DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit
Honda si tento týden opět vyzkouší svou vylepšenou pohonnou jednotku, kterou do vozů Toro Rosso nasadila již minulý týden v pátek během tréninků v Soči. Kvůli potížím ale jejich závodní debut odložila.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
02.10.2018 13:56
Já jsem při info o výkonech motorů dost skeptický… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
16:56 02.10.2018 46.135.1.XXXRendl zapláče, až ho bude pojíždět TR a RB bude nahánět F a M. Ne, že bych věřil hondě, ale sezony s mclarenem nejsou vypovídající a jakoby nebyly. Nic, hlavně že už nebudu muset poslouchat Nandovy nářky a doufám, že nebude opruzovat v padocku víc než na vc Španělska-
Radon
17:41 03.10.2018 84.242.97.XXXSezony s McL jakoby nebyly? To nemyslíš vážně - a kde Honda dospěla k tomuto bodu (že podepsala TR a Red Bull? Tři roky "testovala" a často ani nedojížděla kvalifikaci, měnila motory jak na běžícím pásu a prd.
Ale máš pravdu - nejvyšší čas se teda ukázat v RB. Ale potěš klobás, jestli nebudou hned vítězit. To jim to RB dá pocítit... -
Adi
10:55 04.10.2018 81.19.11.XXXPokud vím, tak RB nahání Ferrari jižod roku 2014 a Mercedes od 2016 - 2017. Takže pro RB nic nového. Když udrží příští rok stejnou výkonost jako letos, bude to pro ně úspěch. TR s Hondou letos na R nestačí ani náhodou a nevím, co by se muselo stát, aby na ně stačil příští rok. Kor když vezmu v potaz velikost a potenciál obou týmů a hlavně jezdecké sestavy. Myslí, že jezdci budou příští rok hlavní faktor, který rozhodne o tom, že Renault porazí RB.-
airwar1939
14:15 04.10.2018 176.74.141.XXXJá očekávám že příští rok bude mít Honda minimálně stejně výkonný motor než Renault, a že bude blíže k motorům M a F něž byl kdykoli dříve Renault. RB má víc než o sekundu lepší šasi než Renault, a z továrním podporou Hondy půjde náskok dle mě spíše nahore, než by ho Renault stahoval. A pokud to příští rok bude tak že RB více "pomůže" TR s vývojem vozu, tak i TR může být schopno porážet Renault.-
Adi
15:10 04.10.2018 81.19.11.XXXA kde bereš tu jistotu? Ta očekávání? Kde je napsané, že Renault zase nemůže Hondě utéct, nebo že nemůže dotáhnout M a F? Očekávám u Renaultu v zimě největší posun mezi motoráři. Honda zatím nic nepředvedla a ten jejich klenot jsme z závodě nikdo neviděli. Navíc Renault má 3x více dat a sype nyní do motorů o hodně více než před rokem, či dvěma, ale peníze nejsou vše,myslím, že i Budkowski pomůže. Jestli TR od Japonska do konce sezóny bude nejlepší ze zbytku pole, pak smeknu a uznám. Zatím tady pouze spekulujeme, nic víc. Rozhoduje se na dráze, né v tiskovém oddělení jednotlivých týmů.-
airwar1939
17:48 04.10.2018 176.74.141.XXXPo pravdě nevím kde beru své odhady, ale vidím jak pracuje Renault, a jak RedBull a Honda, a prostě mě to zatím takto vychází. A bohužel pro Renault, obvykle se nepletu. -
Hormón
07:48 05.10.2018 176.62.226.XXXPtas se, kde bere airwar jistotu a jako argument pouzijes, ze ty u Renaultu ocekavas zazraky o veleskocich. Ten veleskok je sen, ktery nemas cim oduvodnit a vedeni Renaultu ho i samo rozporuje. Renault do toho dava penize jako kazdy. A ikdyz Renault pridal s investicema, tak to vypada, ze stejne investuje do motoru i sasi nejmene z TOP3. Renault ma dnes motor, ktery dost ztraci a je nespolehlivy. Sasi, ktete je prumerne a k tomu prumerne investice. Jak rikal airwar tak to spise vypada na staly boj ve stredu, protoze je tam dost schopnych tymu s lepsimi motory.
-
-
-
-
airwar1939
13:56 02.10.2018 176.74.141.XXXJá jsem při info o výkonech motorů dost skeptický, pokud jde o pravdivost údajů. Když automobilka řekne, že na brzdě dosáhla 1000 koní, co to přesně znamená? Dosáhla těch 1000 koní po krátkou dobu ve speciálním módu, a motor se pak rozsypal? Nebo ho dosáhla po delší dobu v závodním módu, a motor vydržel délku sedmi závodů? Prostě nic neříkající čísla, a jak to skutečně je, se nikdy přesně nedozvíme, nehledě na to, že maximální výkon je jen jeden z údajů, a rozhodně né ten nejdůležitější.
Pokud jde o RB, tam je to složitější a jeho rozhodnutí odejít, nemusí mít nic společného s výkonem motoru. Klíčový důvod je tovární podpora Hondy a jejich snaha udělat maximum pro úspěch, což by jako zákaznický tým u Renaultu nikdy neměly.
A odchod Ricciarda od RB je zase jen a pouze o šanci být jedničkou, protože tuší, že u RB by byl dvojkou vedle protěžovaného Maxe.-
Adi
16:56 02.10.2018 81.19.11.XXXSouhlasím s tím, že na odchod Ricciho z RB měl vliv i Max, ale určitě to nebyl jediný důvod, dost možná nebyl ani ten hlavní důvod. Odchod RB od Renaultu nebyl odchod, ale rozchod z obou stran, nebo spíše Renault RB odkopnul, protože automobilka jasně řekla, že s RB po roce 2018 nepočítá a že jí motor nedodá. Nazývejme, prosím, věci pravými jmény.-
airwar1939
17:09 02.10.2018 176.74.141.XXXPokud jde o Renault, tak ten přece řekl že když se RB rozhodne k určitému datu, že jeho motory bude mít. To že by jim nedávali maximální podporu je druhá věc. RB se podle mě pro Hondu rozhodl z dlouhodobé perspektivy, při současném stavu je jasné že jedině, Honda jim dá tovární podporu a perspektivu boje o titul.
U Riciho je podle mě hlavním problémem nízká podpora ze strany RB, RB loni Maxovi brutálně zvedlo plat, a měl víc než dvojnásobek než Rici, přitom měl Rici dvě poslední sezony lepší výsledky, a i letos do oznámení rozchodu ny tom byl lépe. Ale RB si hýčkalo Maxe, a Rici je jako každej chlap... trochu ješitnej. Renault o něj měl opravdu zájem, dal mu peníze které si zaslouží a dal mu perspektivu, kterou by u RB neměl. -
uzivatel003302
17:49 02.10.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
10:50 04.10.2018 81.19.11.XXXMyslíš to, jak byl RB donucen oznámit Hondu o 2 závody dříve než sám chtěl? To bylo hrabání prstíčkem ze strany Renaultu jako prase Renault opakovaně a jasně proklamoval, že s RB nepočítá. říká to již od loňska a rozhodně nikdy ani náznakem neškemral. Naopak, prodloužení termínu, či nasazení C spec. u RB + poskytování všech novinek je něco, co umí jen Renault a popravě tleskám, že se s RB umí bavit na této úrovni a jejich rozchod berou o mnoho rozumněji než si většina lidí myslela. Jak rozdílný přístup oproti přístupu Renault vs TR loni, nebo oproti Mercedesu vůči Mclarenu v r. 2014.
-
-
-
-
airwar1939
19:50 02.10.2018 176.74.141.XXXA ta realita je jasná od kdy? Já ji vidím jasně až od oznámení odchodu Riciho od RB. Loni i předloni měl Rici o cca. 40 bodů více a letos až do licitace o smlouvě v květnu to bylo podobně, Ricimu se přestalo dařit až po té když naznačil že uvažuje o odchodu. Ale i tak to má letos 2:1 na vyhrané závody.
Jo jasně teď vede Max asi o 20 bodů, ale to má Rici 6 DNF, z toho jednu mu způsobil Max a pět dalších technika, a Max má 3 DNF 2x Maxova blbost, jednou technika.
-
-
GRAHAM
11:00 02.10.2018 77.236.218.XXXOna je otázka, jaké jsou rozdíly v motorech v race režimu. Viditelně to Renaultu nestojí za to.
RB se nechal slyšet a je jasné že informace má, že Renault s Hondou budou na začátku přištího roku výkonově nastejno.Vědí co se připravuje jak u Hondy, tak u Renaultu.
Někde jsem četl, že Honda bude mít přiští rok kapku jiný motor než má letos. Že ho překopaly.-
Adi
11:11 02.10.2018 81.19.11.XXXDost pochybuji o tom, že někdo v Renaultu řekne RB, co připravují na příští rok. C spec. je základ pro příští rok, né přesně ten motor, který použijí v sezóně 2019. Kdyby si byli v RB tolik jisti, Ricci by nikdo od nich neodešel. To, že jde Ricci k Renaultu je taky impuls. Dívejme se na to tak, že oni ví o mnoho více než my tady. A popravdě, Honda zatím s poslední spec. neodjela ani kolo v závodě, pouze pár kol ve střídavém režimu v P1 a P2. Po dvou závodech můžeme něco hodnotit, zatím není moc co hodnotit. Ale něco mi říká, že příští sezóna bude ještě více vyrovnaná než ta letoší
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek