DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit

Honda si tento týden opět vyzkouší svou vylepšenou pohonnou jednotku, kterou do vozů Toro Rosso nasadila již minulý týden v pátek během tréninků v Soči. Kvůli potížím ale jejich závodní debut odložila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 05.10.2018 07:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2018 09:52
Pokud budou mít Renault a Hodna přibližně… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2018 13:56
Já jsem při info o výkonech motorů dost skeptický… »
» kakaa (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2018 16:56
Rendl zapláče, až ho bude pojíždět TR a RB bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Zlepšený motor by TR pomohl odrazit nápor Sauberu, už jsou k nim nebezpečně na dosah.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.1.XXX
    Rendl zapláče, až ho bude pojíždět TR a RB bude nahánět F a M. Ne, že bych věřil hondě, ale sezony s mclarenem nejsou vypovídající a jakoby nebyly. Nic, hlavně že už nebudu muset poslouchat Nandovy nářky a doufám, že nebude opruzovat v padocku víc než na vc Španělska 21

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jenže to nebude o motoru, ale o šásku a aeru. A klidně se to může stát....

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Sezony s McL jakoby nebyly? To nemyslíš vážně - a kde Honda dospěla k tomuto bodu (že podepsala TR a Red Bull? Tři roky "testovala" a často ani nedojížděla kvalifikaci, měnila motory jak na běžícím pásu a prd.
      Ale máš pravdu - nejvyšší čas se teda ukázat v RB. Ale potěš klobás, jestli nebudou hned vítězit. To jim to RB dá pocítit...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Pokud vím, tak RB nahání Ferrari jižod roku 2014 a Mercedes od 2016 - 2017. Takže pro RB nic nového. Když udrží příští rok stejnou výkonost jako letos, bude to pro ně úspěch. TR s Hondou letos na R nestačí ani náhodou a nevím, co by se muselo stát, aby na ně stačil příští rok. Kor když vezmu v potaz velikost a potenciál obou týmů a hlavně jezdecké sestavy. Myslí, že jezdci budou příští rok hlavní faktor, který rozhodne o tom, že Renault porazí RB.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Já očekávám že příští rok bude mít Honda minimálně stejně výkonný motor než Renault, a že bude blíže k motorům M a F něž byl kdykoli dříve Renault. RB má víc než o sekundu lepší šasi než Renault, a z továrním podporou Hondy půjde náskok dle mě spíše nahore, než by ho Renault stahoval. A pokud to příští rok bude tak že RB více "pomůže" TR s vývojem vozu, tak i TR může být schopno porážet Renault.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          A kde bereš tu jistotu? Ta očekávání? Kde je napsané, že Renault zase nemůže Hondě utéct, nebo že nemůže dotáhnout M a F? Očekávám u Renaultu v zimě největší posun mezi motoráři. Honda zatím nic nepředvedla a ten jejich klenot jsme z závodě nikdo neviděli. Navíc Renault má 3x více dat a sype nyní do motorů o hodně více než před rokem, či dvěma, ale peníze nejsou vše,myslím, že i Budkowski pomůže. Jestli TR od Japonska do konce sezóny bude nejlepší ze zbytku pole, pak smeknu a uznám. Zatím tady pouze spekulujeme, nic víc. Rozhoduje se na dráze, né v tiskovém oddělení jednotlivých týmů.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Po pravdě nevím kde beru své odhady, ale vidím jak pracuje Renault, a jak RedBull a Honda, a prostě mě to zatím takto vychází. A bohužel pro Renault, obvykle se nepletu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Hormón

            Hormón

            176.62.226.XXX
            Ptas se, kde bere airwar jistotu a jako argument pouzijes, ze ty u Renaultu ocekavas zazraky o veleskocich. Ten veleskok je sen, ktery nemas cim oduvodnit a vedeni Renaultu ho i samo rozporuje. Renault do toho dava penize jako kazdy. A ikdyz Renault pridal s investicema, tak to vypada, ze stejne investuje do motoru i sasi nejmene z TOP3. Renault ma dnes motor, ktery dost ztraci a je nespolehlivy. Sasi, ktete je prumerne a k tomu prumerne investice. Jak rikal airwar tak to spise vypada na staly boj ve stredu, protoze je tam dost schopnych tymu s lepsimi motory.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Já jsem při info o výkonech motorů dost skeptický, pokud jde o pravdivost údajů. Když automobilka řekne, že na brzdě dosáhla 1000 koní, co to přesně znamená? Dosáhla těch 1000 koní po krátkou dobu ve speciálním módu, a motor se pak rozsypal? Nebo ho dosáhla po delší dobu v závodním módu, a motor vydržel délku sedmi závodů? Prostě nic neříkající čísla, a jak to skutečně je, se nikdy přesně nedozvíme, nehledě na to, že maximální výkon je jen jeden z údajů, a rozhodně né ten nejdůležitější.

    Pokud jde o RB, tam je to složitější a jeho rozhodnutí odejít, nemusí mít nic společného s výkonem motoru. Klíčový důvod je tovární podpora Hondy a jejich snaha udělat maximum pro úspěch, což by jako zákaznický tým u Renaultu nikdy neměly.

    A odchod Ricciarda od RB je zase jen a pouze o šanci být jedničkou, protože tuší, že u RB by byl dvojkou vedle protěžovaného Maxe.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Aha 11 No jistě že to je po krátkou dobu a nelze s tím frčet pořád. Rozdíl asi ale bude v možnostech jak často to lze využívat. To má každý jinak. I to ERS se dá využívat různě. Viz Ferrari...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Souhlasím s tím, že na odchod Ricciho z RB měl vliv i Max, ale určitě to nebyl jediný důvod, dost možná nebyl ani ten hlavní důvod. Odchod RB od Renaultu nebyl odchod, ale rozchod z obou stran, nebo spíše Renault RB odkopnul, protože automobilka jasně řekla, že s RB po roce 2018 nepočítá a že jí motor nedodá. Nazývejme, prosím, věci pravými jmény. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Pokud jde o Renault, tak ten přece řekl že když se RB rozhodne k určitému datu, že jeho motory bude mít. To že by jim nedávali maximální podporu je druhá věc. RB se podle mě pro Hondu rozhodl z dlouhodobé perspektivy, při současném stavu je jasné že jedině, Honda jim dá tovární podporu a perspektivu boje o titul.

        U Riciho je podle mě hlavním problémem nízká podpora ze strany RB, RB loni Maxovi brutálně zvedlo plat, a měl víc než dvojnásobek než Rici, přitom měl Rici dvě poslední sezony lepší výsledky, a i letos do oznámení rozchodu ny tom byl lépe. Ale RB si hýčkalo Maxe, a Rici je jako každej chlap... trochu ješitnej. Renault o něj měl opravdu zájem, dal mu peníze které si zaslouží a dal mu perspektivu, kterou by u RB neměl.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Myslíš to, jak byl RB donucen oznámit Hondu o 2 závody dříve než sám chtěl? To bylo hrabání prstíčkem ze strany Renaultu jako prase 12 Renault opakovaně a jasně proklamoval, že s RB nepočítá. říká to již od loňska a rozhodně nikdy ani náznakem neškemral. Naopak, prodloužení termínu, či nasazení C spec. u RB + poskytování všech novinek je něco, co umí jen Renault a popravě tleskám, že se s RB umí bavit na této úrovni a jejich rozchod berou o mnoho rozumněji než si většina lidí myslela. Jak rozdílný přístup oproti přístupu Renault vs TR loni, nebo oproti Mercedesu vůči Mclarenu v r. 2014.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Touha byt jednickou mozna u Daniela vitezi, ale neni to proto, ze je Max protezovany, ale proste na neho nestaci. Kdyz max dokaze pouzivat rozum a nevitezi emoce, tak je na trati jasne lepsi. To je proste realita.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        A ta realita je jasná od kdy? Já ji vidím jasně až od oznámení odchodu Riciho od RB. Loni i předloni měl Rici o cca. 40 bodů více a letos až do licitace o smlouvě v květnu to bylo podobně, Ricimu se přestalo dařit až po té když naznačil že uvažuje o odchodu. Ale i tak to má letos 2:1 na vyhrané závody.

        Jo jasně teď vede Max asi o 20 bodů, ale to má Rici 6 DNF, z toho jednu mu způsobil Max a pět dalších technika, a Max má 3 DNF 2x Maxova blbost, jednou technika.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ona je otázka, jaké jsou rozdíly v motorech v race režimu. Viditelně to Renaultu nestojí za to.

    RB se nechal slyšet a je jasné že informace má, že Renault s Hondou budou na začátku přištího roku výkonově nastejno.Vědí co se připravuje jak u Hondy, tak u Renaultu.

    Někde jsem četl, že Honda bude mít přiští rok kapku jiný motor než má letos. Že ho překopaly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Dost pochybuji o tom, že někdo v Renaultu řekne RB, co připravují na příští rok. C spec. je základ pro příští rok, né přesně ten motor, který použijí v sezóně 2019. Kdyby si byli v RB tolik jisti, Ricci by nikdo od nich neodešel. To, že jde Ricci k Renaultu je taky impuls. Dívejme se na to tak, že oni ví o mnoho více než my tady. A popravdě, Honda zatím s poslední spec. neodjela ani kolo v závodě, pouze pár kol ve střídavém režimu v P1 a P2. Po dvou závodech můžeme něco hodnotit, zatím není moc co hodnotit. Ale něco mi říká, že příští sezóna bude ještě více vyrovnaná než ta letoší 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Když chtěli aby zůstali, (RB) určitě jim některé věci řekli.

        A jak píšu, tady se operuje s číslama max výkonu výrobců, to je dobré pro kvalifikaci....závod je zhola jinak.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama