DISKUZE K ČLÁNKU "Raději budu zlým mužem než idiotem," říká Wolff po okaté týmové režii Mercedesu v Rusku

Sportovní ředitel Mercedesu čelí po Velké ceně Ruska kritice kvůli tomu, jak připravili rychlejšího Valtteriho Bottase o vítězství. Ten musel v průběhu závodu před sebe pustit svého týmového kolegu Lewise Hamiltona, jenž vede šampionát s náskokem 50 bodů před Sebastianem Vettelem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Raději budu zlým mužem než idiotem," říká Wolff po okaté týmové režii Mercedesu v Rusku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 03.10.2018 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2018 10:07
Všichni to chápou, to se nemusí vysvětlovat. Není… »
» bombík (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2018 08:35
Myslím, že právě propásl vhodnou příležitost… »
» Mobil1 (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2018 10:57
Upřímně, být v jeho pozici udělám to taky. Je to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.1.XXX
    Takový pindy a ještě hraje na city. Tak příští sezonu když bude ferko rychlejší, vyleze Toto a... Lewis je rychlejší, s tebou Valtteri bysme to určo nedali, tak ho pustíš vždycky jo, abych nebyl za id.iota na konci sezony. Ham měl pohodlnej náskok 40bodů, už to nebylo třeba. Krom toho ferko ztratilo nějakou rychlost v posledních závodech a na koni je mercedes

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Pravdou je, že TR už je zakořeněná v samotných sedačkách pilotů. TR = Raikkonen a Bottas "v sedačkách dvojek". Omlouvá se něco s čím se původně stejně počítá. Prostě tam od toho jsou od samého začátku a když uhodí kosa na kámen, tak se to teprve řeší naplno. Je to umělý asi jako "předjíždění" s DRS a o 2s rychlejším vozem.
    (900)

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Souhlas. Celá omluva je divadlo pro fanoušky, které toto znechucuje. Mě osobně je týmových dvojek líto, ale na druhou stranu, je to obrovský business a dvojky mají svoji roli královsky placenou. Nehledě na fakt, že může nastat sezóna 1999, kdy se z dvojky může stát během chvilky prozatimní jednička. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.234.XXX
    Já pořád nechápu co se po každé TR spustí za laviny diskuzí. Jednou to udělá Ferrari, jindy Mercedes, pak zase Redbull nebo FI. Dělá to každý tým ať už ve F1 nebo jinde v celé historii. Kdyby Bottas jezdil celý rok jako Ham a naopak to Lewis nedával, udělali by to úplně stejně. Jak už zaznělo...za pozici v jaké dnes Valteri je si může svými výsledky sám. Je to tým a jezdci jsou zaměstnanci. Vždyť Valteri může být vůbec rád, že je v Mercedesu a může na nějakou tu výhru vůbec myslet. Ten jeho postoj a grimasy mě upřímně docela zaskočil, protože on je asi jediný na světě, kdo čekal něco jiného. Navíc když ve F1 se počítají jen tituly a ne nějaká dílčí ojedinělá výhra. Jsou kolegové, parťáci....tak když já už na titul nedosáhnu, proč nepomoct druhému k dosažení tohoto cíle? Není právě to ukázání sportovního ducha a pravé týmové práce?
    A proč komedii pokud mu to pak později s jistotou titulu vrátí? Proč by to nemělo být sportovní? Výhru za výhru. To je fér ne? Nechápu, proč se to pořád při každém dalším případu tak nafukuje. TR tu byla a bude. Lítaj tam miliony eur a být majiteli týmu a jít o jejich peníze, udělali by to všichni, včetně těch nejtvrdších kritiků a tak to prostě je.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • myron

    myron

    95.173.192.XXX
    No hlavně že v podání soupeřů (konkrétně Ferrari) by týmová režie byla- cituji: "brutální"- konec citátu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Popravdě, už se těším na tu komedii jak to na konci šampionátu bude Hamilton Bottasovi vracet (když bude neohrožující šance), jako by to s prominutím něco znamenalo když už to posloužilo. Hlavně se u toho tvářit neskutečně sportovně 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No to je právě problém. Zase přijde protaženej ksift....já vyhrál, ale měl jsem bejt druhý. 18
      Prostě tudy cesta nevede....
      10

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Myslím že Lewis pokud bude mít jistotu titulu, a bude li to průběh závodu umožňovat, sám o fous ubere, a to bez protaženého obličeje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Zase nechápeš, Botass chce vyhrát tehdy, když je nejlepší, ne když ho LH pustí. To samé naopak. Bože můj....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            A byl včera Botas opravdu nejlepší, aby včera bez TR vyhrál?

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Myslím že si zasloužil větší šanci to zjistit než kterou dostal 12 V každém případě bych si v rámci jednoho týmu dokázal představit dohodu že pomalejší pustí rychlejšího, a to se pozná třeba tak že 3x za sebou dosáhne ten rychlejší na DRS. Něco podobného, aby tým minimalizoval riziko vzájemné kolize. Kdyby toto bylo řečeno dopředu a k tomu že až nebude matematická šance jednoho z týmu na titul a druhého ano, tak může být obětován na přenechání pozice týmem, tak bych asi neměl problém. Jde o to aby to bylo transparentní, pro oba férové a dopředu známé. Ne že Bottasovi řeknou že může vyhrát a pak mu to nedovolej, tohle rozhodně ne. A samo transparentní pravidla pro pitstopy atd, tak jak to Rosberg velice vyžadoval a jak si to hlídal 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      ... no ale lepší než to neudělat vůbec, ne?
      Zase Mercedes to má zase mnohem transparentní (když to udělá a vrátí jako v Maďarsku, nebo nevrátí jako teď), než Ferrari které od začátku roku preferuje a myslím i zvýhodňuje jednoho pilota. Ale pak kdy je to důležité tak týmovou režii nevyužijí naplno. 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    Mobil1

    37.48.48.XXX
    Upřímně, být v jeho pozici udělám to taky. Je to asi proti duchu rytířského sportování, ale v souladu s pravidly a při vyrovnaném šampionátu se počítá každý bod. Přijít o titul kvůli těmto pár bodům a být druhý v konečném hodnocení F1 je stejné jako být první poražený. F1 je především business a peníze. O ryzím sportu jsou už možná jenom motokáry pro děti...

    A rozhodně je lepší, že to takhle na rovinu řeknou než to maskovat trapnýmy příkazy "Lewis is faster than you, do you understand..."

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jo to je pravda, že je tohle "jakoby" lepší, o tom žádná....ale pachuť stejně zůstane, když nevyhraje nejrychlejší a nejlepší daného dne.tak to každej cití, i Wolff.......
      Už jen to, že se pasuje na idiota, kdyby to neklaplo a přitom jde o to,(mělo by jít) aby vyhrál ten nejlepší je dlouhodobě zvlaštní. Týmy by MS jednotlivců nemělo zajímat....za to peníze neberou. Je až zvlaštní, že to takto v dané době lze dělat....vyhrát podvodem. LH nic nevyčítám....ten z toho byl špatnej taky. Tohle by by se mělo začít dělat jinak....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Tým zajímá pohár konstruktérů, ale to především z hlediska odměn, které z toho plynou, z hlediska prestiže a zájmu diváků je soutěž jezdců samozřejmě mnohem zajimavější a pro tým prestižnější. A peníze za titul v jezdcích pochopitelně berou, i když ne přímo od organizátorů série, ale od sponzorů... věř že mistr světa se lépe provává než první poražený.

        Druhá věc je ta zda nevyhrál nejlepší... já měl třeba první polovinu závodu pocit, že Lewis kvůli pomale jedoucímu Valterimu musí jet pomaleji a zbytečně ho ohrožuje Vettel. Ano možná bylo lepší je nechat závodit a třeba by Lewis Valtteriho předjel... ale třeby by to také skončilo pěknou minelou ... a zase by se našli kritici.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Nemáš úplně pravdu. Tým velikosti továrních týmů nebo největších stájí dostává peníze i za mistra světa. Ne od Liberty, ale to stejně pokrývá jen malou část výdajů. Pokud jde Toto nebo Maurizio před představenstvo, je pro ně důležitý i počet vítězství, double, čas před kamerou během závodů, marketingová image, ... Nehledě na to, že z podstaty věci je pro Mercedes/Ferrari/Renault nesmírně důležité mít maximální garanci využití materiálu, do kterého investují hodně přes 0,5 miliardy dolarů za rok (počítám do toho i motory). A vícenásobný mistr málokdy přijde k titulům jak slepý k houslím. Byť se poslední dobou rády bagatelizují Vettelovy tituly, pořád ho měl porážet stájový kolega, který se stejným "dominantním" vozem nedokázal v letech 2010-2013 být lepší než 3. v PJ. A poměřovat ho v té době s Alonsem je také irelevantní. Vettel možná vyhrál díky (podle všeho) nejlepšímu vozu, ale i toto se dá lehce pohnojit, což nám historie nejednou ukázala.
        Je pravda, že to není hezká podívaná a je z toho pro fanoušky blbá kocovina. Ale na druhou stranu, jak píše Mobil1, je to business. A tím to vždy zůstane. Dokud není nůž na krku, je pohoda a podobná opatření jsou řešena hodně teoreticky. Nyní je situace taková, že Mercedes, respektive celý koncern Daimler AG, má nulový zájem na tom, že jejich výkladní skříň bude poplivaná. Byť to občas bude za cenu toho, že dostane obuškem přes hlavu někdo, kdo před ní stojí.
        Vzhledem k tomu, že dřív nebo později se přiblíží ke špičce Renault a nejspíš se tam vrátí i RB s Hondou, podobných akcí může do budoucna přibývat. A nejen u Mercedesu ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Všichni to chápou, to se nemusí vysvětlovat. Není to správné, není to sportovní, ale je to účelné a když na to přijde nám se to hodí. Budeme vyhrávat tím správným způsobem, ale až se bude lámat chleba výsledek má přednost před sportem. Co na tom že jsme někoho obelhali, tvářili jsme se že sport je na prvním místě, teď už jde o to že nebudu idiot.

    Za mě jednoduše ne. Není to cyklistika. PJ nemá být týmová záležitost, to je PK, už tak je málo týmů a takto jsme okrádáni o dění na trati. Jednou se snad tomuto řekne stop, když se této zvyklosti zbavíme, bude to lepší pokoukání, je třeba to vypískat.

    Ano, McLaren ztratil PJ jen proto že týmovou režii nezavedl a Ferrari ano, já v tomto ale McLarenu nevyčítám vůbec nic, naopak, sport tam byl na prvním místě, to není známka slabosti či idiocie, to je známka těch správných ideálů. Tam chyba nastala v důvěře a transparentnosti, to už je ale o něčem jiném. Jezdce nechali bojovat, díky za to.

    Ano, i Fernando z toho ve Ferrari těžil, vím.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama