DISKUZE K ČLÁNKU "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko

Vedení Red Bull je spokojeno s probíhajícím vývojem v továrnách a věří, že po odchodu od Renaultu bude mít příští rok s Hondou opět šanci na zisk mistrovského titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda bude na Ferrari a Mercedes 2019 ztrácet jen 10 kW, to doženeme autem," tvrdí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 05.11.2018 14:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 02.11.2018 13:25
Tak jsem se koukal na to jak si týmy na motorech… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2018 13:23
Jak může být nátlak na Hondu prezentování čísel… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2018 12:53
Uvidíme, co spojení RB Honda přinese. Těším se na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Souhlas, bojovna prohlášení musí byt. Každopádně letošní výsledky Hondy v sasi TR opravdu nenaznacuji, ze budou příští rok schopni bojovat motorově s F a M. V závodním režimu je do 20 ps i Renault již skoro 2 roky a RB stále nebojuje o tituly. Každopádně jestli bude RB tak moc poruchovy jako letos, motor můžou mít třeba nejlepší a stejně jim to nepomůže...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Souhlas v tom, že ani příští rok nečekám boj o titul. S výkonovým odstupem tradičně souhlasit nebudu. Všechny čísla, co jsem kde četl ukazovaly něco jiného.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Ona to nemusí být nepravda. Ale záleží, kdy ten výkon mám. Jestli ho mám v 15.000 otáčkách, ve kterých ten motor nelze provozovat celý závod nebo jestli mám výkonovou křivku posazenou výš na úkor výkonu ve středním spektru otáček. Je tam hodně proměnných a vyjádření výkonového deficitu v číslech je vždy hodně nešťastné. Stejně jako to udělal teď Helmut. Jestli bude mít motor ve špičce o 10kW méně a mezi 6-10 tisíci otáčkami bude mít o 20 kW více, tak byť z toho motoru nebude hvězda speedtrapu, bude o sekundu rychlejší na kolo i na méně technické trati, v Maďarsku i o více.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Mike 17.....Jenže ty čísla byl maximální výkon, co jsi četl... Kvalifikační... Tam je Renault špatnej.

            CA opravdu někdy srpnu tvrdil :
            Veríme, že v pretekoch na Ferrari a Mercedes stále strácame päť až desať kilowattov a sme 20 až 30 kW pred Hondou." Honda teda podľa údajov Renaultu zaostávala o približne 35 kW.

            Posléze ale HONDA výkon navýšila.....a jen upřesním CA řeší RACE MÓD.

            A pak začal CA říkat že Honda je zpět a že je na úrovní Renaultu. A v kvaldě už asi Honda Renault i předčí....

            Takže myslím že to tak +- může být.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.81.XXX
              Možná, že někdy těch 20k opravdu měli, ale po celé 2 roky? Na trati to vypadalo tak nějak asi jen v Mexiku. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Já se bavím o letošku....měni se logicky s upgrade jednotlivých výrobců.

                Je škoda, že nejsou čísla kolik kdo tlumí motory. Je ale jasné, že těch módů je tam mrtě, takže je to jak kdy. Když potřebují, tak zaberou...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.14.XXX
    Mám trochu obavy o hondí spolehlivost. Když si RB vybere penalizace na okruzích kde jim to jde, neobával bych se toho - viz Max v Austinu z konce na 2. místo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Chvástání předchází pád a v F1 obzvlášť, Mclaren může vyprávět 13

    Nicméně příští rok je rokem pravdy pro Hondu (podobně jako letošek byl pro zmiňovaný Mclaren), takže se to poměrně rychle vyřeší. Těším se 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Honda si popřípadě někoho sežene, ale RedBull prohlásil že odejde z F1 pokud jim spojení s Hondou nenaplní očekávání. Takže 10kW, snad to nebude 15 12

      Jinak já jim co do výkonu celkem věřím, hlavně kvalifikačním, ale se spolehlivostí už jsem docela skeptický. Ale kdyby cílili úspěšně alespoň na 4 závody výdrže na agregát, to znamená nějaké 2 penalizace s minimalizací škod, kdo ví, dalo by se.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama