DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit
Honda si tento týden opět vyzkouší svou vylepšenou pohonnou jednotku, kterou do vozů Toro Rosso nasadila již minulý týden v pátek během tréninků v Soči. Kvůli potížím ale jejich závodní debut odložila.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
02.10.2018 13:56
Já jsem při info o výkonech motorů dost skeptický… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
10:02 02.10.2018 81.19.11.XXXMyslím si, že minimálně v Abu Dabí by měli s C spec. odjet, určitě za ty dva závody nasbírali plno dat a ví, kde ty SW kalibrační chybky byly... Dále si myslím, že je chyba, že C pec. nenasadil tovární tým :/ Máš Petře nějaké bližší informace o tom, proč se Renault chová řekněme takto nelogicky? Navíc, když po pátku v Rusku viděli, že na TOP10 nemají... nerozumím tomu. -
-
-
Adi
07:55 02.10.2018 95.82.135.XXX25 ps je dobra práce. Takže jejich poslední specifikace přidala o 5 ps více než Renault, ale to nasazení je zatím dost diskutabilní. Všichni kromě Ferrari mají letos problem nasadit svoje poslední specifikace. Ale Honda nemá data ze závodu, jsko jediná nedotahla víkend s novým motorem až do konce, což pro ne není pozitivní. Porovnávat, zda mají ICE nyní lepší než Renault je těžké, víme jen ze Honda na Renault stáhla 5 ps. Otázka zní, byl ten rozdíl jen 5 ps či méně před upgrade? To si nemyslím.-
Mike17
08:48 02.10.2018 185.149.130.XXXJá si to myslím. I nezávislá měření ukazovala, že Honda měla při nejmenším stejný výkon, než "B" Renaultu. Teď budou lepší, ovšem jestli to bude fungovat.
Tedy pro RB dobrý zpráva. Nejen, že se nemusí bát nějakého propadu, ale budou mít snad i větší šanci konečně bojovat o titul.-
airwar1939
08:57 02.10.2018 176.74.141.XXXDá se předpokládat že jakmile vyladí chování motoru a součinnost všech jeho částí, výkon specifikace ještě naroste, nárust výkonu je pro další zlepšování zásadní, vše ostatní tedy spolehlivost či kalibrace se dá dotáhnout postupně. Já vnímám jako pozitivní to že Honda běhe mcelé sezony navyšuje jak výkon, tak i spolehlivost. -
Adi
09:25 02.10.2018 81.19.11.XXXVěřit, že se zástavba nového motoru nijak na šasi neprojeví a navíc si myslet, že si RB s Hondou polepší hned od prvního závodu je dost ambiciozní představa. Dále nevím, jaká nezávislá měření máš na mysli, ale b spec. R je minimálně o 15 ps lepší než b spec H a v závodě lépe pracuje s energií. Každopádně se shodneme na tom, že když to H zvládne s vibracemi, budou Renaultu nejblíže od konce sezóny 2015. Očekává však, že masivní investice do Enstone a do Viry spolu s lidmi, které Renault nabral povede v příští sezóně k velkému zlepšení jak na straně motoru, tak na straně šasi a o 3. místo v PK bude bojovat R a RB.-
Kaša
09:52 02.10.2018 82.142.123.XXXPokud budou mít Renault a Hodna přibližně srovnatelné motory,
tak myslím že R na RB nebude stačit.
To by byl obrovský skok pro renault, který na to myslím ani nepomýšlí.
Ten McL má ale smůlu, ... ale může si za to částečně sám.
Tři roky se trápí s Hondou, a ve chvíli kdy se rozejdou, tak Honda udělá slušný motor a pracuje jak měla pracovat od začátku.-
Adi
09:57 02.10.2018 81.19.11.XXXNejde o obrovský skok. Jde o skok, který Renault předvedl mezi lety 2004 a 2005. Případně o skok, které zvládlo Ferrari mezi lety 2016 a 2017. Je potřeba vzít v úvahu, že se každý rok lepšíme o cca 1,5s, takže nikde není napsané, že R na RB nedokáže stáhnout tu cca 1s. Samozřejmě předpokládám, že se jim enormně podaří zima a že automobilka bude investice stále zvyšovat.-
Mike17
11:48 02.10.2018 185.149.130.XXXNechce se mi hledat, jaký skok v ČASECH udělali v roce 2005. Ale dost těžko budou hledat takovou unikátní technickou vychytávku, kterou našli tenkrát. Skok Ferrari v roce 2017 jsi už uváděl a já ti vypočítal, že neudělali pokrok nijak zázračný. Do 1s měli dost daleko.
-
-
-
Mike17
11:41 02.10.2018 185.149.130.XXX-Nepsal jsem, že i polepší hned od prvního závodu. Nebo jo? Na šasi se to jistě projeví. Ale STR přechod evidentně zvládlo dobře. Jezdí od začátku sezony líp, než na konci té předchozí. Jestli se nemýlím, tak právě ty jsi označil solidní výsledek z Monzy za "úspěch" šasi, které kompenzovalo slabý motor. Tak si to ujasni. Mají slušný motor, nebo slušné šasi? Pokud šasi, tak přestavba proběhla úspěšně ne?
-Já ti zdroj nezávislého měření uvedl minule. Ty tu pořád uvádíš, kolik na ně Honda ztrácí, ale zdroj neuvedeš nikdy. Tedy hádám, že jde pouze o tvé přání. Podle Auto Motor und Sport už Honda před Renaultem dávno je. Pokud novou specifikaci postaví do závodu, budou před ním o 30k (pokud jsou ty informace pravdivé). Takže nejde o to, jestli budou Renaultu nejblíže, ale že se mu vzdalují.
-A jo, očekávám i já zlepšení Renaultu. Zdroje na to mají. Ale jednak i Honda do toho valí slušný balík, zadruhé RB má pořád rozpočet větší a zatřetí je 1,5s fakt hrozná ztráta. Ty plány na dotažení RB měli už loni Mclaren. Kde je, ti nemusím říkat. Ale je hodně hluboko. A za čtvrté o dotažení RB nemluví ani u Renaultu, tedy tomu ani oni nevěří. Baví se o rocích 2020 a 2021.-
GRAHAM
12:41 02.10.2018 77.236.218.XXXNezávislej zdroj ale uvádí pouze krátkodobý maximální výkon a pouze spalovacího motoru. A renault má nejslabší kvalda mód....
Ale jasně shodneme se, že Honda Renault +- dohnala. Teď je možné že bude před ním. Otázkou je kolik výkonu bude moci využívat v závodě.To platí o všech....a jak bude umět využívat el. energii.
Jinde píšou, že Ferrari umělo získat na Mercedes na rovince 0,3-0,5 vteřiny a to mají motory vyrovnané. Takže spalovacím motorem to být nemohlo, je to využívaním ERS.
Takže jinýmy slovy, maximální výkon o který se tu přeme, fakt není vše.....teda krom kvalifikace. -
Adi
13:58 02.10.2018 81.19.11.XXXAMuS rozhodne nepatří mezi seriózní zdroje, ale Ok, dejme tomu, ze nějak ví, kolik ps má ICE všech výrobců. Pro me je však zásadní celkový výkon PJ a tam je R před H a nedaleko za M a F. S tím polepsenim si u TR nesouhlasím. Začali lépe než loni skončili (ano, Renault je zariznul, protože nechtěli kalibrovat pro nový zadek TR, které představili loni v létě. Nechtěli jim dat nové díly a samozřejmě se jim to hodilo v PK, o tom žádná), každopádně první půlku sezóny až do teď má TR horší než loni a hlavně v první třetině sezóny byli oproti loňsku tragicti. To je enormní důkaz toho, ze přechod je na sasi velmi poškodil, protože PJ H je přece stejně dobra jako R dle vás (s čímž dosud nesouhlasím). Naopak McLaren si výrazně pomohl i přes fakt, jak mizernou práci na sasi odvádí. Takže když aplikujeme zhoršení TR po změně motoru (z pohledu začátku sezóny) na RB, je velmi pravděpodobné, ze se Renault zlepší více než RB, je jen otázka zda to na ne bude stačit či ne.-
Mike17
14:31 02.10.2018 185.149.130.XXX-Proč není seriozní? Protože neuvádí stejné údaje, jako ty? Jaký má důvod potápět Renault, nebo protěžovat Hondu?
-Jestli jsem to pochopil dobře, tak výpočet byl ze zrychlení vozů. Tam těžko oddělíš spalovací motor od elektrického. Nečetl jsem tam, že by šlo jen o spalovací.
-To už jsme probírali. Na začátku loňské sezony jezdila jiná, o dost zkušenější a lepší, dvojice. V první třetině jezdci STR podělali každý závod. Doslova každý. Je tedy celkem jasné, že získali míň bodů. Motor Honda dávali do šasi z konce sezony, ne z jejího začátku. Ano, vlivů bylo více, ale je dost evidentní, že je přechod nijak nepoškodil. Není tedy důvod předpokládat, že se to stane RB. Zvlášť, když má na přechod mnohem víc času a zkušenosti od STR. Navíc budou mít teď stejně dat jako Renault a ne už 3x míň.
-Po Monze jsi tvrdil, že mají šasi skvělé, které jim pomohlo eliminovat ztrátu motoru. Teď zase tvrdíš, že šasi dobré nemají. Hele měl by sis jedno z toho vybrat. Obojí tvrdit je poněkud zvláštní.
-Mclaren získal mnohem víc bodů, ale jen díky vypadnutím soupeřů. Kdybys aplikoval počet odsoupení z konce loňska na letošní začátek, dostal bys i podobné výsledky. Loni končili jako jeden z nejlepších týmů středu. V posledních 6-ti kvalifikacích se dostali 5x do Q3 a 7x do Q2. Ani jednou ani jeden z nich neskončil v Q1. Srovnej to s letoškem. Loni na konci (posledních 6) ztrácel v průměru 1,798s letos (Fra,Rak, VB, Něm, Ita, Sin) 2,607s. STR je to loni 2,639s a letos 2.512s. Tvrdá čísla o kvalifikačních rychlostech. V těch už to není o tom, kolik soupeřů vypadlo a kolik kdo měl kolizí a špatných strategií.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek