvojnásobnou spotřebu dílu opravdu není argument pro Hondu, ale proti Hondě. Až má výjimky jezdí TR o dost hůře než loni a počet bodu + aktuální pozice v PK to jen dokazuje. uznávám, ze loni za TR jezdil skvěle Sainz, který je oproti těm patlalum, kteří tam sou letos někde jinde.
Adi
19:46 01.11.2018 83.240.61.XXX
No pokud vím, tak C spec. Zvládla 2 závody ve dvou autech a je minimálně stejně vykoná v kvalifikaci jako to nejsilnější, co Honda předvedla. B spec R je rozhodne lepší a úplně rozhodne spolehlivější než B spec H. V Mexiku byla B spec R nejlepší motor (komplexně). Ale to je jedno, jediné, kdo tvrdí, ze je H před R je RB. Výsledky na trati ukazuji něco jiného. Ukazuji hlavně to, ze sasi, piloti a práce pneu je již více než diference ve výkonech PJ. Příští rok skončí kvalifikační režimy M a F, protože FIA konečně “zalatala” díru v pravidlech a v race módu budeme mít rozdíly max 10 - 15 kW rozdíl, což nehraje roli a ani to není měřitelné. Tak jako letos bude rozhodovat spolehlivost. Kdyby neměl RB letos tak mizernou spolehlivost (a tím rozhodne nemyslím motor) a Vesttapen nejezdil první polovinu sezóny vyloženě bídně, byl by RB 2. v PK. Zopakovat příští rok tyto výkony bude pro RB při kombinaci jejich spolehlivosti a spotřebou komponent Hondy absolutně nereálné...
GRAHAM
17:01 01.11.2018 77.236.218.XXX
Adi občas tě nechápu. Honda už našla více výkonu než renault na trati, sice tam není spolehlivost "ověřená", ale našla ho, snaží se ho dostat na trať. V kvalifikačním režimu, už je před Renaultem a co se píše tak cca +- o 30 koní. Jasně, nevíme kolik ten motor vydrží, ale našli to a mají to k dispozici, ač nevím zda nemusí v závodě tlumit, něco se o tom psalo. Renault teď nemá nic na trati silnějšího a funkčního než je specifikace 2. To je realita. Tu neokecáš....i sám CA řekl že Honda je na úrovni Renaultu ( race mód, takže slovo uroveň znamená, že jsou i kapku silnější. Proč, protože spec. 3 nefunguje, nejezdí. Takže odhaduji že tam někde se Honda nachází. ( race módú) Kvalda mód je cca o 20 koní vejš....teda cca +- 850.
Jak Renault, tak Honda bude mít pro rok 2019 zcela nový motor. Jak tyto motory na tom budou, nevíme.O kolik to zvednou F a M nevíme a to je všechno co víme.
Myslím že tohle ja tak nějak realné....
Jedině snad, že by nám to přišel vysvětlit někdo od vedle, hned by si měl jasno.
Jak Renault, tak Honda bude mít pro rok 2019 zcela nový motor. Jak tyto motory na tom budou, nevíme.O kolik to zvednou F a M nevíme a to je všechno co víme.
Myslím že tohle ja tak nějak realné....
Jedině snad, že by nám to přišel vysvětlit někdo od vedle, hned by si měl jasno.
Situs
09:46 01.11.2018 85.70.164.XXX
Honda si hodně polepšila, ale srovnávat loňské Mexiko s letošním Mexikem kde loni ti jezdci nastoupili na rychlo místo Sainze a Kvjata, a bez přípravy, to to strašně deformuje. Koukněte jak začínal třeba Vandoorne, dostával od Alonsa sekundu, a to měl za sebou celé předsezonní testy! Ono hlavně je docela zarážející že loni dostali v závodě nálož jen jedno kolo a letos 2. A to neplatí jen pro ně.
GRAHAM
09:32 01.11.2018 77.236.218.XXX
Jasný, jenže tou samou optikou si polepšil i Mclaren, Přesto jsou tam kde jsou. ( šásko zcela špatné) TR má teď zhruba stejně bodů jako Mclaren loni a to na tom byla Honda spolehlivostně mnohem hůře. Honda zvedla výkon, o tom žádná. Ale těch motorů....Renault taky zvednul výkon. Posun tam je taky..... Mclaren 4 motory, Honda jede po 8.....
Je mi jasné, že jde spíše o budoucnost a tak to bylo i bráno, ale F1 je závodění a způsob jakým Honda funguje, to jest vylepšuje motor, do F1 určitě nepatří.......
Je mi jasné, že jde spíše o budoucnost a tak to bylo i bráno, ale F1 je závodění a způsob jakým Honda funguje, to jest vylepšuje motor, do F1 určitě nepatří.......
B2SoS
09:22 01.11.2018 85.207.74.XXX
Je fakt, že čistě motor v tom nepřečte nikdo. Ale posun tam prostě je. TR si prostě nepohoršilo, resp. tvrzení, že si motorově pohoršilo by mělo být pokaždé doprovázené tím, že motorovou ztrátu nejen dohnali, ale ještě předehnali šasi. A to je další spekulativní vyjádření...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek